Отговори
# 45
  • Мнения: 290
Ползвам предимно зелените и никой никога не се е пазарил за цената за разлика от ОК и едно евро, които ако се опитам да хвана за по-кратко разстояние, например за разстояние, което ще ми излезе 5лв, и се пазарят за 10лв иначе не ме качват.

# 46
  • Мнения: 6 993
В момента всеки ден се качвам на такси, защото така затвориха Овча купел, че не минават автобусите до нас, а ако сляза до най-близката спирка...ми остава още толкова разстояние до работа Grinning Пътувам с Йелоу, викам ги от приложението, плащам с карта. Сравнително чисти коли и нормални шофьори, най-вече - не ми пушат на главата.
Ако по някое време ми се наложи да хващам от центъра към вкъщи, не гледам фирмата, гледам цената преди да се кача.
Към/от летището ходим с метро. Веднъж сме се връщали с късен полет и не сме имали проблем с таксито, но то пък от там до нас е поне 16-17 лв, така че остана и затова проблем да правят...

# 47
  • Мнения: 290
За такива дълги разстояния си им добре дошла Grinning
Скорошен пример: Наскоро се наложи 2 поредни дни да ходя с такси до мол Парадайз, който е на около 2.5км от вкъщи. Сутринта си поръчвам за 1 евро (закъснявах и предположих, че имат повече коли и ще дойдат по-бързо), дойде след 10 мин. и ме закара за 5.90лв. Имаше нормални задръствания.
Вечерта отивам да си хвана такси пред мола за да се прибера и се качвам пак в едно евро. Един мазен селяндур ми казва 10лв. Много се ядосах и се скарах с него. Записах номер на кола и шофьор. Звъня на оператор да се оплача и от там нахална лелка ми обяснява как това не било техен шофьор и ми праща кола. Дори не пожела да чуе номера на колата и шофьора...Прати ми такси, което ме закара за 5.50 и му броих парите до стотинка. Аман от искане на бакшиши. На мен някой дава ли ми като си върша работата? Има си ценоразпис и това е!
Та на следващата сутрин си поръчах зелените през апликейшъна, дойде кола след 6 минути и ме закара за 5.10лв. Как стана нимера да е по-евтино, не знам. Трафика беше сходен и двата дни. Вечерта пак си поръчах през апликейшъна от зелените и пак нямах проблеми и пазарене. Такситата на Евроинс, както и Йелоу също не са се пазарили. Като цяло вече избягвам да ползвам таксита, но наложи ли се, гледам шофьорите да не са цигани.
И въпреки всичко ми липсва добрата атмосфера в нашенските таксита. Като се сетя в Германия колите колко са чисти, а шофьорите прилежно облечени и с униформи...

# 48
  • Мнения: X
Сега се сетих защо сиктирдосах, така хвалените от теб, зелени таксита. Веднъж един от шофьорите се опита да ми върне с 10 лева по-малко. И по-неприятната случка - поръчвам си такси от вечерта за сутринта, записаха ми часа и адреса, а на сутринта 5-10 минути преди уговорения час ми звъннаха да кажат, че нямат кола. Е??!??? При сметка 5 лева и задръстване сутрин, не виждам кое ти е странното, че вечерта си платила по-малко, че за трети път го пишеш. Достатъчно много съм пътувала с тях и да, по-скъпи са и не, освен по-новите коли, не предлагат нищо по-добро!

# 49
  • Мнения: 6 993
Зелените никога нямаха кола да ми пратят, когато съм пробвала с тях.
Иначе като съм се качвала на стоянка, не съм имала проблеми с шофьорите.

# 50
  • София
  • Мнения: 38 571
То и с просто око се вижда, че Зелените са малко коли.

Иначе и аз исках да похваля Йелоу, всъщност.

# 51
  • Мнения: 19 019
Миналата седмица на приятели са им искали 30 лв за 20 км на нощна, такси хванато на летището на ОК супертранс, извикано от диспечер, това пък не го очаквах.
Аз лично ги ползвам тях почти винаги и не ми се беше случвало..

# 52
  • Мнения: X
Миналата седмица на приятели са им искали 30 лв за 20 км на нощна, такси хванато на летището на ОК супертранс, извикано от диспечер, това пък не го очаквах.
Аз лично ги ползвам тях почти винаги и не ми се беше случвало..

 Еми даааа, те тия мошеници за това ми се мръщят на мен с моята отсечка за 4-5 лева. Чакат пътници за 30 лв.

