Огромна е разликата в обслужването на пациентите с платен прием и тези с направление. Да не говорим, че за първите винаги има свободни часове, а с направление чакаш със седмици (детето обикновено вече е оздравяло и не се нуждае от специалист). Това за груповата практика изобщо не искам да го коментирам, такава безумна глупост! Да нямаш персонален "допир" до личния лекар на детето си, същият да не следи системно историята на заболяванията му и да не можеш в критичен момент да му звъннеш по телефона!!! Точно поради тази причина един отличен специалист - др Мустакова се отказа да е личен лекар и вече приема само платено в 1ДКК. Детето ми беше бебе когато едва не се задуши от алергична реакция, добре, че можех да звънна на личната ми лекарка по телефона, за да ми каже в коя болница бързо да отида да му бият орбазон. Вярвайте, в паниката си дори не се сетих за Пирогов или Токуда. Точно в такива моменти е важен личният контакт с лекаря, на когото най-много вярваш.
В заключение не мога да не отбележа , че въпреки влошаващото се качество в клиниката поради организационни проблеми, както отбеляза една друга майка, има и доста свестни и компетентни лекари в практиката, които освен безупречни професионалисти са и уникално мили и прекрасни хора - др Маркова; др Гайдарова; др Славейкова и др Мустакова - уви, всички те са на платен преглед, не са лични лекари и са винаги с препълнен график!
Дано ръководството на клиниката приеме "обратната връзка" от пациентите, да се вслуша в думите на недоволните майки, да корегира грешките си и да приеме всичко, което пишем тук като градивна критика , за да има 1ДКК същото ниво и авторитет, както до преди 2-3 години, а не постоянен отлив на клиенти!