Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Пазаруване от чуждестранни сайтове
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
15-29 от 727 отговора

Бургас

Мнения: 100
БГ пощи сами не могат да установят къде е пратката,а ми взеха 25 лева за проследяване.Проследяването е до БГ,след това пратката не може да се следи. newsm78.Как се взимат пари за услуга която е неусъщесвима.
Цитирай

Sofia

Мнения: 7 880
   Да не те подвеждам, но мисля, че проследяването не работеше до UK. Peace Имай предвид, че е много възможно продавачът да е некоректен и да лъже, че не е получил пратката си обратно.
Цитирай

Бургас

Мнения: 100
Да права си проследяването не работи.Може и продавача да е некоректен.Но аз нищо не мога да докажа без работещ проследяващ номер.Така загубих "Кейса".
Цитирай


Мнения: 1 362
Да права си проследяването не работи.Може и продавача да е некоректен.Но аз нищо не мога да докажа без работещ проследяващ номер.Така загубих "Кейса".
Плати ли си за проследяващ номер("Известие за доставка")? До коя държава? В кой сайт проверяваш номера и от какъв сорт е номера?
Ако не е платено за проследяващ номер, тогава пощите не са виновни.
Цитирай

Sofia

Мнения: 7 880
   Пише, че е платила 25 лв. (?!) за проследяване, до UK.
Цитирай


Мнения: 1 362
   Пише, че е платила 25 лв. (?!) за проследяване, до UK.
Пропуснал съм да го прочета.
Остава да разбера в кой точно сайт проследява номера.
Цитирай

Бургас

Мнения: 100
Да платих за проследяване и ме задължиха да платя и приоритет.Проверявам номера в http://www.track-trace.com/
Цитирай

Luxemburg

Мнения: 1 103
ПОМОЩ помагайте спешно момичета. Спечелих едни слънчеви очила. Продавачът се съгласи да ми ги изпрати с икономична доставка (имаше само приорити), но не можеше да промени вече сумата и се съгласихме да платя пълната сума с приорити доставка като ще ми върне разликата. Но виждам че за приорити плащането не отиват парите по неговата сметка в ПП ами в Seller Pitney Bowes Limited, който явно трябва да извърши приорити доставката. Сега какво да правим и двете? Аз не искам да плащам 13£ за доставка. Ако тя развали сделката дали ще получа парите отново? Само това се сещам като опция. Да развали сделката (че съм наддала по погрешка например за да не му удържат таксите) и да я публикува отново като я пусне с нормална доставка или поне за uk доставка да сложи моята сума. Така ще ги купя отново и тя ще си получи пълната сума. Направо ще се гръмна. Заблудих се по това че е с над 1700 фиидбек, ама те сигурно са от покупки, а не продажби. Дано има излизане, че ще ми излязат златни тези очила.

Някой ако знае как да се свържа с ибей по чат да сподели. Опитах се да им звънна, но ме държат на линията 15мин и с никой не се свързах, а вече имат само до uk номера да звънят. Преди съм избирала да ми звънят в къщи, но я няма тази опция. Писала съм си с тях и в чат, но и това не го намирам.
« Последна редакция: пн, 26 сеп 2016, 10:43 от ronicat »
Цитирай

Luxemburg

Мнения: 1 103
Ще напиша какво стана по моя случай в случай, че на някой му е полезно инфото.
Global Shipping Programme е програма/услуга предлагаща се от продавачите в английския и американския ибей. Pintey Bowes е компанията, която извършва тази услуга/програма. http://www.pitneybowes.com/us http://www.pitneybowes.com/us/support/account/global-ecommerce-c … ping-support.html Продавачите ги изпращат с локална поща до центровете на тази компания. Там, те изготвят митническа документация и опаковането според стандартите и ги предават на куриери/пощенски оператори. По този начин плащането се извършва на 2 транша - сумата за продукта + доставка до Англия отиват в сметката на продавача, а сумата за приорити доставка, отиват по сметката на Pitney Bowes Limited. В ПП ще ги видите като 2 транзакции. След чат с ибей http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=1464&ref=1 ми отговориха, че продавачът трябва да развали сделката и да ми направи рефънд, така автоматически парите от Pitney Bowes Limited (приорити доставката) ще се върнат в моя ПП акаунт. В моя случай продавача беше ги отбелязал като изпратени и вече ги беше изпратил, но слава богу не до Pitney Bowes Limited, а до моя адрес за доставка. От ибей ми казаха, че въпреки че са отбелязани като изпратени, той може да откаже поръчакта. След 30мин разговор по телефона с продавача, най-накрая се съгласи да откаже поръчката и да направи рефънд. Аз му изпратих парите по ПП като ги отбелязах като изпращане на стока/услуга. Така прескачаме ибей, но просто ми писна да се обеснявам. Аз междувременно си получих 2 рефънда-от продавача и от Pitney Bowes Limited. Сега остава да си получа и стоката и да е във вида която е описана.
Ако мислите, че е полезно инфото относно приорити доставките и рефънд оттях, може да се сложи на първа страница, както и директмия линк как да се свържим с хелпа в ибей. Според мен модератор може да отключи и даде опция за редакция или самия той да добави нужното инфо.
« Последна редакция: пн, 26 сеп 2016, 14:42 от ronicat »
Цитирай

