Ученици със затруднения в ученето! 32 СОУ

  • 3 549
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7
Здравейте,
имам ученик в 6 - ти клас в 32 СОУ, има сериозни проблеми с ученето. От началото на 5 клас, непрекъснато ходя в училището с молби да помогнат на детето. От 2 години учи с частни учители в къщи.  Има проблем с концентрацията, вниманието, мотивацията. За съжаление, нямам финансова възможност, да плащам и на психолог по 100 лв на седмица да работи с него. При всичките ми опити да разговарям с г-жа Дюлгерова по БЕЛ, за две години, постоянно чувам, как детето нищо не знае и трябва да го преместя в друго училище. Направих два опита да разговарям с Директора Нели Костова и тя ме посъветва същото. Аз съм го записала там, защото е най-близкото държавно училище до нас. Не защото е елитното  32 СОУ със спечелени 8 проекта, за милиони лева, за повишаване на квалификацията на учителите и обмяна на опит в чужди държави. Немога да приема, че така се решава проблема, като се помолят родителите да преместят децата. Вече 4 дечица от класа, ги преместиха по тази причина. Опитвам се по всякакъв начин да помогна на детето си, но не  успявам. Отчаяна съм.  Смятам да пусна жалба до РИО София и Закрила на детето, дали ще има резултат.

Моля, споделете опит!

# 1
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Как точно очаквате учителите да помогнат на детето?
Срещу какво ще е жалбата?
Някой определил ли е детето, че е със СОП?

# 2
  • Мнения: 7
Според психолога на училището, не е със СОП.
Очаквам, да прояви разбиране и търпение,госпожата по БЕЛ. По другите предмети се справихме, но тя цяла година му повтаря, че ще го остави на поправителен.  Написа му двадесет двойки.Той ходи непрекъснато на уроци по БЕЛ. Немога да приема, че нищо не знае. Смених четири частни учители. Помолих я още в началото на годината, да проверява  какво си записва за домашно, защото той не успява да запише всичко. Казах и че има проблем,  ходи на уроци. Тя казва немога да се занимавам с него. Всеки път като отида и започва - той нищо не знае и тн.

# 3
  • София
  • Мнения: 38 978
Ясно е, че учителката се е заяла с вас. И да се борите, нищо добро за детето няма да постигнете. По-добре го преместете, за да имате хубави оценки в 7 клас.

Сменете заглавието на темата, много е подвеждащо.

# 4
  • Мнения: 498
Доколкото ми е известно, психолог няма квалификация да поставя диагноза СОП. Изключете най-напред наличието на СОП - където се диагностицира, за което няма нужда да плащате пари и е еднократно, сигурна съм, че ще ви насочат, ако се поинтересувате, и тогава мислете за решение на проблема. Но ако СОП се потвърди, какво очаквате от учителите? Въпросът е риторичен...

# 5
  • София
  • Мнения: 3 051
Аз пък долкокото зная, И психолог трябва да постави диагнозата СОП. Ето малко повече инфо:
http://51sou.info/pages/SOP.htm

Ако детето не е със СОП, а само учителката по БЕЛ не иска да му обърне внимамие, наистина мисля, че е по-добре да се премести детето в друго училище, най-малкото, за да не се срине психически и да не загуби съвсем доверие в себе си. Все пак това е наистина доста стресиращо за малко дете, затова е добре да го защитете, като му спестите този тормоз оттук нататък.
Можете да подадете жалби до Инспектората, Закрила на детето и т.н., ако искате да сте направили всичко, което зависи от вас, но не вярвам да има някакъв резултат.
Съжалявам, че сте изпаднали в такава ситуация, но за съжаленияе голяма част от елитните училища са само привиден блясък и хубава фасада.
Успех и дано всичко се разреши по най-добрия за детето начин!

# 6
# 7
  • Мнения: 3 005
Ако двойките са само и единствено по БЕЛ, не мисля, че е проблем на самото дете, по-скоро някакъв конфликт с учителката и наистина ако няма шанс за смяна на преподавателя, опитайте да смените училището. Щом сте в квартала, може да го преместите в 76, което е основно и спокойно училище.
А иначе, понеже се повдига въпроса за 5-7 клас, да попитам за отзиви за преподавателите, освен тази по БЕЛ, тъй като аз имам дете, което сега ще е трети клас в 32 и се чудя за прогимназиалния етап там ли да остане или да се мести и къде?

# 8
  • Мнения: 7
Базата на училището е на най-високо ниво. Има чудесни преподаватели, но някои от тях са се самозабравили. Смятат, че училището е за деца с отлични качества и родители с пари за частни уроци.  Аз не искам да споря с нито един родител, изразявам мнение, какво се случи с моето дете и още 7 деца от този клас.  Натоварването е голямо. Сама преценете от 27 деца 2-3 са отличници,  4 деца ги преместиха, 3 деца са между 2-3-4 и останалите са на средно-добро и много добро ниво.

# 9
  • София
  • Мнения: 3 051
В един клас не могат всички деца да са отличници.
Мен лично по-скоро ме притеснява факта, че при наличен проблем с дете съветът от ръководството е да се премести детето в друго училище.  Rolling Eyes

# 10
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
А детето показва ли някакви знания изобщо?
Като гледам майката, не е много добра с българския, та, някой друг проверил ли му е знанията?

# 11
  • Мнения: 7
Детето учи всеки ден по 3 часа с частен учител, събота и неделя с друга госпожа само по БЕЛ. Трудно му е много. Правя и невъзможното да покаже по-добри резултати, но от училището няма съдействие. Проблема не е само при него. В момента в класа има още две деца с подобни проблеми. В началото на годината 4 деца със същите проблеми ги преместиха.

# 12
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Няма значение колко учи и с кого. Показва ли пред този частен учител някакви резултати? При това учене, ако няма минимума знания, значи има огромен проблем, който учителят в училището няма как да реши.

# 13
  • Мнения: 6 956
Щом проблемите са при 7 деца от един клас, на мен това ми прилича на голям пропуск при първите 4 години обучение. Малко е странно толкова много усилия да влагате в един предмет и да остават без резултат. В крайна сметка литературата е четене с разбиране и осмисляне на това, което четеш. А граматиката в 6 клас не е чак толкова сложна ако имаш основата. Може би трябва да започнете от по-начални знания, за да градите нови върху тях.

Общи условия

Активация на акаунт