Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 10

  • 128 176
  • 760
  •   1
Отговори
# 180
  • Gotham City
  • Мнения: 6 788
Здравейте,

не съм чела темата до сега, а за огромно мое съжаление, нямам време да прехвърля страниците за да прочета.
Как пазарувате без карти в Метро?

Слушах сутринта реклама за олекотено одеало там и ми се ще да закупя, но нямам карта

# 181
  • София/Севлиево
  • Мнения: 11 019
Аз имам карта,но съм виждала хора,които молят хората на опашката пред тях да им услужат(и на нас ни се е случвало да ни поискат), а също май се издаваха и някакви карти за еднократна употреба...

# 182
  • Мнения: X
Купих прекрасни сухо печени,обелени и без сол фъстъци на марката на Била!Направих си чудно фъстъчено масло,препоръчвам! Simple Smile

# 183
  • Мнения: 7 710
Да ви споделя моята случка от днес в Била Simple Smile Започвам с това,че не търся заяждане, а просто ми писнада предлагат нещо в брошура и да го няма налично! И така ... още щом излезе брошурата за септември си харесах салфетките на lovely /надявах се на същия десен/ .. ходя ако не всеки ден, то през ден и такива салфетки няма и няма ... признавам, че в началото не бях обърнала внимание каква марка са салфетките и ги търсех само по десен ... днес ги проверих, даже и в магазина си отворих брошурата на телефона ... и гледам стелажа ... даже нямаше и цена за тези салфетки, изобщо не съществуваха като артикул ... отивам на касата /касиерката не е нова/ и казвам,че искам да се възползвам от била гаранция и обяснявам какво не е налично и тя, милата ми казва ''ами проверете в друг мазагин'', и аз отново и казвам,че искам да се възползвам от била гаранция и тя " не знам какво е , ще извикам управителката" . Въпросната дойде, известно време ми се пули в телефона, после отиде до стелажа, гледа, гледа , върна се , взе си брошура , събра около нея един с бяла манта/май пак е някакъв по-висш/ и още един ... накрая дойде при мен и ми каза , да си избера салфетки, взех си ето тези http://pesteliv.com/userfiles/productthumbs/thumb_14599.jpg , защото най се доближаваха до цената на другите ... и управителката с много груб тон "избрахте ли си ,подарявам ви ги'' ... Тааа не съм за едните салфетки, но ми писна , и какво ми се правят на сърдити и обидени като си потърся правата ... Ако всички започнат да си ги търсят може би ще се променят нещата

# 184
  • Русе
  • Мнения: 7 062
Здравейте,

не съм чела темата до сега, а за огромно мое съжаление, нямам време да прехвърля страниците за да прочета.
Как пазарувате без карти в Метро?

Слушах сутринта реклама за олекотено одеало там и ми се ще да закупя, но нямам карта
От четвъртък, същата олекотена завивка ще се предлага 2 броя на цената на един за 23,99 лв. Ако има с кого да се комбинираш... пък дори да няма, това са 4 лв. отгоре. Аз мисля да се възползвам. А същата тази завивка в началото на месец август беше в каталога на 12 лв. Тогава бяхме на море и не можах да си я купя.

# 185
  • Мнения: 807
Мен изключително ме дразни наличността в различно време от деня. Отваряте в 7.30 - затваряте в 22.00 - не ме интересува по кое време съм отишла - вие сте длъжни да имате продуктите , които са ви в постоянния асортимент! Аз обикновено ходя м/у 8.30-11 - всичко е пълно и свжо. Няколко пъти съм ходила в 8 - всичко празно - един щанд няма зареден!!! Ами не пишете 7.30 че отваряте!
Или другия вариант - отивам в 16-18 - стелажите пак празни.....еее!!!!

# 186
  • Мнения: 171
Да ви споделя моята случка от днес в Била Simple Smile ........................

Голяма драма, че някакви салфетки ги нямало. Аз никога не се заяждам за такива дреболии. Ако го има, това което търся - добре, като го няма - здраве. Ама то хора всякакви..... Все пак хубаво са направили, че са ви компенсирали по някакъв начин. В други вериги случвало ли ви се е да ви компенсират за липсващ продукт?

# 187
  • Мнения: 47 998
Другите вериги не претендират задължително да разполагат с промоционални продукти и да ги заменят в случай че ги няма. Управителят се е държал недопустимо! Освен че си е позволил да унижи клиента, е нарушил политика на магазина. Дали са салфетки или друго- какво значение има?

# 188
  • Мнения: 4 871
Да ви споделя моята случка от днес в Била Simple Smile ........................

Голяма драма, че някакви салфетки ги нямало. Аз никога не се заяждам за такива дреболии. Ако го има, това което търся - добре, като го няма - здраве. Ама то хора всякакви..... Все пак хубаво са направили, че са ви компенсирали по някакъв начин. В други вериги случвало ли ви се е да ви компенсират за липсващ продукт?
Изобщо не става въпрос за някакви си салфетки, а за това да си търсиш правата, когато политиката на магазина е да дава някаква компенсация. Ти като си свикнала да казваш:"Здраве да е", ще пиеш една студена вода и няма да си получиш продукта, за който си се разкарала до магазина.

# 189
  • Мнения: 20 178
Елен, оплачи се от управителя! Влизаш тук, описваш случката, изразяваш възмущението си, и пишеш, че очакваш писмен отговор какви мерки са взети по въпроса:

https://www.billa.bg/%d0%9a%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82% … _channelpage.aspx

# 190
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 825
Според мен няма значение какъв е продуктът, който търсим и е на промоция. Щом го няма са длъжни да ни компенсират.
Сега се сещам, че един път бяхме купили бира, която уж е с цена на промоция, а на касата ни я чукнаха на по-висока цена. Веднага поисках да ни обяснят причината. Дойде управителката и се оказа, че са забравили да сменят етикета. Тя веднага нареди на касиерката да ни върне парите, които са ни взели в повече, тъй като грешката е тяхна.
Тогава не знаех, че имат такава политика.
Със сигурност винаги ще се възползвам, когато ми се наложи, от това, което предлагат като възможности.
И знам, че те няма да загубят.
Губим ние - потребителите, които си мълчим.

# 191
  • Мнения: 7 710
Да ви споделя моята случка от днес в Била Simple Smile ........................

Голяма драма, че някакви салфетки ги нямало. Аз никога не се заяждам за такива дреболии. Ако го има, това което търся - добре, като го няма - здраве. Ама то хора всякакви..... Все пак хубаво са направили, че са ви компенсирали по някакъв начин. В други вериги случвало ли ви се е да ви компенсират за липсващ продукт?
Както казах не съм търсила заяждане ! И драмата  не са салфетките, а това че постоянно липсват артикули и то не един или два ... А те парадират с качество във всичко :

# 192
  • София
  • Мнения: 4 713
Търся брошурта на Метро за перилни препарати но не я намирам ... някой дали знае как мога да я открия ?

# 193
  • Мнения: X
В приложението брошура.бг или в сайта трябва да ги има Simple Smile

# 194
  • София
  • Мнения: 4 713
В приложението брошура.бг или в сайта трябва да ги има Simple Smile
Не ги намирам 😕

Общи условия

Активация на акаунт