Инвестиция за милиони, а персоналът – вятърни мелници

  • 26 030
  • 189
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 9 991
Като дойде ред за басейни, ходихме тази неделя. Проверяват багажа, и ни казаха да си махнем водата. Или да сме я скриели отвън, каквото и да значи това, аз я оставих на входа. Голямата бутилка вода вътре беше 3 лв. за сметка на това не даваха касови бележки. В Гърция като си платиш входа, ако е частен плаж, има чешми със студена вода, годна за пиене, или се раздава безплатно и по заведения. Също водата е фиксирана цена, да не се спекулира, а тук са само цигарите. Та в жегата ако нямахме пари 3 лв. за вода, си припадахме. Та обадих се в НАП, макар че не съм сигурна дали  ще отида друг път да проверя дали ще има файда,  поне да си плащат данъците, за този "лукс", който си плащаме. Също на входа, момчето много грубо, какво съм се правила на луда да си внасям вода, но на излизане не ми я върна, уж била изхвърлена, а тя не беше отваряна.

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 21:02 от adelinda

# 76
  • Мнения: 9
Не е много по темата, но в новото Рафи някой ходил ли е, на Симеоновско шосе? Бих им пробвала и техния басейн, защото ми е много близо, но не знам нищо за мястото, освен снимките от фейсбука им.

# 77
  • Мнения: 5 060
А бележка за входа дадоха ли ви, че аз не си спомням, но май само карти получихме?
Май верно си плачат за проверка от данъчните.

# 78
  • Мнения: 9
Ние имахме бележка на входа, след което срещу нея ни дадоха картите. За вътре не помня, и да е имало за консумацията, не съм ги взимала и затова нямам представа.

Поправка, не картите, а гривните ни сложиха срещу касовата бележка.

# 79
  • Мнения: 9 991
А бележка за входа дадоха ли ви, че аз не си спомням, но май само карти получихме?
Май верно си плачат за проверка от данъчните.

Ако към мен е питането, дадоха някакви бележки от каса, като момчето на входа ги взе, което значи, че не е било касова бележка, защото тя си остава за нас.  Peace
Единственото, че ми е на 2 крачки, иначе и за децата се плаща, а предната неделя бяхме на друг, с пързалки и 2 детски басейна и то с водни пързалки, голяма игра. За големи е по-скъпо, но деца ако са по-малки не се плаща. Само пътя е повече, иначе по си струва.

