Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 85 452
  • 606
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 109
Моето лично мнение, с което не ангажирам никого е следното : клиниката беше на изключително високо ниво преди 3 години, когато за пръв път заведох детето си - вежлив персонал, добра материална база, отлични специалисти.  Клиниката стана популярна и силно търсена, тъй като единствен аналог бе Токуда  (пак по мое мнение) , освен това лекарите и персонала наистина бяха на ниво. Клиниката изгради безупречен авторитет  и това накара ръководството да започне да  гледа на клиниката единствено като на търговско дружество, чиято цел е изцяло спекулативна - извличането на печалба. И от там последваха лавинообразно проблемите. Поради алчност и прекалени амбиции,вероятно, управата допусна страшно много грешки и срина отличното име на клиниката. Примери - неработещата и напълно неефективна система с уеб съветника - майките посочиха достатъчно аргументи, защо е безполезна системата и защо единствената й цел е да се печели от нея. Времето на специалистите наистина е ценно, но не е това формата за платена консултация. Тази форма поражда само гняв и недоволство сред пациентите.Второ, клиниката стана денонощна - нормално е, че добрите специалисти се нуждаят от почивка,  не могат да покриват непрекъснати дежурства, затова назначиха на работа некомпетентни специализанти и млади неопитни лекари в клиниката, за да се покрият 24 часа и това срина тотално нивото. Оттам и негативния отзвук на майките по-горе. Майките в предходните постове коментираха подробно  проблема, няма да ги повтарям с лични примери. Помощният персонал изнемогва, роптае, че лечебното заведение няма капацитета на болница, а реално се е превърнало в това - стационар , 24 часови дежурство и т.н.. Вследствие персоналът стана груб и невежлив с пациентите. Друг проблем -
Огромна е разликата в обслужването на пациентите  с  платен прием и тези с направление. Да не говорим, че за първите винаги има свободни часове, а с направление чакаш със седмици (детето обикновено вече е оздравяло и не се нуждае от специалист). Това за груповата практика изобщо не искам да го коментирам, такава безумна глупост! Да нямаш персонален "допир" до личния лекар на детето си, същият да не следи системно историята на заболяванията му и да не можеш в критичен момент да му звъннеш по телефона!!! Точно поради тази причина един отличен специалист - др Мустакова се отказа да е  личен лекар и вече приема само платено в 1ДКК. Детето ми беше бебе когато едва не се задуши от алергична реакция, добре, че можех да звънна на личната ми лекарка по телефона, за да ми каже в коя болница бързо да отида да му бият орбазон.  Вярвайте, в паниката си дори не се сетих за Пирогов или Токуда.  Точно в такива моменти е важен личният контакт с лекаря, на когото най-много вярваш.
В заключение не мога да не отбележа , че въпреки влошаващото се качество в клиниката поради организационни проблеми, както отбеляза една друга майка, има и доста свестни и компетентни  лекари в практиката, които освен безупречни професионалисти са и уникално мили и прекрасни хора   - др Маркова; др Гайдарова; др Славейкова и др Мустакова - уви, всички те са на платен преглед, не са лични лекари  и са винаги с препълнен график!
Дано ръководството на  клиниката приеме "обратната  връзка" от пациентите, да се вслуша в думите на недоволните майки, да корегира грешките си и да приеме всичко, което пишем тук като градивна критика , за да има 1ДКК същото ниво и авторитет, както до преди 2-3 години, а не постоянен отлив на клиенти!  

Последна редакция: сб, 14 окт 2017, 22:45 от stefansky

# 61
  • Мнения: 129
Ще се натоваря ако си изпиша цялото мнение. Имам няколко адски неприятни ситуации в тази клиника. Груповата практика е под всякаква критика, единствено доктор Албена Янкова отговаря на очакванията ми за педиатър. Имах много неприятна ситуация с лабораторията - взеха секрет, взеха ми пари и нямаше никакъв резултат в продължение на седмица. Този секрет дори не го бяха занесли до лабораторията, трябваше после сама да пускам секрет, за да знам, че детето ми няма инфекция. Преди това ми изписаха антибиотик, който е противопоказан за гъбична инфекция ...луда история, луда, бягайте и не де подвеждайте. Не винаги скъпото е качество.

