NEXTDIRECT.COM - 12

  • 97 015
  • 724
  •   1
Отговори
# 705
  • Berlin
  • Мнения: 11 260
Това означава ли, че дънките са уголемени в такъв случай? Винаги съм поръчвала пижами според години и ръст и винаги са били точно, дънки не съм взимала.

# 706
  • Мнения: X
Според мен, да.

# 707
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Момичета, поръчвали ли сте от новата пролетно/лятна детска колекция? Преди малко за пореден път се вбесих. Преди дни дойде мейл с реклама на новите неща и реших да оставя за уикенда на спокойствие да разгледам. Почти всичко, което харесах вече беше sold out! В uk сайта някои са си налични. Не мога да разбера, по колко бройки зареждат! За първи път имах проблем и със самата поръчка- забива платформата по време на плащане. Дано всичко дойде както трябва, защото парите бяха изтеглени от картата, преди сайта да е потвърдил, както обикновено.
P.S Наскоро четох някъде, че с ЕС директива ще задължат всички онлайн търговци да предлагат всичко налично в сайта си без ограничения на цялата територия на ЕС, без специални цени за определени страни, непосилни стойности за доставка и т.н
https://www.google.bg/amp/s/m.dnevnik.bg/evropa/2018/02/06/31250 … okiraneto_pri/amp
https://m.dnevnik.bg/evropa/2018/03/02/3139413_krai_na_geoblokir … akvo_znachi_tova/

Последна редакция: сб, 03 мар 2018, 17:57 от Blue Turquoise

# 708
  • Мнения: 1 400
Момичета, поръчвали ли сте от новата пролетно/лятна детска колекция? Преди малко за пореден път се вбесих. Преди дни дойде мейл с реклама на новите неща и реших да оставя за уикенда на спокойствие да разгледам. Почти всичко, което харесах вече беше sold out! В uk сайта някои са си налични. Не мога да разбера, по колко бройки зареждат! За първи път имах проблем и със самата поръчка- забива платформата по време на плащане. Дано всичко дойде както трябва, защото парите бяха изтеглени от картата, преди сайта да е потвърдил, както обикновено.
P.S Наскоро четох някъде, че с ЕС директива ще задължат всички онлайн търговци да предлагат всичко налично в сайта си без ограничения на цялата територия на ЕС, без специални цени за определени страни, непосилни стойности за доставка и т.н
https://www.google.bg/amp/s/m.dnevnik.bg/evropa/2018/02/06/31250 … okiraneto_pri/amp
https://m.dnevnik.bg/evropa/2018/03/02/3139413_krai_na_geoblokir … akvo_znachi_tova/
Чудесно, но Великобритания вече не е в ЕС Ill Стоките най-вероятно още не са заредени, затова дава sold out.

# 709
  • INFJ
  • Мнения: 9 355
Много ме дразнят в последно време. Пак са забранили достъпа до УК сайта им от чужбина. Не можеш да си влезеш в профила по нормалния начин или да поръчаш.
Немския сайт си работи, но повечето размери са изчерпани там, докато в УК си ги има.
И аз чакам с нетърпение да дойде момента, в който щат-не щат ще предлагат еднакви условия навсякъде.

# 710
  • Мнения: 1 400
Много ме дразнят в последно време. Пак са забранили достъпа до УК сайта им от чужбина. Не можеш да си влезеш в профила по нормалния начин или да поръчаш.
Немския сайт си работи, но повечето размери са изчерпани там, докато в УК си ги има.
И аз чакам с нетърпение да дойде момента, в който щат-не щат ще предлагат еднакви условия навсякъде.
Аз влизам и мога да поръчвам, но не ми се вижда изгодно - има такса за доставка, цените са по-високи от в директа, на намаление остават само дрехи, които са много неизгодни като съотношение цена-качество и после почват да ми ги изпращат една по една в продължение на 3 месеца, което ми докарва още разходи за превозвач и куриер (по 6 лв. на всяка парцалка).

# 711
  • INFJ
  • Мнения: 9 355
С кой браузер си? На мен с хром ми дава да си добавям неща в количката, но като се опитам да плащам - не ми дава да се логна. Също още като вляза в сайта не виждам my profile. Горе адреса ми го изписва по друг начин - http://www2.next.co.uk/
Ако вляза с браузер инкогнито си работи. Или с УК прокси.

Не разбирам каква е тая дискриминация. Нали си взимат парите?! Освен това докато дойдат поръчките, срока за връщане вече е минал в повечето случаи.

# 712
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Още година-две поне UK ще си бъде част от ЕС, а как ще продължи да е част от европейското иконимическо пространство все още не знаем.

# 713
  • Мнения: X
Всичко си беше налично. Явно са свършили бързо нещата. Аз  поръчах в четвъртък и в петък по обяд всичко беше при мен.

# 714
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Как стои въпросът с размерите на шапки в секция younger boys? Умалени ли са? Шапките с козирки плитки ли са? Само веднъж съм поръчвала шапки от Некст, от бебешката секция и изобщо не бяха Ок. Много плитки и умалени.

# 715
  • Мнения: 70
Дали може някой да ме ориентира по-подробно как става връщането с БГ пощи? Прегледах последните теми, но не открих това, което ме интересува.
Какво отлепям, къде го залепям, в какъв плик да бъде сложен артикула /за кожени кецове става въпрос/, кой е кода за неулучен размер и ако има нещо друго, което пропускам. Много благодаря на всички, които ще се отзоват.

# 716
  • Бургас
  • Мнения: 6 323
Слагам талончето заедно с връщания артикул, но преди това си купувам плик от пощата според големината, предполагам, че може и ти да си го опаковаш, но техните пликове имат найлон отвътре.На плика залепвам адреса и останалата час мушкам при нещото.Написвам си и моя адрес и отивам на гишето.Там вече казваш какъв тип пратка искош.Аз избирам винаги с проследяване, което оскъпява около 4 лв.Общо взето ми излиза 11-12 лева да върна, но досега само дрехи съм връщала.
Пиша там някакъв код, мисля, че В-грешно.

Те ми пишат като го получат и връщат парите.

# 717
  • Мнения: 70
Галчудо, благодаря че ми отговори.
Още един въпрос: само дясната част от бележката ли се изпраща, т.е. лявата остава за мен?

# 718
  • Бургас
  • Мнения: 6 323
Да, сигурно вече си го пратила.

# 719
  • Sofia
  • Мнения: 4 701
Аз ли нещо не виждам, или наистина няма история на поръчките?

Общи условия

Активация на акаунт