ЧЕТВЪРТИ КЛАС

  • 65 667
  • 748
  •   2
Отговори
# 690
  • Мнения: 21 455
Макар, че, не знам как точно да се изразя, за да не бъда криворазбран, но от там излизат умни, но безполезни кадри, примерно.
Пишеш пълни глупости и дори не се усещаш.

# 691
  • Мнения: 4 188
Макар, че, не знам как точно да се изразя, за да не бъда криворазбран, но от там излизат умни, но безполезни кадри, примерно.
Пишеш пълни глупости и дори не се усещаш.
Въртят ми се разни сценарии в главата, които в никакъв случай не са глупости. Ако се провали на кандидатстудентските изпити, какво ще работи newsm78 Да не давам примери. Разсъждавам си. Имам предвид моята дъщеря, не на Лиляна.

# 692
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Точно гимназията дава по-голяма гаранция да не се провали на кандидатстудентските изпити. А ако не е в гимназия, да не би да има по-голям шанс да работи нещо различно от продавачка?

# 693
  • Мнения: 4 188
Точно гимназията дава по-голяма гаранция да не се провали на кандидатстудентските изпити. А ако не е в гимназия, да не би да има по-голям шанс да работи нещо различно от продавачка?
Не се засегна, нали. Просто си представих моята, с МГ, сервитьорка, смятаща сметки, че и в нощен бар, ужаст, ще се гръмна, съжалявам smile3511

# 694
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не съм се засегнала, но говоря обективно. Професиите, които предлагат професионалните гимназии, могат да се вземат с едномесечен курс, докато подготовката в другите гимназии и средата, в която попадаш, я няма там.

# 695
  • Мнения: 4 188
За подготовката и средата си права. В гимназиите изискванията са много високи и не изключва варианта детето вече, да не е пълен отличник, а дипломата да е 5.45, например. Което дава по - голям шанс за ВУЗ, на посредствен ученик, но с отлична диплома, от техникум, при късмет на кандидат студентски изпит. Може и да не съм прав, но по мое време имаше такива случаи.

# 696
  • Мнения: 336
Дипломата отдавна не е балообразуваща при кандидатстване във ВУЗ. Само определени предмети от нея, свързани с желаната специалност. А се предполага, че по тези предмети детето ще има 6-тици където и да учи - щом го интересуват толкова, че да кандидатства в тази специалност.

# 697
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 374
Макар, че, не знам как точно да се изразя, за да не бъда криворазбран, но от там излизат умни, но безполезни кадри, примерно.
Пишеш пълни глупости и дори не се усещаш.
Въртят ми се разни сценарии в главата, които в никакъв случай не са глупости. Ако се провали на кандидатстудентските изпити, какво ще работи newsm78 Да не давам примери. Разсъждавам си. Имам предвид моята дъщеря, не на Лиляна.

Каквото би работила, ако се провали на кандидатстудентските изпити, след като е учила в друга гимназия. Обикновено шансът това да стане, след като е учила в МГ е по-малък, отколкото ако учи на друго място.

# 698
  • Мнения: 4 188
Дипломата отдавна не е балообразуваща при кандидатстване във ВУЗ. Само определени предмети от нея, свързани с желаната специалност. А се предполага, че по тези предмети детето ще има 6-тици където и да учи - щом го интересуват толкова, че да кандидатства в тази специалност.
Дадох пример с дипломата само. Добре, но в МГ шестица по математика, се изкарва по - трудно, отколкото в Текстила, или както се казва сега. Кой ще има по - голям шанс при еднакъв резултат на изпита за ВУЗ - МГ - ец, с петица в дипломата, или другият, с по - посредствена подготовка, но с шестица в дипломата. Разбрахте ли мисълта ми, или не се изразявам ясно?

