Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 281
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 3

Ако щете ми вярвайте - ако щете не, но попаднах случайно.
Просто се ровя за мнения за куриерските фирми.
Интересува ме кой какво мисли за различните фирми и естествено за въпросната.
Не се притеснявам, че ще ми издърпате ушите - как иначе ще Ви чуем.

Много ми се иска да ви повярвам!
Казвам го без грам ирония и с най-добри чувства, аз също ровя за неща около своя бизнес, тоест познато ми е като подход.


Ние сме частници, а не служители на заплата и знаем, че всеки клиент е важен.

Дано успеете да научите на това и служителите си!



П.П. Малко хора знаят, че от нашия офис (а по принцип и от всеки офис) може да изпратите Ваша жалба, мнение и препоръка. Просто отивате в офиса и изпращате като пратка Вашето мнение за сметка на нашата фирма.
За да ни чуят трябва да си го кажем.
Имам клиент, който получи като компенсация ваучер за безплатна доставка, така че...опитайте!
Благодаря за мнението Ви!

Скоро ще ми се наложи пак услугите на вашата фирма - признавам не по собствено желание и ще видя дали ще има някаква промяна в обслужването, обещавам да споделя тук.

Надявам се да сме били полезни.
Затова направихме страничка във ФБ и Skype - за да помагаме...
Днес пак дойде клиент, който не е бил открит на адрес.
Звъннахме на колегата и след малко пратката беше предадена - пак си е до човека.
Не, че такава е практиката - просто колегата беше близо и мина. Естествено,ако има 100-120 пратки за разнос няма как да стане,но ако човек иска наистина може да си върши работата както трябва.
За да сме полезни и тук оставяме страничката си във ФБ-дано не се счете като реклама.
Пак казвам - идеята е да сме Ви полезни.
https://www.facebook.com/speedy.Varna.Mladost?ref=hl
П.П.Благодаря за коректното отношение на  Lennyh, за това, че няма иронични забележки.
Ако имате нужда от помощ просто ни потърсете.
Успех на всички!

П.П.П. Днес моите момчета стават на 7г.
Благодаря на майка им, че ме дари с тях!  bouquet

# 61
  • Мнения: 7 263
Лени, разбрахме те и от първия път!
Ако тръгна да пускам теми за всяка една вселенска несправедливост, Клюкарникът ще гръмне.

Мисълта ми е да не си трошиш чак толкова нервите.  Peace

Ако продължаваме да си траем и да си плащаме за всяка некачествена услуга, определено няма да гръмне и ще си върви по старому.

Именно това е идеята, все някой трябва да се опита поне да промени статуквото и да изиграе лошото ченге, мен лично не ме притеснява да го играя черна овца - справям се чудесно!

За да не се връзвам да чакам на адрес ползвам другата им услуга- получаване при поискване- аз ходя до офиса им, което за мен е по- удобно. 

Ама за мен не е - няколко пъти се вързах да чакам да ми вземат пратка - 3-4 часа след 100 обаждания. 

И за мен не е приемливо. Делника ми е невероятно натоварен, което си е мой избор и не се оплаквам, затова и ползвам услуги, които целят да го облекчат - като да речем куриерските.



П.П.Благодаря за коректното отношение на  Lennyh, за това, че няма иронични забележки.
Ако имате нужда от помощ просто ни потърсете.
Успех на всички!

Няма нужда от ирония. Аз назовавам истински проблем с истинското му име, вие от своя страна се държите достатъчно сериозно и професионално / тук във форума/.
Това е едно добро начало.
Ако живеех във Варна 100% щях да ви потърся и лично.
Ще видим другата седмица как ще се представят или не Софийските ви колеги и както обещах ще пиша специално в темата.
Успех и на вас
Peace

П.П.П. Днес моите момчета стават на 7г.
Благодаря на майка им, че ме дари с тях!  bouquet

