Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 105 964
  • 737
  •   1
Отговори
# 675
  • у нас
  • Мнения: 5 731
Ако не е изтекъл 30 дневния срок може да се промени фийдбека без проблем /от там, където съм обяснила в  горния пост/. Но иначе може и от там, както сте писали. Дали е изтекъл срока или колко дни остават и можете да направите редакция на оценката си за продавача е изписано под самата оценка /в Manage Feedback/ и има таймер, който отброява.

# 676
  • Плевен
  • Мнения: 990
Ако не е изтекъл 30 дневния срок може да се промени фийдбека без проблем /от там, където съм обяснила в  горния пост/. Но иначе може и от там, както сте писали. Дали е изтекъл срока или колко дни остават и можете да направите редакция на оценката си за продавача е изписано под самата оценка /в Manage Feedback/ и има таймер, който отброява.
Не е изтекъл, но продавача иска 5 звезди, а аз съм дала 4, за мен не е проблем да коригирам, но не ми дава корекция. Иначе дава 29дни, че остават, на Leave Additional Feedback for the Seller също ми дава да оставя само коментар, но не и корекция на завездите. Явно има начин, но вече 15минути не успявам,,, Tired

# 677
  • у нас
  • Мнения: 5 731
Той продавача може да иска 5 звезди, но ако стоката не заслужава тези звезди, просто не му ги даваш. Защото така се заблуждават останалите, които поръчват от него.

# 678
  • Варна
  • Мнения: 1 203
Ако не е изтекъл 30 дневния срок може да се промени фийдбека без проблем /от там, където съм обяснила в  горния пост/. Но иначе може и от там, както сте писали. Дали е изтекъл срока или колко дни остават и можете да направите редакция на оценката си за продавача е изписано под самата оценка /в Manage Feedback/ и има таймер, който отброява.
Не е изтекъл, но продавача иска 5 звезди, а аз съм дала 4, за мен не е проблем да коригирам, но не ми дава корекция. Иначе дава 29дни, че остават, на Leave Additional Feedback for the Seller също ми дава да оставя само коментар, но не и корекция на завездите. Явно има начин, но вече 15минути не успявам,,, Tired
Звездите не могат да се коригират, може само допълнително да напишеш нещо към оценката.

# 679
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 407
Средата на миналия месец си поръчах много хубаво яке. Якето пристигна днес. Ами, много е хубаво! И дотук. Не ми става. Уж гледах таблицата, даже очаквах да ми е голямо.
https://www.aliexpress.com/item/New-Fashion-2017-Winter-Jacket-W … /32820895841.html

# 680
  • София
  • Мнения: 20
Здравейте,някой знае ли дали ще има Черен петък края на месеца?Благодаря!

# 681
  • Мнения: 364
Колко е  нормалната сума за възстановяване , която може   да се  поиска за възстановяване , ако описаните размери на дреха не отговарят на реалните ?

В случая има таблица с размери  в см , но тя не отговаря на действителните . Продавача го питах предварително и  даже за моите кг и ръст препоръча ХЛ, аз взех ХХЛ .
Колко е нормалното и  редно да поискам за възстановяване -струваше  42 лева?
Аз може никога и да не продам артикула , и най-вероятно да го  подаря, ако намеря на кого да стане , че е специфичен модел .

# 682
  • Мнения: 2 122
Поръчах в средата на август от различни доставцичи на ниски стойности няколко неща, не трябваше ли вече да са пристигнали? Получавам съобщения, че удължават срока и вече е средата на декември. Преди не ми се е случвало такова забавяне. Да чакам ли или да ги отпиша изобщо.
 И какво означава бутона Open Dispute ? Мерси.

# 683
  • у нас
  • Мнения: 5 731
Поръчах в средата на август от различни доставцичи на ниски стойности няколко неща, не трябваше ли вече да са пристигнали? Получавам съобщения, че удължават срока и вече е средата на декември. Преди не ми се е случвало такова забавяне. Да чакам ли или да ги отпиша изобщо.
 И какво означава бутона Open Dispute ? Мерси.


Сега е октомври, а не декември.
Open Dispute  е отвори диспут. Това, когато има непристигнала стока, изтичащ срок или друг проблем с пратката.

# 684
  • Мнения: 2 122
Срокът за доставка вече е удължен за декемри на някои от нещата. На други изтича след 2-3 дена, но все още не са пристигнали.
Иначе знам, че сега е октомври.
Мерси.

# 685
  • Мнения: 5 290
Колко е  нормалната сума за възстановяване , която може   да се  поиска за възстановяване , ако описаните размери на дреха не отговарят на реалните ?
Няма правило.
Поръчах в средата на август от различни доставцичи на ниски стойности няколко неща, не трябваше ли вече да са пристигнали?

Ходи ли до пощата?

# 686
  • Мнения: 2 122
Ходя, имам от iherb често доставки.
Но този път китайците направо се изложиха...

# 687
  • Пловдив
  • Мнения: 1 908
Здравейте !
Къде мога да видя с кой номер карта съм пазарувава ?
Тъй като пазарувам в две ,а спечелих спор незнам от коя карта да си чакам парите .
Благодаря предварително !
Това ми се случва за първи път  от 6 год.да пускам спор ,но нямаше как да си затворя очите .

# 688
  • Варна
  • Мнения: 1 203
Здравейте !
Къде мога да видя с кой номер карта съм пазарувава ?
Тъй като пазарувам в две ,а спечелих спор незнам от коя карта да си чакам парите .
Благодаря предварително !
Това ми се случва за първи път  от 6 год.да пускам спор ,но нямаше как да си затворя очите .
Информация за номера на картата не дават, тя е секретна. Провери и на двете карти, но след 15 тина дни. Късно идва информацията за връщане на пари.

# 689
  • Варна
  • Мнения: 284
Може да провери на датата на поръчката от коя карта е изтеглена съответната сума.

Общи условия

Активация на акаунт