София

Мнения: 87
Здравейте, Групичка.
Извинявам се, ако въпроса ми вече е зададен, но ми трябва спешен отговор.
Пазарувам в Ибей от години, но от много дълго време не е имало проблем и така чак сега се сблъсквам с новите им правила за диспути.
Е, поръчах калъф за 15 лири , пристигна, оказа се, че няма нищо общо. Видях, че единствения вариант да ми върнат парите е да върна въпросния калъф. До тук добре, но вчера дадох 10 лв. за да изпратя тъпия калъф. Въпроса ми е има ли как да си поискам тези 10лв. от продавача, след като всичко е по негова вина и той съвсем умишлено изпраща различен продукт?

Благодаря много  bouquet
Цитирай

Бургас

Мнения: 3 954
Здравейте, Групичка.
Извинявам се, ако въпроса ми вече е зададен, но ми трябва спешен отговор.
Пазарувам в Ибей от години, но от много дълго време не е имало проблем и така чак сега се сблъсквам с новите им правила за диспути.
Е, поръчах калъф за 15 лири , пристигна, оказа се, че няма нищо общо. Видях, че единствения вариант да ми върнат парите е да върна въпросния калъф. До тук добре, но вчера дадох 10 лв. за да изпратя тъпия калъф. Въпроса ми е има ли как да си поискам тези 10лв. от продавача, след като всичко е по негова вина и той съвсем умишлено изпраща различен продукт?

Благодаря много  bouquet

Ако поръчката е била с директна доставка до БГ и не си ползвала посредник/ превозвач - да, имаш право да ти се възстановят пощенските разходи.
Цитирай

Варна

Мнения: 297
Да платих за проследяване и ме задължиха да платя и приоритет.Проверявам номера в http://www.track-trace.com/

Лили, търси си парите от български пощи!
Е, ще отнеме 2-3 месеца, но ще ти ги изплатят, ако пратката не е доставена.
Цитирай

Luxemburg

Мнения: 1 103
Да платих за проследяване и ме задължиха да платя и приоритет.Проверявам номера в http://www.track-trace.com/
Лили, търси си парите от български пощи! Е, ще отнеме 2-3 месеца, но ще ти ги изплатят, ако пратката не е доставена.
И аз така бих постъпила. С Мтел се занимавах почти 2г. с една нищо и никаква жалба, но накрая ми платиха. Пускаш си жалбата и чакаш. Дано си написала точната сума която е струвала стоката, а не по-малко, за да си получиш пълната сума.

fire_bow, с новите правила доколкото разбирам след като спечелиш диспута/кейса продавача връща парите и за доставката. В случай, че си ползвала превозвач, трябва да му пишеш, че продукта е отишъл в БГ и само от неговата добра воля зависи дали ще се съгласи да ти ги върне.

Аз си чакам "златните" очила. Дано да пристигнат невредими и новички, че не ми се иска отново разправии. Половин час се обеснявахме по телефона и кой знае колко ще платя за това. Най- смешното е, че съм си платила за Приорити, но тя ги е шипнала до моя люксембургски адрес, а не до този на фирмата(не знам как трябва да ги изпратят до тази фирмаи те да ми ги изпратят на мен). Едвам се разбрахме тъй като жената беше явно болна и през повечето време ми кашляше в ухото и говореше много тихо и същевременно и бързо, поради което се наложи на няколко пъти да помоля да повтори. Ако не бях се обадила, фирмата щеше да си вземе парите без да извърши услуга. Аз в паниката си докато намеря чата на ибей писах на въпросната фирма и вчера ми върнаха отговор(отне им 1 ден), че са се свързали с Ибей и са разбрали, че вече съм оправила проблема.
Цитирай

Sofia

Мнения: 7 880
Пускаш си жалбата и чакаш. Дано си написала точната сума която е струвала стоката, а не по-малко, за да си получиш пълната сума.

   Хммм, много странно, пускала съм пратки за чужбина с "Приоритет" и "Препоръка", но досега никой в пощата не ме е питал на каква стойност е артикулът, който изпращам, нито пък ми е давал да попълвам някакви документи. newsm78
Цитирай

Luxemburg

Мнения: 1 103
Аз до сега само от пощата в Борово съм пускала и там жената попълва бланката (преписва я от моя плик/кутия) и ме пита за стойността на стоката.Аз се подписвам на едно листче, че не пращам нищо от указаните забранени неща през това време. Дали ме таксуват и за застраховка, не знам или това си е включено към услугата за Приоритет. Но ако стоката не стигне как ще знаят каква е стойността която трябва да изплатят? За препоръка не съм давала данни за стойността. Когато ползвам куриерска фирма там също попълвам на каква стойност е пратката.Може и да греша че я има винаги тази опция. Нека не заблуждавам някой, пращала съм преди 3-4г. последно.   
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
15-29 от 727 отговора