И най-важното да са ви живи и здрави децата и вие да им се радвате   bouquet

# 62
  • Мнения: 8 242
И аз предпочитам вместо да си чакам пратката вкъщи или на работа, да си я взема от офис, при поискване. Офисът на Спиди обаче не ме устройва, защото е само един в нашия град, забутан далеч в промишлената зона и ако съм без колата, а с нея мъжът ми ходи на работа, просто няма как да се завлача до там. Ако имам избор на куриер, си избирам Еконт, не за друго, ами офисът им е близо до дома и ми е удобно да си взема пратката. Някои магазини обаче работят само със Спиди. Чакахме лятото хладилник и пералня, купени от Технополис. Доставката беше със Спиди. Обадиха се, че ще дойдат към 5ч. вечерта. Ангажирахме хора, че тия пущини трябва да се носят по стълбището. Да, ака куриерска кола така и не се появи. На другия ден се обадиха, че не могат да намерят превоз от склада до вкъщи, тепърва щели да търсят с какво да ги докарат. Кога, не се знае. По някое време се обадиха, че пристигат. Хайде, търси пак познати на пожар. Аз ли съм виновна, че нямали микробуси. Като не могат да доставят такива пратки, да не се наемат да го правят.
Няколко месеца преди този случай, чакам пак пратка. Обаждат се, че ще минат вечерта в края на работното време. Добре, няма проблеми, ще чакам. Само, че не се появиха. На другия ден, след не знам колко опита успях да се свържа с тях и казах, че пратката ми трябва спешно до обяд. Бяха части за колелото на малкия. На другия ден заминавахме с колелетата в планината. Обясних им, че ако не ми я доставят, няма да я приема следващата седмица, защото няма да ми е необходима вече. Да се обясняват те в магазина, защо пратката е върната. Докараха ми я много бързо, с кола дошла да вземе пратките за съседния град  Laughing

# 63
  • София
  • Мнения: 23 098
Винаги получавам смс, че пратките ми от Спиди ще са при мен до 12,00 ч. Явно съм късметлийка, защото никога не са пристигали по-късно.

# 64
  • Мнения: 7 263
за децата специално влизам да напиша, че днешната пратка пристигна в срока, който беше посочено в смс-а и нямаше никакви проблеми.
Тоест можело!  Peace
Та на тези дето се възмущаваха от темата да кажа, че очевидно / и за огромно мое съжаление/ има смисъл от подобни оплаквания в нета, както и резултат, който иначе трудно би могъл да бъде постигнат.
Дано ефекта да е дълготраен и да касае всички клиенти!

# 65
  • Мнения: 306
Извинявам се ,че пиша в малко стара тема,но реших да не правя нова,за да задам глупавия си въпрос,който исках да задам на някой телефонен оператор от Спиди,но уви не издържах повече от 15мин. на телефона. Та случая ми е следния имам 2 пратки в техен офис (една от вчера и една от днес).Но се оказа така,че тази седмица имам супер много ангажименти и работното време на офиса им не съвпада с моето свободно.Колко дни може да седи пратка в офиса им и начислява ли се нещо за това?Благодаря предварително   bouquet

# 66
  • Мнения: X
http://www.speedy.bg/begin.php?page=add_StorageFee&lang=bg

УСЛОВИЯ: Такса Мaгазинаж се начислява за пратки “до поискване” от офис на Спиди след изтичане на 2 дни от крайния срок на доставка на пратката. За всеки ден престой на пратка в склад или офис на Спиди се начислява Магазинаж, колкото е посочено по-горе. За пратки с тегло над 600.00кг.: по 2,40лв. с ДДС за всеки добавени 200кг.

# 67
  • Мнения: 306
извинявам,се но колко е въпросният краен срок?рових се къде ли не и не можах да открия нищо(май ми трябват очила  Crazy )....знам че при еконт е седмица,но за първи път им ползвам услугите на спиди....

# 68
  • Мнения: 173
Тия "мили" хора от Спиди да не ги видя. Коледните подаръци за племенника ми изпратих умишлено няколко дена преди празника с експресна поръчка, хем да има време и да не се бавят излишно. Е, детето си получи подаръците за Иванов ден. Звънях, питах, няколко пъти-лоши били климатичните условия. Кофти беше в Добрич и Варна, а не в централна България, явно си разкарват пратките с кораб. Е, ако това е експресна поръчка представям си обикновената. Направих грешката да си поръчам един тиган от нета, получих смс, че до 12:30 ще дойде куриер, да ама не. В 19 часа ми се обади въпросния, че имал много адреси и няма да дойде, цял ден чакане и още 2 такива. Нито поръчвам от нета вече, защото повечето работят с тях, нито им търся услугите. Уууу ядосах се, докато пишех, ще хапна сладко Simple Smile

Последна редакция: ср, 17 сеп 2014, 22:33 от myfin

# 69
  • Мнения: 3
Малко късно се включвам,но...
Късно,защото от средата на лятото вече не сме партньори със Спиди.
По една или друга причина се разделихме по взаимно несъгласие(заинтересованите страни знаят за какво иде реч) - както и да е...
Стоя зад думите си и продължавам да твърдя, че има хора в тази фирма, които съвестно си вършат работата. Някои от тях вече не са в системата, но пък на всички свестни - и тези, които излязоха и тези, които останаха в Спиди им желаем успех.
Ние се опитахме да сме полезни на клиентите - не само на нашия офис, а на всички(помагали сме на фирми от други градове, на колеги и на наши клиенти). Удовлетворени сме от това, което направихме, защото дадохме най-доброто от себе си на тези,заради които работехме-нашите клиенти. Затова реагирахме, когато ни изтипосаха като"нещастници", защото искахме да защитим качествените хора. И днес -половин година по-късно, когато срещна наш бивш клиент се радвам на добро отношение(с някои от тях станахме доста близки).
Благодарим лично на Г-н Станев за това, че ни помогна, когато имахме нужда; на Г-н Гелев, който просто,защото беше доволен от обслужването ни подари два принтера, които не му трябваха; на някои фирми, с които и днес поддържаме нормални човешки отношения и с удоволствие контактуваме.
Та така - има качествени хора навсякъде. Разбира се има и безхаберници, но наистина Ви моля - не ни слагайте под един знаменател, независимо къде се числим.
Поздрави на всички и бъдете позитивни!
P.S. Имаме идея да направим нещо добро за всички, ползващи куриерски услуги в България, но поради някои наши нови начинания не можем да се ангажираме със срок. Когато стане нещо хубаво ще се похвалим - не за да се фукаме, а за да сме Ви полезни.

# 70
  • Мнения: 1
Абсолютно съм съгласна! Бавни , бавни, колкото си искаш, а и явно не зачитат особено клиентите си. В петък- 27.02., получавам СМС, че на другия ден 28,02, между 10 - 14 ч ще получа пратка. Звъня на националния номер, да ги помоля, моята пратка да бъде доставена възможно най - късно, т.к. в момента няма никой на адреса. Служителката, не особено вежлива, ми обяснява, че не може да ми обещае, понеже в този ден разнасят до 14-15 часа. Аз съответно моля, да се обадят да куриера, да го уведомят, че ще има човек след 13,30 часа. В 12 часа куриера ми звъни и казва че е на адреса. Казвам, ако е възможно , да дойде към 13,30, а той категорично ми отказва. Никой не му се бил обадил!!! Предлагам да си взема пратката от офиса, той пък работел до 13 ч. Казват, че мога да си я взема на 04,03 - след празниците, да но аз вече няма да съм в града, съответно пренасочвам пратката за друг град. Сега, като проверя в сайта им, тя още си стои в офиса им. Не мога естествено да се свържа, не получавам и обратно обаждане. Абе пълен ужас! Впрочем, пратката беше подарък за сина ми за рождениия ден. Още си го чака детето.

# 71
  • София
  • Мнения: 171
Аз съм бЯЯЯЯсна! Не искам повече никога да чуя за СПИДИ!!! В петък два часа обикалях в дъжда да им търся офиса. Операторка ми заяви, че не може да ми го обясни, защото не била от София. Помолих да ми даде номер на офиса - нямало такъв, тогава помолих служител да ми се обади, за да ме ориентира - каза ми се да изчакам. Чаках, чаках - не дочаках такова обаждане. Отделно разпитвах по автокъщите, патрула на СОТ, минувачи - никой не знаеше за такъв офис. Обадих се отново и помолих да го доставят на домашния ми адрес. Казаха ми да изчакам обаждане. Обадиха ми се и казаха, че ще ми струва 8.70лв. пренасочването, за събота, до 14.00ч.. Съгласих се. В събота си отложих ангажиментите. Стана 13.50ч. доставката я няма. Обадих се и същата операторка от петък ми се накара защо не съм се сетила да се обадя по-рано, работното им време било до 14.00ч.. Проверява нещо в системата и ми каза, че всъщност моята пратка въобще не е предавана на куриер, тъй като офисът, в който се намира, не работи в събота!!! Imp Ще ми доставели пратката в понеделник, да, но в понеделник аз съм на работа. Побеснях. Казах ѝ, че направо си плачат за една жалба, а отсреща с нагъл глас глас ми се отвърна - ами да, пуснете си една жалба!!!
Ще си пусна - ДА, още в понеделник!

# 72
  • Мнения: 15 262
Винаги получавам смс, че пратките ми от Спиди ще са при мен до 12,00 ч. Явно съм късметлийка, защото никога не са пристигали по-късно.
Аз също винаги получавам на време пратките. Дори ми се е случвало, когато съм дала адрес и  ме няма в момента там, уговаряме в движение място където да се срещнем. Винаги са били внимателни и точни. Сигурно не е само късмет, а просто има добри служители.

# 73
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 421
Обадиха ми се и казаха, че ще ми струва 8.70лв. пренасочването, за събота, до 14.00ч.. С

Това пък защо? Пренасочвала съм няколко пъти пратки- за друг ден или да ги оставят в офиса си, вместо куриер да ми ги носи; никога не са ми начислявали такса за това.

# 74
  • Мнения: 2 616
Няколко пъти съм имал забавяне или недоразумения по пратките с тази фирма и лично аз не я ползвам, предпочитам Еконт.  Rolling Eyes Имат и офиси навсякъде.  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт