онлайн магазин "Нерина" - Варна

  • 9 210
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте приятели!
Искам да се обърна към вас, по следната тема! Онлайн магазин "Нерина" - Варна и да ви обърна внимание Не пазарувайте от този онлайн магазин - това е чиста пирамида! И за какво го казвам, преди месец, месец и половина, съпругата ми решава да си закупи рокля от този магазин! Речено сторено. чака един месец за доставка. Получава имейл, с който я уведомяват, че няма да могат да и доставят поръчката, е хубаво. И от тук почнаха сагите със тази сайт и с лицето, което е Мол - Нели Райчева: общи условия; месец ще има да ги чакате парите и, пък не е могло по "Еконт", а по банкова сметка, #2gunfire хиляди такива завъртулки. bouquet ние парите все още си ги чакаме, но вие не попадайте в тази ПИРАМИДА!
ВЕЧЕ ЩЕ СЕ ОБЪРНА И КЪМ КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!

# 1
  • Мнения: 6 293
То по-добре, че не са ви доставили роклята. Моя приятелка получи от там рокля, която нямаше нищо общо с картинката, абсолютен боклук ooooh!

# 2
  • Мнения: 11 253
Вие преведохте парите преди да получите роклята  Shocked

# 3
  • Мнения: 46
Здравейте, не ги защитам в пълното право сте си да се ядосвате,  но по принцип винаги при възстановяване на сума процедурата е малко тромава и става по банков път с кредитно известие. Щом сте заплатили предварително роклята имате документ и ви мотаят не чакайте а направо  пускайте жалба в КЗП. Що за нелипици са това от тяхна страна  Shocked Shocked Shocked Shocked

# 4
  • Мнения: 6 293
Вие преведохте парите преди да получите роклята  Shocked
Да, искат авансово сумата и после ги поръчват /от Китай сигурно, защото доста бавят доставката/.

# 5
  • Мнения: 1
отвратително грозни дрехи несъответстващи на снимките абсолютни измамници моля не пазарувайте от Нерина

# 6
  • Мнения: 13
Здравейте , аз също се подлъгах по добре направеният сайт за продажба и си поръчах и платих  роклята предварително. Минаха два месеца и никаква информация и отговор на въпросите ми . Не отговарят на даденият за контакт и-мейл и телефон. Никаква комуникация . Тези дни мисля да посетя КЗП .
Иван , как се развиха при вас нещата ,върнаха ли ви парите?
Въпреки ,че ние сме си виновни  ,трябва да се намери начин да се разгласи за този некоректен търговец .

# 7
  • Мнения: 4
Здравейте! Имали сте късмет явно че не са ви доставили нищо. Върнах поръчан от мен продукт на 24.04.2017г. и все още чакам да ми върнат парите. Звънях и писах мейли многократно. Лъгаха ме даваха ми понеделник- петък, счетоводителката не била на работа и т.н. докато ми се скараха да не досаждам повече. Чаках до 18,07,2017г. представяте ли си колко търпение съм имала, и подадох жалба в КЗП копие от която изпратих и до тях.  На следващото ми обаждане по телефона вече казаха, че щом като съм се оплакала няма да ми върнат парите, а пък от КЗП ми казаха че те само глобяват а не могат да задължат търговеца да ми възстанови платените от мен пари. Представяте ли си мили БЪЛГАРИ  в каква БЪЛГАРИЯ живеем,
Затова Ви МОЛЯ НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ НЕРИНА.БГ
Смятам да си търся правата в съда.
До нови срещи г-жо Дончева

# 8
  • Мнения: 13
Трябва да направим нещо за да спрем тази жена . Може да загубя парите си ,но не искам и други да се подлъгват и да и пълним банковата сметка. Готова съм да се обединим и заведем общо дело. Сигурна съм , че има много ,който си мълчат и търпят загуби.

# 9
  • Мнения: 4
Да да направим. Аз вече действам по въпроса . Консултирах се с адвокат и всички вие които имате да взимате пари от тая жена и имате желание пишете на меила който излиза като регистрация ще заведем колективен иск.

# 10
  • Мнения: 1
Nekorektno otnoshenie ot strana na tazi gospoja,spored men trqbva da se podade signal v Gospodari na efira te shte q otkriqt kudeto i da se skrie.

# 11
  • Мнения: 13
Точно така , момичета хайде . За Господари на ефира е темата. Да се разгласи . КЗП нищо няма да направят.

# 12
  • Мнения: 4
Точно така , момичета хайде . За Господари на ефира е темата. Да се разгласи . КЗП нищо няма да направят.

 В КЗП подадох сигнал на 18,07.2017 и до днес 29,09,2017 нищо ни вест ни кост. Моля някой от вас да сигнализира господарите аз нямам възможност и време иначе ще съдействам с каквото мога пазя всички документи от плащането и връщането а имам да получавам от Нерина 68лв. които ги чакам от 28,04,2017г.

# 13
  • Мнения: 4
Вече са сигнализирани и господарите, изпратете си и вие вашите сигнали, трябва да опазим други да не губят пари като нас.

# 14
  • Мнения: 13
Вече са сигнализирани и господарите, изпратете си и вие вашите сигнали, трябва да опазим други да не губят пари като нас.

Здравей , трябва и ние да пуснем сигнал към тях , така ли?
Като тема какво да напиша за да е еднакво и да обърнат внимание , ти как писа ?

Общи условия

Активация на акаунт