онлайн магазин "Нерина" - Варна

  • 9 231
  • 20
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 1
Здравейте приятели!
Искам да се обърна към вас, по следната тема! Онлайн магазин "Нерина" - Варна и да ви обърна внимание Не пазарувайте от този онлайн магазин - това е чиста пирамида! И за какво го казвам, преди месец, месец и половина, съпругата ми решава да си закупи рокля от този магазин! Речено сторено. чака един месец за доставка. Получава имейл, с който я уведомяват, че няма да могат да и доставят поръчката, е хубаво. И от тук почнаха сагите със тази сайт и с лицето, което е Мол - Нели Райчева: общи условия; месец ще има да ги чакате парите и, пък не е могло по "Еконт", а по банкова сметка, #2gunfire хиляди такива завъртулки. bouquet ние парите все още си ги чакаме, но вие не попадайте в тази ПИРАМИДА!
ВЕЧЕ ЩЕ СЕ ОБЪРНА И КЪМ КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!

# 1
  • Мнения: 6 301
То по-добре, че не са ви доставили роклята. Моя приятелка получи от там рокля, която нямаше нищо общо с картинката, абсолютен боклук ooooh!

# 2
  • Мнения: 11 371
Вие преведохте парите преди да получите роклята  Shocked

# 3
  • Мнения: 46
Здравейте, не ги защитам в пълното право сте си да се ядосвате,  но по принцип винаги при възстановяване на сума процедурата е малко тромава и става по банков път с кредитно известие. Щом сте заплатили предварително роклята имате документ и ви мотаят не чакайте а направо  пускайте жалба в КЗП. Що за нелипици са това от тяхна страна  Shocked Shocked Shocked Shocked

# 4
  • Мнения: 6 301
Вие преведохте парите преди да получите роклята  Shocked
Да, искат авансово сумата и после ги поръчват /от Китай сигурно, защото доста бавят доставката/.

# 5
  • Мнения: 1
отвратително грозни дрехи несъответстващи на снимките абсолютни измамници моля не пазарувайте от Нерина

# 6
  • Мнения: 13
Здравейте , аз също се подлъгах по добре направеният сайт за продажба и си поръчах и платих  роклята предварително. Минаха два месеца и никаква информация и отговор на въпросите ми . Не отговарят на даденият за контакт и-мейл и телефон. Никаква комуникация . Тези дни мисля да посетя КЗП .
Иван , как се развиха при вас нещата ,върнаха ли ви парите?
Въпреки ,че ние сме си виновни  ,трябва да се намери начин да се разгласи за този некоректен търговец .

# 7
  • Мнения: 4
Здравейте! Имали сте късмет явно че не са ви доставили нищо. Върнах поръчан от мен продукт на 24.04.2017г. и все още чакам да ми върнат парите. Звънях и писах мейли многократно. Лъгаха ме даваха ми понеделник- петък, счетоводителката не била на работа и т.н. докато ми се скараха да не досаждам повече. Чаках до 18,07,2017г. представяте ли си колко търпение съм имала, и подадох жалба в КЗП копие от която изпратих и до тях.  На следващото ми обаждане по телефона вече казаха, че щом като съм се оплакала няма да ми върнат парите, а пък от КЗП ми казаха че те само глобяват а не могат да задължат търговеца да ми възстанови платените от мен пари. Представяте ли си мили БЪЛГАРИ  в каква БЪЛГАРИЯ живеем,
Затова Ви МОЛЯ НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ НЕРИНА.БГ
Смятам да си търся правата в съда.
До нови срещи г-жо Дончева

# 8
  • Мнения: 13
Трябва да направим нещо за да спрем тази жена . Може да загубя парите си ,но не искам и други да се подлъгват и да и пълним банковата сметка. Готова съм да се обединим и заведем общо дело. Сигурна съм , че има много ,който си мълчат и търпят загуби.

# 9
  • Мнения: 4
Да да направим. Аз вече действам по въпроса . Консултирах се с адвокат и всички вие които имате да взимате пари от тая жена и имате желание пишете на меила който излиза като регистрация ще заведем колективен иск.

# 10
  • Мнения: 1
Nekorektno otnoshenie ot strana na tazi gospoja,spored men trqbva da se podade signal v Gospodari na efira te shte q otkriqt kudeto i da se skrie.

# 11
  • Мнения: 13
Точно така , момичета хайде . За Господари на ефира е темата. Да се разгласи . КЗП нищо няма да направят.

# 12
  • Мнения: 4
Точно така , момичета хайде . За Господари на ефира е темата. Да се разгласи . КЗП нищо няма да направят.

 В КЗП подадох сигнал на 18,07.2017 и до днес 29,09,2017 нищо ни вест ни кост. Моля някой от вас да сигнализира господарите аз нямам възможност и време иначе ще съдействам с каквото мога пазя всички документи от плащането и връщането а имам да получавам от Нерина 68лв. които ги чакам от 28,04,2017г.

# 13
  • Мнения: 4
Вече са сигнализирани и господарите, изпратете си и вие вашите сигнали, трябва да опазим други да не губят пари като нас.

# 14
  • Мнения: 13
Вече са сигнализирани и господарите, изпратете си и вие вашите сигнали, трябва да опазим други да не губят пари като нас.

Здравей , трябва и ние да пуснем сигнал към тях , така ли?
Като тема какво да напиша за да е еднакво и да обърнат внимание , ти как писа ?

# 15
  • Мнения: 8
Вече са сигнализирани и господарите, изпратете си и вие вашите сигнали, трябва да опазим други да не губят пари като нас.
Здравейте, ние също с дъщеря ми сме уловки на Нерина бг. Доставиха ни роклята, един парцал, върнах им я и още си чакам парите. Телефоните им са изключени. Докъде сте стигнали по въпроса вие.

# 16
  • Мнения: 1
Здравейте, включвам се и аз в темата, успяха предколедно да ме ужилят с 120 лв. Моля, всички, които имат желание, да се обединим и да заведем иск срещу тези измамници. Пишете ми на desi.terziyska@gmail.com

# 17
  • Мнения: 1
Здравейте,  днес е  27.02.2018г. и  онлайн магазин " Нерина"  все още функционира. Вчера 26.02.2018г. си поръчах две рокли от въпросният онлайн магазин ,  но поради лошото време нямах възможност да направя банковия превод. Радвам се, че посетих този форум. Благодаря за споделянията ви, които ме предпазиха от грешка.

# 18
  • Мнения: 1
На 13.01.2018 си поръчах рокля Шантал получих банковата сметка внесах парите роклята беше редно да дойде на 9.02.2018 така и не дойде,а днес ме 28.03.2018 изгоряха с 58лв (сумата не голяма), но с тези пари можех да купя няколко аксесоара. Фирмата след 9.02 спря да коспоредира с мен. Пратих приятели от Варна да видят къде тази фирма отговора им беше такъв Магазин няма. Пратих хора,които не се познават по между си в различните дни. Номера за данъчна основа сложен в сайта излиза че няма такъв,когато го проверявам за МОЛ пишеше някаква Йорданова гледам ги налиня, а не отговарят.

# 19
  • Мнения: 2
Здравете! И аз да се оплача! Шаферките ми си поръчаха рокли от там, за сватбата ми, която беше 07.2017. ДНЕС роклите дойдоха! Просто нямам думи! Astonished Никаква връзка с въпросния магазин. Роклите не са такива каквито на снимката, но се тая. Те така или иначе не ни трябват.

# 20
  • Мнения: 21
Здравете! И аз да се оплача! Шаферките ми си поръчаха рокли от там, за сватбата ми, която беше 07.2017. ДНЕС роклите дойдоха! Просто нямам думи! Astonished Никаква връзка с въпросния магазин. Роклите не са такива каквито на снимката, но се тая. Те така или иначе не ни трябват.
Здровейте и от мен.За съжаление и аз поръчах от там рокля,която за жалост не пристигна.Мина почти месец.Звъня им всеки ден,изпращах писма,но нито вдигат телефона,нито отговарят на писмата.Решила съм да се обърна към КЗП дано да има някакво развитие по въпроса.

Общи условия

Активация на акаунт