Ebay 97

  • 85 315
  • 878
  •   1
Отговори
# 30
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   За куриерските фирми е така, да, те даже изискват телефонния номер на получателя. Но в пощата наистина нямам спомен да съм попълвала нещо – само се подписвам, това е. Идея си нямам, ако пратката се изгуби по трасето, как ще ме компенсират, при положение че налице не е предварително обявена стойност. Rolling Eyes

# 31
  • София
  • Мнения: 267
Благодаря ви за включването  Peace

Но нямам предвид доставката, която съм платила, за да ми изпрати продавача кейса - тези разходи ще ми ги възстанови. Питам за парите, които аз изхарчих , за да му върна обратно калъфа. Тъй като вече сайта никъде не позволява да се свържа с тях, освен ако не минат еди колко си дни и продавача откаже връщане. Тоест никъде не мога да напиша какви разходи съм направила, за да върна калъфа, който връщам заради продавача. Мога да комуникирам единствено и само със смотания продавач, който на всичко отгоре предварително бях помолила за реални снимки и той ме увери, че нямал , но калъфа е едно към едно със снимките в обявата. Е, да , ама не...  Sad

# 32
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
Благодаря ви за включването  Peace

Но нямам предвид доставката, която съм платила, за да ми изпрати продавача кейса - тези разходи ще ми ги възстанови. Питам за парите, които аз изхарчих , за да му върна обратно калъфа. ..

Точно за тези пари ти отговорих и аз..

# 33
  • София
  • Мнения: 267
Благодаря ви за включването  Peace

Но нямам предвид доставката, която съм платила, за да ми изпрати продавача кейса - тези разходи ще ми ги възстанови. Питам за парите, които аз изхарчих , за да му върна обратно калъфа. ..

Точно за тези пари ти отговорих и аз..

Ами как да си ги поискам, аз имам връзка само с продавача, а не с Ибей, а той по собствена воля няма да ги прати. Simple Smile

# 34
  • Мнения: 295
Нали продавача твърди, че не е получил стоката обратно?
А, ти си си платила за проследяване на БГ пощи?
Ако е така изискай от БГ пощи проверка на пратката. Процедурата е бавна и тромава, но в крайна сметка те се свързват с партньорите си в съответната страна и, ако се окаже че пратката не е доставена ще ти възстановят парите.

# 35
  • София
  • Мнения: 267
Нали продавача твърди, че не е получил стоката обратно?
А, ти си си платила за проследяване на БГ пощи?
Ако е така изискай от БГ пощи проверка на пратката. Процедурата е бавна и тромава, но в крайна сметка те се свързват с партньорите си в съответната страна и, ако се окаже че пратката не е доставена ще ти възстановят парите.


Не, явно не съм си изразила правилно, извинявам се!
Аз изпратих кейса обратно, продавача все още не го е получил, но аз съм го пратила с номер и ще го получи. Когато го получи обаче ще ми върне 15 лири , които аз съм платила за калъфа, но никой няма да ми върне още 10лв , които аз дадох , за да му го върна обратно. Цялата работа е, че продавача е изключително нагъл, излъга ме за калъфа, прати ми го, явно разчитайки именно на новите правила на сайта и аз се набутвам излишно заради него.  И от това, което виждам в сайта , нищо не мога да направя, за да изисквам той да ми върне и 10те лева, които съм дала в БГ пощи.
Знаете, че нещата не са до 10лв , а до изгубеното ми време, нерви и наглия китаец.
Явно ще се наложи просто да му напиша един негативен коментар и до там!
Много съжалявам, че Ибей са обърнали сайта срещу купувачите...  Sad

Благодаря ви за съдействието!  Peace

# 36
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   В последните постове май се преплетоха казусите на 2 различни потребителки. Laughing

# 37
  • Бургас
  • Мнения: 194
Meрси за помощта момичета.Аз пуснах молба в пощата както ме посаветвахте.Сега ще чакам.Стойността и вида на стоката се попълва при изпращане.Проблема е че моят кейс за връщане вече е затворен в полза на продавача,защото не мога да докажа къде е стоката.Сега и да я получи обратно  продавача,нищо не би го накарало да ми възстанови сумата. Така че до Англия по добре не пращайте с БГ пощи.

# 38
  • Мнения: 295
Ох, много се извинявам  Embarassed хем ми се стори различен ник-а, хем не се върнах да проверя.
Лили, ако го получи с кейс в Пейпал няма ли да стане?

fire_bow, грешката е моя, извинявай  Peace

# 39
  • Бургас
  • Мнения: 194
Нещо не разбрах въпроса  newsm78

# 40
  • София
  • Мнения: 9 850
Нещо не разбрах въпроса  newsm78
Идеята е да пуснеш кейс в ПейПал, но според правилата кейс се пуска в един от двата сайта, а не и в двата.
Дай го тоя прословут номер да видим дали няма да успеем някак да го проследим и да ти помогнем. Аз като пращах с бг пощи до UK си проследих от-до движението на пратката и нямах никакви проблеми.

# 41
  • Бургас
  • Мнения: 194
Заповядай :RI217458759BG

# 42
  • Мнения: 743
http://www.trackitonline.ru/?service=track
Според проследяването, пратката е пристигнала на летище Heathrol в Англия на 24.08.2016г. в 18.31часа. След, което няма никаква информация.  newsm78

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
   В сайта, който си дала, като гледам, пратката е стигнала само до София. Къде видя нещо за Хийтроу? Rolling Eyes

# 44
  • София
  • Мнения: 9 850
Значи отиваш в пощите и си искаш парите. Уж е напуснала България, щом е вложена в чувал за чужбина, но дотам.

Общи условия

Активация на акаунт