Поръчах в Lookfantastic до английски адрес на превозвач (Лерон), но ми канселираха поръчката, защото съм била ползвала цитирам "forwarding e-mail address". Приканиха ме да си избера друг адрес, който не е препращащ и щели да ми пратят поръчката. Не са дръпнали пари (слава богу).
Вече не доставят до България, така че не мога да поръчам директно тук.
Някой знае ли какъв им е проблемът с превозвачите и как да поръчам от тях?
Няма проблем с пратките до БГ просто са махнали стандартната безплатна доставка и остава тази с тракинг, която е free над 75паунда. Аз съм ползвала Габко и не съм имала проблеми, но беше преди няколко месеца. Във Филюник също са махнали безплатната доставка и има само с тракинг. Те със сигурност приемат адреса на Габко, защото мин.месец имах 3 поръчки до тяхния адрес.