Пазаруване от Aliexpress.com 50

  • 108 545
  • 730
  •   1
Отговори
# 705
  • Бургас
  • Мнения: 1 680

musicdoubl3пише  се име а картодържател(на собственика и  Rolling Eyes )
идват и с име visa  пробвано е и с / v Sunglasses

# 706
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
При мен след отговора на продавача в диспута с молба да изчакам още малко стоят два бутона да приема или да отклоня. Не съм натиснала нито едното нито другото. Колко време може така? Длъжна ли съм да натисна в определен срок. Склонна съм още малко да изчакам. Горе стои че до 13.12 Алиекспрес ще ни остави да се разберем, а до 20.12 ще се реши спора (приблизителни срокове пише) Принципно 22.12 изтичаше срока на защитата преди.
така седи ако имаш оферта в диспут
по принцип 1-вото което предлагат е "0" да възстанови, и ако се хванеш китаеца взима всичко

# 707
  • Мнения: 3
Здравейте!
От скоро поръчвам и не успях да намеря в темата как става refund (без отваряне на диспут) ако си се разбрал с продавача за такъв заради неполучена стока. Някой правил ли е такова нещо и как се процедира?

# 708
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Здравейте!
От скоро поръчвам и не успях да намеря в темата как става refund (без отваряне на диспут) ако си се разбрал с продавача за такъв заради неполучена стока. Някой правил ли е такова нещо и как се процедира?
По принцип с превод в paypal или отстъпка за бъдещ продукт ,но не ви съветвам  Peace

# 709
  • Мнения: 3
Здравейте!
От скоро поръчвам и не успях да намеря в темата как става refund (без отваряне на диспут) ако си се разбрал с продавача за такъв заради неполучена стока. Някой правил ли е такова нещо и как се процедира?
По принцип с превод в paypal или отстъпка за бъдещ продукт ,но не ви съветвам  Peace
Защо? Връщането не е ли автоматично през Алито ? Ако не си плащал чрез paypal ?

# 710
  • Мнения: 272
Здравейте!
От скоро поръчвам и не успях да намеря в темата как става refund (без отваряне на диспут) ако си се разбрал с продавача за такъв заради неполучена стока. Някой правил ли е такова нещо и как се процедира?

Чрез договорки, има голяма вероятност продавачът да не изпълни обещанията си след като му освободят паричките. Разчиташ на добрата му воля. Simple Smile  Затова е добре да се отвори диспут...след като получиш обещаното от него, го затваряш.

# 711
  • Мнения: 272
Аз да попитам, след като си писахме с китаеца за разминаването в номерацията на обувките които ми изпрати и му изпратих няколко снимки на които ясно се вижда това....ми предложи да си ги запазя и да ми даде друг избран от мен модел, на по ниска цена. Нямам интерес да поръчвам повече от него.
Какъв рефънд на сумата от настоящата ми поръчка мога да му поискам? newsm78

# 712
  • Мнения: 3 943
Пълен, ако обувките не стават за носене Simple Smile

# 713
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Здравейте!
От скоро поръчвам и не успях да намеря в темата как става refund (без отваряне на диспут) ако си се разбрал с продавача за такъв заради неполучена стока. Някой правил ли е такова нещо и как се процедира?
По принцип с превод в paypal или отстъпка за бъдещ продукт ,но не ви съветвам  Peace
Защо? Връщането не е ли автоматично през Алито ? Ако не си плащал чрез paypal ?

През Али само и единствено чрез диспут.  Peace

# 714
  • Мнения: 272
Пълен, ако обувките не стават за носене Simple Smile

Стават за носене. Просто едната обувка е една идея по голяма от другата Simple Smile
Разликата не е чак толкова драстична, а и ги взех на много добра цена  - 40$ . Затова си мисля, че едни 50% като refund от сумата са ОК.

# 715
  • Мнения: 2 143
Затова си мисля, че едни 50% като refund от сумата са ОК.

Зависи, дали ще се съгласи. Трудно ще ти ги остави ако е назад с парите, но ако те устройва, нищо не те спира да опиташ.

# 716
  • Мнения: 2 204
Пълен, ако обувките не стават за носене Simple Smile
А кой преценява дали обувките стават за носене или не стават. Просто ми е интересно наистина. За мен например дадени обувки може да не стават за носене, но продавача да каже че за него всичко е ОК. Кой е тогава съдията който отсъжда кой е прав и кой крив. Ако е администрацията на Али-то те откъде могат да знаят дали обувките стават за носене, като не ги виждат наистина. То на снимка всеки може да докара всичко.
Не визирам специално тези обувки на hanavi, принципно питам ако има такъв спор между продавача и купувача дали дадена стока става или не става, администрацията на Али как ще прецени кой е прав? Само по снимки ли?

# 717
  • Мнения: 3 943
Ако не се лъжа, случаят беше, че едната обувка е по - голяма от другата. Така че, ако не е драстична разликата, може да се носят и да се поиска частично или никакво връщане на пари. Но ако едната е 37 номер, а другата - 40 ще си поиска пълно връщане на сумата, пък какво ще прецени Али, няма как да знаем.

А ако няма такъв очевиден проблем с обувките,  като се отваря диспут се изискват снимки за доказателство. Предполагам, че там се прави сравнение между снимката в сайта и личната снимка, каква е разликата в обувките и т.н.

Али решават само по снимки или видеа, ако е някаква техника и се доказва, че не работи  Peace

# 718
  • Мнения: 2 204
При мен е просто красота. Стоят си с код EDI и нищо, никъде не мърда. Да не говорим че преди да получат код EDI мина месец и половина.

# 719
  • Мнения: 561
Здравейте!
Имам непристигнала поръчка, писах на търговеца, тъй като оставт няколко дни до изтичане на периода с протекция. Той ми отговори, че ще ми върне парите, стига да му дам пейпал акаунт, което било имейлът, с който съм регистрирана в пейпал. И сега имам няколко въпроса Wink
1. От последните постове оставам с впечатление, че трябва да отворя диспут все пак, колко време да го изчакам още?
2. Не съм плащала чрез пейпал в алиекспрес, а с карта и не съм наясно той може ли да ми преведе парите на пейпал? И въобще не знам как се процедира в такива случаи...

Общи условия

Активация на акаунт