# 62
  • Мнения: 1
Много се разочаровах от клиниката. В началото си мислех, че съм попаднала най-накрая на правилното място- чиста обстановка, рядко за детско отделение, запазване на час и карй на чакането , вежлив персонал, нооо с течение на времето осъзнах, че по-скоро съм била зарибена, отколкото удовлетворена. Когато отидох да се запиша за лекар преди близо 3 год., бях многократно убеждавана, че ще ме преглежда само един лекар и ако него го няма на смяна, въпреки, че ще е всеки ден, тогава някой от колегите. Ами не стана точно така. В началото, няколко месеца, може би се случи, но в последствие бяхме преглеждани от всякви стажанти и не дотам компетентни лекари, да не говорим, че лекарите по едно време се сменяха и махаха на няколко месеца. После изведнъж решиха да вдигнат и таксата и то на 100 процента на 10лв, под предтекст, че така вече ще има винаги направления за децата ни, които свършиха през онази година август месец и после ако трябваше да си правим изследвания ни взимаха по 30лв за кръв, урина и CRP, /само да отбележа, че в други лаборатории, цената е 15лв/, но ние като техни клиенти, явно минаваме по тази тарифа. Да, ама не, тази година пак свършиха направленията рано и пак започнахме да си плащаме. За уеб съветника изобщо не искам да коментирам, защото вече някои майки са го направили и много добре обяснили. Поредната зарибявка. Малко в повече ми идва меркантилността, с която гледат на децата. Явно са на принципа, на който не му изнася.......Жалко, че както повечето неща в България, много бързо се опошлиха нещата и търговското дружество се самозабрави!

# 63
  • София
  • Мнения: 272
Моля ви, да споделите има ли алтернатива на 1ДКК, където да потърся педиатър освен Токуда (от тях съм крайно разочарована след като при един преглед с очевидна инфекция на горните дихателни, педиатърката отказа да погледне ушите на детето с коментар, че за това трябва да се видя отделно с УНГ специалист).

Мерси предварително!

# 64
  • София
  • Мнения: 56
И аз съм много разочарована. За 3 години, откакто сме с тях, виждам само влошаване на услугата. Преживяхме таксата от 10 лева заради това, че чакането е минимално, има лаборатория и 2-3-ма свестни лекари. И си казвахме, че все пак е по-добре отколкото в старите дкц. Напоследък обаче все не се дореждаме до познатите лекари. Отделно не знам текучество ли има, последните пъти попаднах на непознати лекари, без каквото и да е отношение към детето и изглеждащи тотално незаинтересовани. И аз вече търся с кого да ги сменя. Проблемът е, че няма никаква конкуренция на този пазар. Съответно, никой няма ттимл да работи по-качествено.

# 65
  • Мнения: 138
някой наясно ли е ще става от януари? Освен че се местят се говори за абонаменти или еднократна такса 30лв ...

# 66
  • Мнения: 9 865
някой наясно ли е ще става от януари? Освен че се местят се говори за абонаменти или еднократна такса 30лв ...
Местят се на бул. България. Събират практиките за деца и възрастни на едно място - това разбрах за местенето.

Отделно, пратили са някакво куцо смс и мейл съобщение днес (от Верум), от което става ясно, че ще има някакви митични "абонаменти", но явно не са ги доизмислили още и никъде не са пубикувани. Призовават ни да следим за информация сайта на верум.бг... (без коментар по тоя въпрос). А без "абонамент", ще искат по 30 лв на посещение.
Свързах се, за да разпитам - никаква яснота за "абонаментите", разбира се.

Започвам да се оглеждам за смяна, ако е извън месеците декември и юни, се правело с молба до ЗК, сякаш си нямаме друга работа.
Както и да е, явно е, че имат достатъчно пациенти и интерес (видимо е така), не им е зор един повече, един по-малко... Но не виждам какво повече или по-добро ще получа срещу три пъти по-високата такса. Аз по принцип обичам да си плащам, но обичам да си плащам мотивирано, а не просто така...

# 67
  • София
  • Мнения: 5 501
Преди две седмици посетих клиниката по спешност с 9 месечно повръщащо бебе с температура.Прие ни д-р Величка Опаранова ,тя не е от личните лекари,а е консултант.
Останах много доволна.Адекватно,точно диагностицира проблема,отдели ни нужното време,въпреки че от вън имаше доста чакащи.
Пусна кръвна картина с ЦРП на детето,за да има наистина ясна представа за нещата.Изобщо срещнах един много добър специалист ,който се грижи за малките човечета.
 Детето ми за един ден се оправи.

От другите ”семейни” педиатри,не знам как се водят нямам добри отзиви,затова и ако се наложи ,предпочитам да си заведа детето при някой от консултантите им (като д-р Опаранова) или при д-р Калайджиева в Токуда ако е на кабинет.

# 68
  • Мнения: 6 998
Оф, бул. България, слава богу, ми е сравнително близо, за разлика от сегашното, обаче 30 лв на преглед...Явно ще ги търпя до юни, защото очевидно каквото и да е това с абонаментите, ще бъде казано през януари Grinning

# 69
  • Мнения: 329
И ние сме при тях и ние сме от недоволните! Всичко се върти само за пари.  Бул. България ние доста далече и се оглеждам за друг педиатър.  И това че всички промени се правят точно в месеца за смяна е абсолютна наглост от тяхна страна. Много ме разочароваха.
Не бих ги препоръчала на никого!!!

# 70
  • Мнения: 2 536
Аз искрено се надявам 30те лева да са ако не си записан при тях по здравна каса, т.е. ако не са лични лекари на детето, иначе е абсурдно нагло просто. А за месеца за смяна и аз съм мн разочарована, на мен новото място ми е безкрайно неудобно.

# 71
  • Мнения: 329
Аз искрено се надявам 30те лева да са ако не си записан при тях по здравна каса, т.е. ако не са лични лекари на детето, иначе е абсурдно нагло просто. А за месеца за смяна и аз съм мн разочарована, на мен новото място ми е безкрайно неудобно.

Съмнявам се... Те сега взимат 10лв. ПО здравна каса и (мисля) 50лв. за платен. Нагло е да. И на частно да реша да сме няма да е при тях!!!

# 72
  • Мнения: 2 764
Оф, бул. България, слава богу, ми е сравнително близо, за разлика от сегашното, обаче 30 лв на преглед...Явно ще ги търпя до юни, защото очевидно каквото и да е това с абонаментите, ще бъде казано през януари Grinning

+1

30 лв е безумно, ако е на посещение.
И аз нищо не разбрах, нито от смс, нито от сайта. Чакат да стане януари тези хитреци.

# 73
  • Мнения: 58
Здравейте,
родител съм на двугодишно дете и сме в 1ДКК по груповата практика по НЗОК.
Вчера и ние със съпругата ми бяхме сюрпризиране предпразнично за новите цени на административното обслужване.
Днес разговарях с тях по телефона, размених и няколко имейла.

В общи линии положението е изцяло финансово. Очевидно не могат да смогнат с пациентите и гледат да си пресеят само платежоспособните такива.

За да внеса малко яснота по дискутираните въпроси, това което разбрах е следното:
Независимо от НЗОК, административната такса става 30 лв. Тоест това е цена за "Здрасти" от рецепцията, а не за медицинската услуга преглед, консултация, специалист, манипулация и др.
Респективно на мен здравният ми застраховател отказва да ми плати 30 кинта за "Здрасти" и др. административни "услуги". 1ДКК пък услужливо са си прекратили всички договори със здравни застрахователи за да не се кахърят излишно и с тях.
Тези 30 лв. са дължими от всеки посетител на 1ДКК освен ако пациента предварително не си е платил абонамент.
Какъв ще е този абонамент никой не знае. Подозирам, че няма да е приемлив като сума. Дори да е поносим, подобна практика е нерационална и много некоректна.

Днес се свързах с тях, чрез формата им на сайта за обратна връзка. Накратко изложих възмущението и разочарованието си. Бързо ми отговориха. Обясниха ми, че без пари не става работата, че съжаляват, че повече няма да сме техни пациенти и ми пожелаха всичко хубаво...
Тоест не им пука особено.

И на мен бул. България ми е далеч, но щях да го преглътна. В крайна сметка клиниката е добра, лекарите са супер и по-важно от детето ми на този свят няма.
Да ме третират обаче, като втора ръка човек, да ми извиват ръцете в последния момент и да ме правят на маймуна хич не ми харесва.
При всички случаи, ако някой там не изтрезнее и не размисли ще се наложи да се преместим другаде.

Последна редакция: нд, 17 дек 2017, 19:15 от Vokil

# 74
  • Мнения: 6 998
Ох, да се местя, ама къде да се местя? Като се раждаше бебето, питах 8! педиатъра по НЗОК дали някой ще ни вземе и никой не ни искаше. Направо не знам.

Общи условия

Активация на акаунт