Явлението "Бг-продавачка"

  • 95 817
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 440
  • Мнения: 548
На мен пък неколкократно ми се е случвало магазини да са затворени, заключени и продавачките да са си тръгнали 15 минути или дори половин час преди края на работното време. И не става въпрос за единичен случай, на следващия ден и следващата седмица пак се оказваше същото. За останалото - обявеното работно време трябва да е за клиенти. От там нататък си е работа на собственика и продавачите да се уговорят за останалото.

# 1 441
  • Мнения: X
В,такъв случай,клиента е в пълното си право да се обади на шефа на магазина и да се оплаче.Макар,че познавам и шефове,които не седят до кроя на работното си време,та може и да няма особен ефект.
Аз,например,преди няколко дни имах спешна необходимост да затворя- дойдох на работа в добро здраве, но буквално след час ми стана лошо....оказа се,че съм хванала вирус/стомашно-чревен с всички екстри/ и след неколкокократни притичвания до WC-то,просто се обадих на шефа,заключих и си тръгнах,оставяйки бележка,с координатите на другия ни магазин и телефон за връзка,ако някой има спешен проблем.Нямаше в момента кой да ме смени, но и нямаше смисъл да седя и да се мъча.....и да пръскам вируси. Обаче,като се върнах на работа след три дни/следващите два,е имало кой да работи,само половин ден е било затворено/,това затваряне бе изкоментирано от редовна клиентка,като:" работите,както ви падне и когато си искате".........при все,че ми се случва за пръв път,за повече от година/когато бяхме затворили заради тийм билдинг и това беше обявено предварително/.

# 1 442
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Никой не ти е опрял нож в гърлото и не те е принудил да работиш като продавачка. Ако не можеш да си владееш емоциите и ако не ти е ясно, че благодарение на клиента, ти имаш работа, то си свободна да отидеш и да метеш нечий офис. Там никой няма да те връща и никой няма да ти говори троснато.

Между другото в нашия магазин предпочитаме продавачките да са възрастни. Поне житейският им опит ги е научил на някои обноски и не си изтърват нервите пред клиентите.

# 1 443
  • Мнения: X
Бих ти казала мнението си , но понеже ми се трият постовете , няма да се хабя  Peace
Едната ми колежка е 62 набор и мога да ти кажа , че тя не реагира по по-различен начин вечер.
Или може би трябва да обявя къде работим, за да напишеш една петиция до шефа колко сме некадърни и какви ни е събрал  Laughing

# 1 444
  • Мнения: X
Ти,това за нервите в кристалната си топка ли го видя,някой ти го каза ли.................... и не знам, защо реши,че не ми харесва да съм продавачка.На години съм,около твоите/т.е. не съм пикла/.Даже много ми харесва/и съм много добре платена продавачка,щото добре си продавам стоката/.....Не ми е проблем да ми се троскат/и в случая,само споделих,че понякога и от другата страна се случва да има неадекватно поведение,но тогава пак продавачката е кривата/вярно,че клиента винаги има право,ама понякога и попрекалява/.......Обаче,като минат няколко вкиснати лелки и почваш да губиш вярата в добротата на човечеството. И малко или много си променяш настроението.И продавачките са хора.Живи хора-с емоции и проблеми.
Мога ли да те запитам,ти как би реагирала на "Ко искам нещо,шти кажа,ма?".......Интересно ми е.

# 1 445
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ако ти трият постовете, значи поведението ти е извън правилата.
Не твърдя, че всички възрастни са читави, прости хора има и сред тях.
Не бих се занимавала с петиции, това е метод за наивните.
Но ако съм клиент и някой ми нервничи и ми държи тон, просто спирам да бъда клиент и правя всичко възможно да разпростаня простотията на продавачката, включително и да се стигне до ушите на шефа ѝ.

Интересно защо точно в развитие на тази тема Жана си смени ника.

.... "Ко искам нещо,шти кажа,ма?".......Интересно ми е.
Зависи дали съм си в моя магазин или съм наемник.
Ако съм наемник, ще отговоря все едно как се е обърнала към мен, както го изисква политиката на магазина. В другия случай ще премълча.
Не си мисли, че само при теб влизат вкиснати лелки и неприятни хора. Отзад зад щанда съм бяла и добра, отпред - внимавай да не ме предизвикаш.

Последна редакция: ср, 29 юли 2015, 19:10 от Лилянa

# 1 446
  • Мнения: 12 683
Обаче,като минат няколко вкиснати лелки и почваш да губиш вярата в добротата на човечеството. И малко или много си променяш настроението.И продавачките са хора.Живи хора-с емоции и проблеми.
Мога ли да те запитам,ти как би реагирала на "Ко искам нещо,шти кажа,ма?".......Интересно ми е.

Само лелките са вкиснати? Младите хора все разбрани.
Емоциите и проблеми - не на работното място.
Ко искам нещо,шти кажа,ма?"  - Да, госпожо, кажете ми, когато сте готова. 

# 1 447
  • Мнения: X
Конфликтните клиенти са най-често нередовни и не купуват нищо съществено.

# 1 448
  • Мнения: 9 487
Искате ли да разбуня духовете. Клиент ме е замерял с торба пълна със стотинки. Един клиент дойде да си плати сметката със стотинки. Има право ако някой ви каже, че не приемат стотинки лъже Simple Smile. Та както знаете в предишния Глобул (не Германос) има само една каса, аз съответно затварям касата и започвам да броя. Отзад става опашка. Един излиза от опашката хваща торбичката и ме замеря с нея като ме напсува на майка. Еми само премигнах два пъти и като излезнах изад щанда...айде ще спестя подробностите. Ако искате ме обявете за селянка и проста, но някой да ме замеря и псува няма как да стане. Продавачкате са ХОРА  сепак!

# 1 449
  • Другата България
  • Мнения: 37 737
Със затворена торбичка ли те замери или с отворена? Mr. Green
Кажи за подробностите, да видим оперените лели с градско възпитание и манталитет как ще приемат една такава ала просташка продаваческа  истерия..... Laughing

# 1 450
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Бела, това е заради гадните номера на фирмата. Аз вече избягвам в каквито и да е техни офиси да влизам и не заради продавачите, а заради малоумната агресивна политика на фирмата. Айде без да ме правят на тъпа, мога и сама да си избера план или да реша да си взема нещо друго. И понеже са заставени всеки път да ме увещават, в повечето случаи предпочитам да платя в пощата или да изпратя детето да плати, че на него нищо не могат да му пробутат, понеже няма 18.
Другия месец трябва да прекратя един номер в германос, още от сега се чудя колко нерви ще ми коства и дали ще се размина с малко. Смятам да не си забравям лошия поглед и да избера време, когато имат много клиенти, че да не им се разправя пред тях.

# 1 451
  • Мнения: X
На мен един с влизането ми подаде торбичката си да я държа ! След като неоткъсвайки поглед от него я оставих на бюрото, жена му влезе само с дамската сл чанта. Спореше за цени на акцизни стоки, които са еднакви на летище и в града, но според него не били... Просто не му се даваха пари и дойде да се направи на интересен. Аз тези ги обичам най-много ! Иначе конфликти не съм имала с никого, да не повярва човек !

# 1 452
  • Мнения: 9 487
Аз политиката на всички оператори не я приемам факт. Обаче...все пак какво е това отношение.
Мери, тя беше отворена но пълна. После метох стотинки за да ми излезе касата.

Ами обвинете ме обаче го хванах за яката. Те клиентите в моя защита скочиха. Искам да ви кажа, че хората имат инстинкти и те се задействат в някакъв момент.

# 1 453
  • Другата България
  • Мнения: 37 737
Аз политиката на всички оператори не я приемам факт. Обаче...все пак какво е това отношение.
Мери, тя беше отворена но пълна. После метох стотинки за да ми излезе касата.

Ами обвинете ме обаче го хванах за яката. Те клиентите в моя защита скочиха. Искам да ви кажа, че хората имат инстинкти и те се задействат в някакъв момент.
Именно затова те попитах - представих си пълна торбичка как се разпиляват стотинки навсякъде...аз бих го принудила оня да лази и да събира. Не мисля, че някой би те обвинил, съвсем нормална реакция е да се защитиш, дали си продавач в Германос или Булгарплод, си личност и никой комплексар, взел се твърде насериозно и мислейки, че като е клиент, е велик, няма право да се държи с теб като с животно.

# 1 454
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Бела, паник бутони нямате ли. Натискам го и после викам и полиция.
Скоро по грешка(не моя) се наложи да разбера колко са бързи при сигнал - на втората минута бяха в магазина и ме питат какъв е проблемът.

Общи условия

Активация на акаунт