Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 421
  • 254
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 48 061
На мен Мтел ми фактурираха 3 месеца по 5 лева за спряна детска Прима...като след хиляди разправии първия месец сторнираха, и веднага след това втория месец пак ми я начислиха...заедно с добавена "Отстъпка лоялен клиент"- 5 лева  Laughing Душиците. Явно трябваше да се почувствам горда и да не видя че продължавам да плащам 5 лева за спряната карта.
Просто явно разчитат че хората не забелязват дребните сумички и ги пробутват в сметчиците...

# 46
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
auto_bg , предполагам имаш предвид КЗП, а не КЗК. И да, разбира се човек тр да разполага с документи и доказателства за твърденията си. За омбудсмана също  Peace, реагират бързо при различни случаи, но функциите са различни. Както се вижда и от написаното тук, случаят на авторката не е изолиран. А за да се очаква някакъв резултат правата тр да се отстояват официално. Иначе е просто споделяне, което обаче също понякога е от полза и със сигурност не вреди.

# 47
  • София
  • Мнения: 655
auto_bg , предполагам имаш предвид КЗП, а не КЗК. И да, разбира се човек тр да разполага с документи и доказателства за твърденията си. За омбудсмана също  Peace, реагират бързо при различни случаи, но функциите са различни. Както се вижда и от написаното тук, случаят на авторката не е изолиран. А за да се очаква някакъв резултат правата тр да се отстояват официално. Иначе е просто споделяне, което обаче също понякога е от полза и със сигурност не вреди.

Да  Embarassed КЗП е правилния начин на изписване...

# 48
  • Мнения: 524
Отново благодаря за отговорите. Ще си имам едно на ум и след изтичането на договорите ще прекратя всякакви взаимоотношения с оператора.
Малко в страни от темата, искам да попитам някой знае ли, когато изтече договор към БТК, услугата продължава ли със същите условия на безсрочен, докато титуляра не отиде да преподпише или прекрати договора? Отдавна не използвам домашен телефон, но на моя роднина се обаждат, че договора изтича и предлагат два лева над таксата срещу повече минути и преподписване. Жената на този етап не може да отиде на място, поради физически проблем и когато е обяснила това по телефона, отсреща направо са затворили безцеремонно.  Сега се притеснява да не спрат телефона, но според мен такава вероятност няма? Моля запознатите да кажат каква е процедурата в случая?

# 49
  • при късмета
  • Мнения: 24 117
Отново благодаря за отговорите. Ще си имам едно на ум и след изтичането на договорите ще прекратя всякакви взаимоотношения с оператора.
Малко в страни от темата, искам да попитам някой знае ли, когато изтече договор към БТК, услугата продължава ли със същите условия на безсрочен, докато титуляра не отиде да преподпише или прекрати договора? Отдавна не използвам домашен телефон, но на моя роднина се обаждат, че договора изтича и предлагат два лева над таксата срещу повече минути и преподписване. Жената на този етап не може да отиде на място, поради физически проблем и когато е обяснила това по телефона, отсреща направо са затворили безцеремонно.  Сега се притеснява да не спрат телефона, но според мен такава вероятност няма? Моля запознатите да кажат каква е процедурата в случая?
Да, ако не преподпише изрично нов договор, настоящия става безсрочен при същите условия.
Писах назад, че и двата ми телефона са така. Отнася се за всички оператори. Лъжат, че ТРЯБВА преподписване, НЕ трябва. Телефона няма да спрат
Когато договора ти е безсрочен можеш да го прекратиш по всяко време, като прекратяването обикновенно влиза в сила от следващия месец. Т.е. само месец по-рано трябва да го заявиш и такси за повече, като при срочен договор ни дължиш

# 50
  • Мнения: 6 833
Телефона няма да го спрат, но проверете за всеки случай какво е описано в договора. Обикновено условията остават същите, но ако е имало разни промоции, е възможно те да са в сила само по време на договора.
Например, коледната промоция с намалената такса от 100лв на 29лв, след изтичане на срока таксата се променя на 100лв.

# 51
  • Мнения: 524
Става дума за домашен телефон, титуляра е възрастна жена, домашния телефон си е към БТК повече от 20 години на минимална такса (може би 6-7-8 лева), мисля че няма да има такива проблеми.

# 52
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
Става дума за домашен телефон, титуляра е възрастна жена, домашния телефон си е към БТК повече от 20 години на минимална такса (може би 6-7-8 лева), мисля че няма да има такива проблеми.
Възрастните често имат ТЕЛК. Тогава минималната такса е 1.50 лв. на месец, има и безплатни минути. Според мен да я придружи някой по-млад до техен офис, за да си изяснят ситуацията и да не се опитат да врътнат жената по описаните в темата начини.