# 80
  • Мнения: 18 501
Adelinda, може ли да споделиш за кой комплекс става въпрос. Може и на лични.

# 81
  • Мнения: 5
Броих часовете до началото на уикенда, ще отскочим с Милото до "Вятърни мелници"-хидропаркът в Горна Малина. Тази година няма да излизам в отпуск и с нетърпение очаквах да се потопя в басейните, да почета книжка сред природата (Лиляна, още не съм приключил с "Пеперудата")   : Crazy и да събирам енергия за новата седмица.
Още на входа охраната ни каза да си оставим бутилката с вода в колата, защото било забранено внасянето на храни и напитки. Нормално, помислих си аз, докато чаках Милото да се върне без водата.Тези, които бяха около нас и чуха за забраната, скриха бутилките в чантите си и успяха да минат безпроблемно портала. Една жена извади 2 шишета, които не се виждаха преди това, показа ги и помоли да бъде допусната с тях, защото е на диета и е сигурна, че тук не предлагат такива отвари.Отказаха й.
Обядвахме в ресторанта и ми направи впечатление високото ниво на обслужване от всички четирима сервитьори, които идваха на нашата маса. После реших да посетя кислородния бар, за да подишам чист кислород. Не съм виждала подобно съоръжение и помолих бармана  да ми обясни. "Мми избирате си едно от тези шишенца и вдишвате." Всяко от тях беше с различен аромат и помолих за повече инфо за въздействието им. Не получих адекватен отговор, а присмешка с " ми то има картинки на всяка бутилка". Дадоха ми използван накрайник да си сложа в ноздрите, кавам, че не го е отворил пред мен, пък той "ама, как, току що го отворих". Помолих да отвори нов и видях разликата. В този момент пощурях, как е възможно да работят на принципа " ако мине номерът"! Този накрайник влиза в ноздрите и сега аз съм сополива, ами ако на следващия дадат моя накрайник...
Твърдо решена да забравя всичко на мига, защото сега ще релаксирам с чист кислород, завъртях бутона на устройството и изведнъж под налягане, мозъкът ми се изпълни с течност. Свалих веднага всичко, а барманчетата се хилят и " ако усилите до край, ще потече течност, няма да е въздух." Тръгнах да търся Управител и питам охраната за такъв, не знаел.
Намерих  жена, която твърдеше, че е Управител, помолих я да излезем от хотела, за да не ни чуят другите клиенти. Голяма съм шматка, проявих някакво чувство за такт. Направих услуга и на охраната, върнах се при него и му обясних къде да намери Управителката, ако му потрябва, а той" ей, с гюрюлтия дойдохте и така ще си отидете"  Shocked
Тогава ми идвше да му ударя два шамара, но само го попитах" що  гюрюлтия, щото не си скрихме водата като другите и я върнахме в колата?".
Та Управителката се извини и каза, че ще ни върне парите за кислородния бар и го направи.
И сега идвам на основната мисъл. Как е възможно да инвестираш милиони, а персоналът ти да пилее труда и парите ти? Защо служителите ( не всички, и не само тук) си позволяват да влизат в пререкания с клиентите? И може би най-важното-дали ще дойде момент, в който ние българите ще предлагаме навсякъде обслужване на много високо ниво?




Здравейте уважаема госпожо,
На така зададения от Вас въпрос относно комплекс ''Вятърните мелници '' и безхаберието на персонала и произхода на парите за вложения , веднага Ви отговарям .Те са по европейски програми ..Трябва да бъдат усвоени ...... Другото , което мога да добавя за този комплекс, освен че му правят често реклама по телевизията да не кажа,че и ''предай нататък'' и Наталия Симеонова излъчва история оттам... Относно персонала, това вече е задължение на управителя на комплекса да си ги подбере,но защо се е стигнали дотук  значи слаб контрол . Другото ,за което се сещам е че напоследък наистина персонала в БЪЛГАРИЯ  е под всяка критика. Всеки, който е по-кадърен отдавна избяга извън страната да си дири прехраната, а тук останаха или тези които не могат да се реализират навън или тези които нямат стаж и са много млади или тези над 50 години ...Това е истината !

# 82
  • Мнения: 5 060
Не съм се интересувала от произхода на средствата, инвестирани в комплекса. Имал пари- дал.
Според мен пък обслужването у нас се е променило много през последните години в положителна насока. Проблемът е, че не сме го поставили като приоритет за развитието на успешен бизнес. Или пък работодателите имат големи изисквания и очаквания, но след като ги заложат  не обръщат внимание на хората, които работят за тях, не ги контролират правилно, не ги мотивират, не ги познават дори. Ей това е един от проблемите.
Иначе кадърни хора в България бол, както на 20, така и на 62г.

Последна редакция: нд, 02 авг 2015, 08:24 от Церемония

# 83
  • Мнения: 127
Ако към персонала не се показва нужното уважение от страна на собствениците, ако заплащането не отговаря на условията на работа, ако работещите не се стимулират- нещата няма да се получат. Дори и да не са новобогаташи, ще е като случая на Мира. За съжаление, от собствен опит знам за самозабравили се собственици, които признават само собственото си его.
Абсолютно съм съгласна! Работех през 1996-7 год. във Варна,в една механа.Близо до нас построиха огромна офис- сграда.Хората,които започнаха да работят там бързо се ориентираха към нас за обяд. Започнахме да предлагаме готвено специално за тях. Един ден шефката на холдинга ме спря на улицата и ми отправи оферта,която включваше предварително заплащане за цял месец от тяхна страна ,като искаше отстъпки за това ,а насреща подсигуряваше около 120 човека да се хранят всеки делничен ден при нас.Не знам защо се обърна към мен,но не съм искала обяснение.Отидох и предадох съобщението на моята шефка,след което тя се намръщи и ми каза.."Каква си ти,че на теб ще казват такива неща".Врътна се и не ме отрази. Embarassed След  близо една година затвориха заведението и всички останахме без работа.