# 53
  • Мнения: 5 820
   От прочетените мнения ми стана ясно, че такситата на OK Супертранс искат повече пари отколкото е действителната сметка, която трябва да плати клиентът. Много жалко, че таксиметровите шофьори са толкова алчни за пари! Sad

# 54
  • Мнения: 11 117
Ами то си има телефон за оплаквания във фирмата. Обаждате се и шофьорът ще бъде санкциониран, само трябва да дадете служебния номер на колата.
За ОК телефонът на администрацията е 02/9733770.
А ако звъннеш на него още докато си в таксито, няма почти никаква опасност да те изнудват...

Иначе моята практика сочи, че в София вече е неразумно, а често и почти невъзможно да се хване (читаво) такси на улицата. Особено в час пик, лошо време, празници и т.н.

# 55
  • Мнения: 5 820
Ами то си има телефон за оплаквания във фирмата. Обаждате се и шофьорът ще бъде санкциониран, само трябва да дадете служебния номер на колата.
За ОК телефонът на администрацията е 02/9733770.
А ако звъннеш на него още докато си в таксито, няма почти никаква опасност да те изнудват...

Иначе моята практика сочи, че в София вече е неразумно, а често и почти невъзможно да се хване (читаво) такси на улицата. Особено в час пик, лошо време, празници и т.н.

   И аз съм на това мнение и се страхувам да хващам такси на улицата. Предпочитам да почакам малко за такси, след като се обадя на таксиметрова компания да си поръчам такси. Не става въпрос само за София. И по другите градове е така. Скоро бях хванала такси на улицата и се опитваше да ме изнудва.

# 56
  • Мнения: X
И мен ме е страх да хващам такси от улицата, но се е случвало и да чукам на дърво, винаги съм попадала на читави шофьори. Но, под улицата имам предвид стоянка в центъра като винаги оглеждам преди това фирмата и тарифата.

# 57
  • Мнения: 113
Почти всекидневно пътувам с Йелоу и са супер коректни. Викам си ги през приложението им, тъй като е много по-бързо и удобно, а и при объркване на адрес шофьорите имат възможност директно да се свържат с вас, без това да минава през диспечер.

Много отрицателни спомени имам и от Окей, и от 1 Евро...

# 58
  • София
  • Мнения: 16 068
Ами то си има телефон за оплаквания във фирмата. Обаждате се и шофьорът ще бъде санкциониран, само трябва да дадете служебния номер на колата.

Ъхъм. С малко повече успех, ако си в първи клас  ще се оплачеш на "Моля другарката" и тя ще респектира лошия съученик...
Сега сериозно - и в стари теми за таксита съм писала, че нищо не произлиза от тези оплаквания. Връщат ви стандартен отговор за санкциониран шофьор и до там. Успокояват ви, че персонала е под контрол. Да, ама не. Просто няма начин - колата е или собствена на шофьора или собственост на друг човек и отдадена под аренда. Много малко са колите, на аренда от самата фирма. Това просто не им е изгодно, те печелят от лизинга. Параход ще се оплаче от напр. Скъпия ми. Но той плаща към 91280 само месечна такса за централен диспечерски пункт/ЦДП/ - 65 лв. За тези пари те му бият 1 печат в пътната книжка и цял месец нямат грижи с него.  Колата е моя собственост, той само  я кара. Аз плащам застраховки, ремонти, поддръжка. Ако решат да го глобят реално с 20 лв. при следващото биене на печат - няма проблеми, ще им ги даде. И до там - ако се ядоса сваля им лепенките и със същата кола отива в напр. 91263 или друга фирма. Всеки ще се радва да вземе 65 - 130 лв за биене на 1 печат и да не мисли амортизацията на колата, осигуровките на шофьора и други разходи.
Така е в София, сигурно и в другите градове.
Йелоу са едни от малкото фирми, работещи със собствени коли и само на аренда. Но пък там шофьорите са новодошли в София момчета. Като опознаят града и натрупат малко стаж бягат и търсят коли на лизинг с тенденция да станат техни. Тогава те ще определят колко и кога ще работят.

# 59
  • Мнения: 11 117
Йелоу работят добре. Достатъчно е, че аз познавам града Wink така че не е толкова важно, че те са новодошли.
Иначе аз си се оплаквам по инстанциите и като цяло почти винаги получавам резултат, дори от държавните. Така че явно си зависи от човека и от оплакването.

91280 са ми ясни. Мърлячи, стари коли, стари и неработещи броячи, липса на всякаква дигитализация. Един такъв обра мъжа ми (изпуснато портмоне в колата, потърсено след минути). Не съм се интересувала на чие име е колата. От фирмата съдействие нямаше.
Йелоу пък ми върнаха скъп фотоапарат, въпреки че се сетих с доста голямо закъснение.

Общи условия

Активация на акаунт