# 53
  • Мнения: 524
Няма телк. Жената е моя близка роднина. Таксата е в порядъка, който написах, споменавала е, но не помня точно сумата. На този етап няма как да посети офис, не излиза от вкъщи поради здравословни проблеми   bouquet

# 54
  • Мнения: 4 841
но нямам нерви. Дори твърде много се проточи темата.

 Shocked Не ви ли е малко неудобно? За какво изобщо пуснахте темата? Пошумяхте, пооплакахте се, и - стига толкова, дълго се проточи  ooooh! Ми като е дълго, плащайте си "прежалената" сума, и си свиркайте - до следващия път, когато отново ще ви "прецакат" - някой, някъде, с нещо  Peace

Много се дразня от този тип хора - бързала, подписала, после помрънкала, ама ѝ омръзнало, нерви няма да се занимава, но за темичка в бг-мамма - има  ooooh!  Как точно да очакваме нещата около нас да се променят към по-добро, ако никой нищо не прави и "номерата" винаги "минават"?!?
Всеки получава това, което заслужава!

Моите поздравления за всички в темата, които споделиха положителния си опит, как се борят за правата си и не се примиряват    bouquet

# 55
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
Няма телк. Жената е моя близка роднина. Таксата е в порядъка, който написах, споменавала е, но не помня точно сумата. На този етап няма как да посети офис, не излиза от вкъщи поради здравословни проблеми   bouquet
Да ти завери пълномощно, може да извикате помощник нотариус у тях, не е толкова скъпа услуга. А ако ти си й най-близка и няма на кого друг да разчита, вероятно пълномощно е необходимо и за други неща.

# 56
  • Мнения: 6 833
Според мен няма смисъл от пълномощно и др. разправии, едва ли ще й спрат телефона, защото не е преподписала договора  Peace

# 57
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
Според мен няма смисъл от пълномощно и др. разправии, едва ли ще й спрат телефона, защото не е преподписала договора  Peace
Така е и според мен, но жената постави въпроса и ако иска да го изясни тр да се процедира по някакъв начин. Нейна воля.

# 58
  • Мнения: 524
но нямам нерви. Дори твърде много се проточи темата.

 Shocked Не ви ли е малко неудобно? За какво изобщо пуснахте темата? Пошумяхте, пооплакахте се, и - стига толкова, дълго се проточи  ooooh! Ми като е дълго, плащайте си "прежалената" сума, и си свиркайте - до следващия път, когато отново ще ви "прецакат" - някой, някъде, с нещо  Peace

Много се дразня от този тип хора - бързала, подписала, после помрънкала, ама ѝ омръзнало, нерви няма да се занимава, но за темичка в бг-мамма - има  ooooh!  Как точно да очакваме нещата около нас да се променят към по-добро, ако никой нищо не прави и "номерата" винаги "минават"?!?
Всеки получава това, което заслужава!

Моите поздравления за всички в темата, които споделиха положителния си опит, как се борят за правата си и не се примиряват    bouquet
благодаря Ви за мнението, ще го уважа, тъй като всеки има право на свое, не желая да Ви нападам. За мен е достатъчно, че точно 'шума' който се вдигна около темата ще помогне на някой от читателите следващия път, когато попадне в подобна ситуация. Кой ще се разправя и кой не, всеки ще прецени лично за себе си. В конкретния случай обстоятелствата са срещу мен, нямам касов бон, нито документи. Нямам също и свидетели на случката. За себе си съм си взела поука, благодаря и на хората, които се отзоваха!

# 59
  • София
  • Мнения: 655
Принципно ползвам всички възможни услуги на БТК (Виваком). При изтичане на договор същият автоматично става безсрочен и никой няма как да спре услугата. За промяна в цена при изтичане на договор не съм запозната, но към момента при преподписване на договор новите условия за намалена такса или двойни минути важат при едногодишен договор за 6 м., а при две години - за 1 година...
Според мен няма смисъл да се преподписва договора, от оператора ще се звъни на жената непрестанно, но да не им обръща внимание. Все пак ако реши да подпише нов договор първо трябва внимателно да прочете всичко описано в него, текста със ситен шрифт и ако има упоменато нещо като допълнителните условия на... - да ги поиска да и бъдат предоставени.

Общи условия

Активация на акаунт