# 84
  • Мнения: 9 664
.....Един ден шефката на холдинга ме спря на улицата и ми отправи оферта,която включваше предварително заплащане за цял месец от тяхна страна ,като искаше отстъпки за това ,а насреща подсигуряваше около 120 човека да се хранят всеки делничен ден при нас.Не знам защо се обърна към мен,но не съм искала обяснение.Отидох и предадох съобщението на моята шефка,след което тя се намръщи и ми каза.."Каква си ти,че на теб ще казват такива неща".Врътна се и не ме отрази. Embarassed След  близо една година затвориха заведението и всички останахме без работа.

 Crazy ooooh! Eгати и бизнесмените!

На последните ми 2 работни места, всички служители, които доведат нови клиенти, са получавали бонус.
Нали това е смисъла... качествено обслужване, повече клиенти, повече приходи, по-голяма печалба.  newsm78

# 85
  • В тъмната гора.
  • Мнения: 2 343
После реших да посетя кислородния бар, за да подишам чист кислород. Не съм виждала подобно съоръжение и помолих бармана  да ми обясни. "Мми избирате си едно от тези шишенца и вдишвате." Всяко от тях беше с различен аромат и помолих за повече инфо за въздействието им. Не получих адекватен отговор, а присмешка с " ми то има картинки на всяка бутилка". Дадоха ми използван накрайник да си сложа в ноздрите, кавам, че не го е отворил пред мен, пък той "ама, как, току що го отворих". Помолих да отвори нов и видях разликата. В този момент пощурях, как е възможно да работят на принципа " ако мине номерът"! Този накрайник влиза в ноздрите и сега аз съм сополива, ами ако на следващия дадат моя накрайник...
Твърдо решена да забравя всичко на мига, защото сега ще релаксирам с чист кислород, завъртях бутона на устройството и изведнъж под налягане, мозъкът ми се изпълни с течност. Свалих веднага всичко, а барманчетата се хилят и " ако усилите до край, ще потече течност, няма да е въздух." Тръгнах да търся

Кретени, които за съжаление с лопата да ги ринеш напоследък.
За това хората ходях в Турция и Гърция.

# 86
  • София
  • Мнения: 22 798
Даааа, в България в обслужващите сфери не умеят да уважат клиент! Sad На всяка крачка се сбълскваме с това......

# 87
  • Мнения: 5
Даааа, в България в обслужващите сфери не умеят да уважат клиент! Sad На всяка крачка се сбълскваме с това......

А вие защо първо не си зададете въпроса какви заплати дават на този обслужващ персонал и ,че повечето са там заради морето и едва тогава работата... Така, че за толкова пари такава работа затова и обслужването е такова ....

# 88
  • Мнения: 2 237
Така, че за толкова пари такава работа затова и обслужването е такова ....

Не съм съгласна. Обслужващият персонал в целия свят е с ниски заплати, защото е работа, за която не се иска образование. Просто трябва да си любезен, усмихнат и да умееш да сервираш. И като се научиш на това, ще имаш бакшиши и ще си докарваш поне среден доход, а в по-скъпите заведения и над средния. Не е никак сложно, но явно някои много ми мързи.  Simple Smile

# 89
  • Мнения: 466
Бакшишите в България рядко си струват отношението.

А в посочената тема жената изобщо не споменава да е бутала бакшиш.  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт