Защото мен по същия начин ме мотаха безмозъчни тетки от едно туристическо бюро без грам неудобство или притеснение, да не говорим, че професионализъм за тях едва ли значи нещо.
А що се отнася до "Ало"-то, представянето по телефона и изобщо телефонната комуникация в БГ, няма защо да се учудваш. Обаждала съм се по министерства, където някакви едва мъцащи фантоми вдигат телефон на отдел PR и се чудиш откъде да започнеш, като ги слушаш, само и само да не ги събудиш. Обаждала съм се на т.нар. "горещи телефони", които след 17 h. охладняват, а телефонистките отпрашват към къщи. Обаждала съм се на застрахователни компании с гръмки имена, където ваденето на думи с ченгели от страна на клиента е първа цел на фирмената политика. Предполагам, че това е стандартът в България. И времето на клиента не е ценно. Да не говорим, че имиджът на фирмата, към която работят въпросните служители, им е през оная работа.