# 699
  • Мнения: 336
Както казах - предполага се, че по тези предмети детето ще има 6-тици където и да учи - щом го интересуват толкова, че да кандидатства в тази специалност. А Вие разбрахте ли ме?
И според мен детето от МГ-то има много по-голям шанс, защото със сигурност е учило много по-сериозно от друго дете и за тези 5 години просто е свикнало с високите изисквания. Не говоря теоретично - големият ми син завършва ОМГ тази година, имам поглед не само над него, но и над съучениците му. Повечето отдавна са приети за студенти както в чужбина, така и в България. И тъй като съм учителка в професионална гимназия, виждам разликата с моите ученици.

# 700
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
Много хубави новини в темата! Честито на всички приети дечица!
Ние сме оттези които ще почакат още малко.

Безспорно е че МГ дава добри перспективи. Една паралелка за един голям град както е при нас в Пловдив, определено е за деца с подчертан талант, не е въпрос на това само какво родителите или детето предпочита. Да са здрави и упорити децата има много време и възможности за напред!

# 701
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 374
Дипломата отдавна не е балообразуваща при кандидатстване във ВУЗ. Само определени предмети от нея, свързани с желаната специалност. А се предполага, че по тези предмети детето ще има 6-тици където и да учи - щом го интересуват толкова, че да кандидатства в тази специалност.
Дадох пример с дипломата само. Добре, но в МГ шестица по математика, се изкарва по - трудно, отколкото в Текстила, или както се казва сега. Кой ще има по - голям шанс при еднакъв резултат на изпита за ВУЗ - МГ - ец, с петица в дипломата, или другият, с по - посредствена подготовка, но с шестица в дипломата. Разбрахте ли мисълта ми, или не се изразявам ясно?

За да изкарат двете деца еднакви оценки, значи подготовката на другия не е посредствена. Най-вероятно са положени доста усилия и извън училище - уроци и курсове. Успоредно с изучаването на предмети, които най-вероятно не го интересуват.  Peace

# 702
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Сандо, аз те разбирам, но грешиш в сравненията. Шестицата по математика от текстила няма да свърши никаква работа, освен ако не ходи на допълнителни уроци за да вземе онова, което не е включено по математика за преподаване в професионалната гимназия.Защото в МГ взимат много повече дялове на математиката в сравнение с професионалните гимназии.

# 703
  • Мнения: 4 188
Възможно е да греша. Мисълта ми е друга. Всеки родител трябва да прецени интересите и възможностите на детето си, без да го надценява или подценява. Ние също натискаме за мат. паралелка от 5 - ти до 7 - ми клас, но нивото на децата е долу - горе едно. Математиците са приети вече в МГ. Конкуренцията там е много силна, защото концентрацията на талантливи мат. генийчета е голяма. В тази среда дъщеря ми би се сринала, въпреки, че на този етап си е продуктивна на състезания и с шестица на матура и за годината, резултат на учене и амбиция. Факт е, че няма аналитично мислене, не обича пъзели, мозайки, конструктури, техниката и липсва. Има интерес, примерно към моден и интериорен дизайн и подобни програми на компа. Което автоматично ме води към професионално насочени гимназии с компютърна графика, дизайн, реклами, като във фотографското - полиграфията, примерно. Обича да рисува, приложните изкуства и създаването на собствени продукти, за което математиката си е задължителна, мисля, но не на това ниво, на което е МГ, особено в горните класове. Та, истината е, че искам и езици да знае, и математика, но да има и професионална насоченост. Зор заман, ако стане нещо, да има с какво да си изкарва хляба. Ще споделя и друго. Нашата е късно дете и нямаме право на експерименти и грешки. Нали не си мислите, че съм се регистрирал тук, за да се правя на пърлен шаран. Доста инфо има тук и по всякакви въпроси.

# 704
  • Мнения: 1 727
И моята вече е във ваканция.
Изненадващо разбрах, че е приета в МГ също. Не се яви на второто състезание, но явно от първото точките са били достатъчни. Зарадва се, но аз сега съм пред огромна дилема.
Честито Лиляна. За децата от А паралелка беше важно да са точно в А клас, за децата от Б е важно просто да са в МГ. Има разлика между двете паралелки, преценете си на какво точно държите. Но пък приятелите на щерката останаха в Б и определено мисля, че класът, който се оформи е добър.

Общи условия

Активация на акаунт