Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 175
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 1 320
  • Мнения: 14 878
О, ще гледам и още как. Идеята на поръчката ми беше да купя продукта много по-евтино. С тази доставка става много по-скъпо. Поведението на търговеца е неприемливо. Или си слага плъгин за Еконт, или взима твърда такса. Аз какво съм виновна като клиент, че Еконт взимат скъпо? Ми сега хитрецът търговец ще загуби продажба за 20 лв, ще плати поне 15 лв за куриерски такси и ще го плюя навсякъде.

# 1 321
  • Мнения: 373
Да, за това сте права, не е редно така да се подвеждат обикновените потребители, но сама казахте, че пише, че доставката е "според зависи"! Е според актуалната обстановка с цените на Еконт, пратка над 5 кг, е 10-12 лева, нищо учудващо и незаконно няма. Даже мисля е все известен факт, че доставката с Еконт си е доста скъпа, още повече за вас, доста наивно е да очаквате доставка за 4,90!

# 1 322
  • Мнения: 14 878
Очаквам написаното. Ние също сме продавали с твърда цена за пращане с Еконт, въпреки че минимум 80% от пратките излизаха по-скъпо. Наивно ще е търговчето да си мисли, че ще взема пратката при това положение.
Сериозно, ще проверя КЗП.

# 1 323
  • Мнения: 6
Ужасно разочарование от Спиди Бургас, офис М.Рудник на терминала. 2 пъти отказват да вземат пратка. Първата беше табела 120/80, не можели да я вземат защото била много голяма?? Нямало да я вземат от централния офис/ склад. И да я вземат щяло да струва 70 лв....Ами тя по-малко струва табелата...Изпратена без никакви проблеми с Еконт за 23лв до адрес. След 10 дни опитвам да изпратя бебешко столче за хранене, опаковано в хартия отгоре цялото с фолио и почти цялото със скоч. Стана доста здраво. Пак отказ да го вземат...не било в кашон. Ама откъде моля ви се да взема такъв голям кашон? Изпратено с Еконт без никакви проблеми. Тези хора в кой век живеят...такива неща постоянно се изпращат - детски колички, гуми и какво ли не, да не би всичко да е в кашон? Или искат само пари да взимат без никаква отговорност. Започнах да си мисля че отказите са преднамерени специално в този офис, човека е един и същ. Обаждам се на националния им телефон - веднага вината се прехвърля на мен - имало причина да не го вземат. Като не било в кашон щяло да е на моя отговорност. Ама те и на моя отговорност не го взеха, просто отказ. И какво моля ви се може да стане на това столче, метално със здрава пластмаса и опаковано цялото едва се виждаше цвета му. Освен целенасочено да го удрят в земята....Отсега нататък само Еконт...и там има гафове, но в сравнение със Спиди....е много по-добре. Това ще ми е обица на ухото.

# 1 324
  • Мнения: 1
Абсолютни нещастници са!!! Какъв Express Delivery Service ???? Защо си играят на куриерска фирма, като една пратка не могат да достават на време??!?!!? Въобще защо предлагат параметри за "време" по услуга за "доставка", като 5 дни не могат да доставят пратка, която е заплатена за експресна доставка???????? НЕ СТАВАТ за нищо! Куриерът си измисля проведени разговори с мен и прехвърля пратката за пореден път. Пратка, която трябваше да бъде доставена преди 4 дни!!!!! Питам - с какво ще ме компенсират за забавянето? С какво ще ме компенсират за разваленото съдържание на пратката? И въобще ще ми доставят ли пратката изобщо някой ден????? Няма такъв абсурд!!

# 1 325
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 269
Поръчвам до офис и си я взимам от там макар да ми е далече, иначе да чакам куриера не си е работа - много лъже че ми се обадил но не съм била на адреса - глупости. Чакам с нетърпение пратката, а в случай че наистина се обади го мързи да се качи до етажа и ми определя среща на улицата пред блока Simple Smile

# 1 326
  • Мнения: 19 491
И аз мразя да чакам куриер. Използвам доставка до офис, а напоследък с тези автоматични кутии за доставки ми е много удобно също.

# 1 327
  • София
  • Мнения: 22 967
Понеделник са ми изпратили пратка от Спиди дори не могат да ми кажат кога ще я получа. Много, много несериозно.

# 1 328
  • София
  • Мнения: 8 933
Напоследък са станали абсолютно трагични. Вече като чуя, че магазин работи с тях и се отказвам. Чудя се и търговците защо продължават да се занимават с тях.

# 1 329
  • София
  • Мнения: 3 841
До офис са ОК, затова ги използват масово. Имах офис в блока и ми беше много удобен, но изкара само една година и затвори. Сега трябва да ходя до друг, който е на около 1 км от нас и зимата не е много приятно

# 1 330
  • София
  • Мнения: 9 561
До офис и аз съм доволна, но на адрес не ги поръчвам. Тази седмица се отказах от покупка, защото магазинът работеше само със Спиди и само до адрес.

Някой има ли опит със спидомат или както се нарича правилно? Навреме ли зареждат пратката и имали ли сте проблем с кода за отваряне на клетката? Не съм опитвала още, а наблизо сложиха и се замислям.

# 1 331
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 740
Три години съм хоум офис, ползвам 99% Спиди до адрес. Имаха страхотен куриер, който отговаряше за района, спазваше си часовете, ако ме засече из квартала и има нещо за мен - предупреждаваше ме, че идва...
От 2 месеца е нов екип, нов собственик - тотал щета....Поръчвам и плащам доставка до адрес...те ме викат да отида до колата им, някъде на булеварда...
Та всичко си е до служител. Ако си гледа работата съвестно, всичко е точно.

# 1 332
  • София
  • Мнения: 22 967
Пратка, която те се определили, че ще дойде на 5, още е няма. На луди ще ги направя.

# 1 333
  • Мнения: 13 306
Няма файда, толкова съм се оплаквала и нищо, няма промяна.

# 1 334
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 740
Пратка, която те се определили, че ще дойде на 5, още е няма. На луди ще ги направя.
В момента всички имат забавяне. Дори самите търговци масово сложиха това предупреждение, че има забавяне. И в самото изпращане на пратки също.

Общи условия

Активация на акаунт