Мебели Виденов - връщане на стока поради несъответствие на цвета

  • 6 773
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 17
Здравейте бъдещи купувачи на мебели. За мое щастие си купих апартамент. Разбира се Парите за мебели бяха ограничени и реших да поръчам мебели от Виденов. След като чаках месец и половина за да ми ги доставят останах ужасно разочарована от това което ми докараха. Бях поръчала диван с лилава дамаска и бяла кожа. Дивана,който ми беше доставен прилича повече на кафяв с лилав оттенък.Не стига не съответствието с цветът ами има и дефект в дунапрена. Когато реших да поръчам от тях,отидох до магазин за да ми покажат цвета и да го видя на живо,за да не се получи именно това несъответствие. Цветът,който ми показаха много ми хареса и веднага поръчах. След като видях доставения диван се свързах с отдел рекламации,те ме накараха да снимам дивана и да им изпратя снимки на имейл.До края на деня ми върнаха имейл с информация,че за тях няма несъответствие в цветовете и дефекта не е дефект. Мога да върна върна дивана при съответните условия,цитирам имейла:
Потребителят има право да откаже и да поиска връщане на поръчаните и закупени от него стоки в срок от 30 (тридесет) дни от получаване на стоките на адреса за доставка, в случай, че същите са със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация за покупка и при условията по чл. 55 ( здрава стока) от Закона за защита на потребителите.

Връщането на стока, която не е във вида в който е получена, е въпрос на добра търговска практика при която Videnov.bg преценява дали и каква сума да бъде възстановена.

* 100% от платената сума при ненарушена опаковка, немонтирано и неползвано изделие;

* 70% от платената сума при нарушена или липсваща опаковка;

* 50% от платената сума при ползвано, но без монтаж, нараняване или повреда изделие;

* 30% от платената сума при монтирано, наранено или повредено изделие.

Според Вас това честно ли е?? Аз нямам никаква вина за некомпетентността на служителите във фирмата? Качвам снимка на "лилавият ми диван"

Последна редакция: чт, 24 ное 2016, 10:56 от Mamma

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
   Нищо нередно не виждам в отговора им.

# 2
  • Мнения: 3 784
Какво друго трябва да направят според теб? Връщаш им дивана и толкова.

# 3
  • Мнения: X
  Нищо нередно не виждам в отговора им.
Нередното в отговора им, доколкото разбрах, е че те твърдят, че дамаската е лилава, след като очевидно не е.

На документа за поръчка и плащане има ли написан конкретен модел или цвят? Проучи въпроса за сигнал към КЗП. Търси ги пак, но не по мейл. Иди на мястото, където си поръчала дивана. В никакъв случай не влизай в схемата им да се разправяш относно условията за връщане. Ти не го връщаш по свой каприз, а защото са те измамили, не са ти доставили поръчания артикул и откровено лъжат за цвета. Ти си напълно в правото си да искаш това, за което си заплатила. Ако не могат да го доставят - да възстановят сумата без да се оправдават за нарушена опаковка.

Встрани от темата, но във връзка с коректното обслужване на клиентите
Скрит текст:
една от причините да си взема всички мебели вкъщи от ИКЕА беше това, че че почти всичко го има налично и го доставят на другия ден. Пари може да се върнат до 40 дни след покупка при неразопакован артикул. При нарушена опаковка, но без да мебелите да са сглобени, дават ваучер за същата сума. А при дефектен артикул - идват, вземат си го, и после доставят друг.
П.С. Забравих да спомена по-горе: поискай мострата на дамаската, която са ти показали преди поръчката, и директно сравни с цвета на твоя диван. Това би трябвало да свърши работа, освен ако в отдела им по рекламации не работят само далтонисти.

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 12:27 от Анонимен

# 4
  • Мнения: 13
Няма смисъл да си тровиш нервите. Аз също си патих от тях. Предлагат евтини бюра и с приятеля ми си поръчахме едно, обаче дойде с мееесец закъснение, че и отгоре  #2gunfire .. тъй като бяхме в нова квартира, беше страшно неудобно. Компютра ни стоя на земята със седмици - неизползваем!  Thinking

# 5
  • Мнения: 17
Понеже с тези от рекламации не успях да постигна нищо,взех калъфката от дивана и отидох в магазина.Започнах разговора като поисках да ми покажат моя диван в цвят лилаво.След като ми показаха това ,което исках извадих моят"лилав" Simple Smile и попитах защо тогава получавам това...Жената за секунда не знаеше какво да каже. Разбира се започна да увърта нещо,ама то топовете платове може да се разминават...исках да разбера кое момиче ми е взимало поръчката,но ми казаха,че вече не работела там. Колко удобно нали? Бях полудяла...направих ги на криви,че нямат право да се подиграват с хората въпреки ниските цени на мебелите им. А относно връщането това е ясно...не искам всеки път като вляза вкъщи да ме заболява главата от  яд.Просто ще се набутам с пари,а и не се знае колко ще ми върнат от парите.В неделя ще дойдат да си го вземат и ще разбера каква част от парите си възстановя.

# 6
  • Мнения: 13
Стискам палци да са всичките  Laughing дължат ти почерка за разтакаването. Българска му работа, с повечето фирми е така, имат повече работа и забравят качеството на обслужване..  Crossing Arms

# 7
  • Мнения: X
Дано всичко се оправи... Може да се обадиш отново в отдела за рекламации и да им разкажеш как си занесла калъфката в магазина и как персоналът се е съгласил, че цветът е коренно различен, както и какво правят, когато доставят артикул, различен от поръчания. Не ги оставяй, настоявай на своето, защото в този случай си напълно права.

В краен случай може да потърсиш тапицер и диванът да стане като нов.

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 12:28 от Анонимен

# 8
  • Мнения: 258
Ужас, дано ти върнат парите. Все пак грешката си е лично тяхна.

# 9
  • Мнения: 17
Ще Ви кажа какво е станало с тях. Неделя е Видов ден Laughing

# 10
  • Мнения: X
Между другото, днес рових из сайта на JYSK и се зачетох в общите условия. Там изрично казват: "JYSK ще покрие всички разходи по замяната, в случаите когато  е изпратил грешен или дефектен артикул."

В сайта на Виденов има телефон и мейл, по които можеш да сигнализираш за некоректен служител.

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 12:28 от Анонимен

# 11
  • Мнения: 483
По принцип може да се оплачете в Комисията за защита на потребителите.
Дори аз понякога като имам такива проблеми с връщане на стока и се заинатят търговците ги плаша с кзк и те веднага омекват.

# 12
  • Мнения: 17
В крайна сметка върнах дивана.Сумата беше възстановена уж на 100%,но като си платих да дойдат да го вземат и да го натоварят съм с 37лв назад и нервите,които изразходих заради тях Thinking Просто вече имам обеца на ухото и ще знам да не поръчвам от тях.

Общи условия

Активация на акаунт