Седми клас преполовихме - заедно тревожихме се и се веселихме! - №41

  • 45 246
  • 728
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 0
Сега прочетох написаното то Русалка-благодаря за мнението.Аз съм убедена, че математиката е  точна наука с точни правила-и браво на преподавателя, който ще научи детето ми това.Въпроса е тези контролни с аналогични грешки за всеки раздел- оценени с 4 -да не формират автоматичната 4.Детето ми да има шанса да се учи -предишния срок това не се случи-след контролно за раздела -няма второ изпитване.Просто се намери средно аритм. за всички контролни  от раздели и се написа срочна оценка.

# 721
  • Мнения: 0
Споделете мнение -аз просто съм принудена да уча с нея уроците,  преди да са предадени? А за да съм сигурна, че ще бъде оценена обективно-задължително трябва да ходи на курс и на пробни, което си е добре за самата нея  и решението за което съм взела отдавна - но отношението и нагласите в училище - поне мен ме обижда -но явно това е нивото на образуванието.

# 722
  • София
  • Мнения: 18 051
Споделете мнение -аз просто съм принудена да уча с нея уроците,  преди да са предадени? А за да съм сигурна, че ще бъде оценена обективно-задължително трябва да ходи на курс и на пробни, което си е добре за самата нея  и решението за което съм взела отдавна - но отношението и нагласите в училище - поне мен ме обижда -но явно това е нивото на образуванието.

С най-добри чувства правя поправката - образОвание. Peace

Иначе аз лично  помагам на децата при нужда, не си представям, че и те биха издържали перманентно да съм над тях.. Peace  Колкото до обективното оценяване, разлики  между училище и училище, между учител и учител винаги ще има.  Заради което например аз съм поддръжник на идеята,   оценки от 7 клас да не влизат в бала. Но едва ли ще стане скоро.. Самите изпитни оценки са си достатъчни за балообразуване и класиране.  Така би се елиминирал моментът с подарените шестици на места и с изстраданите петици на други, зад които реално стоят повече знания.

Последна редакция: чт, 27 фев 2014, 16:32 от пенсионирана русалка

# 723
  • София
  • Мнения: 20 095
В училището на дъщеря ми също не всички преподаватели връщат тестовете, което до голяма степен ги обезмисля. Госпожата по български им връща само листовката с отговорите, което реално не носи никаква информация къде и какви грешки са допуснати. На РС няколко родители повдигнахме този въпрос и ни бе обяснено, че децата си знаели къде са сгрешили /тестовете са с по 50 въпроса, сигурна съм, че всеки ученик помни съвсем точно всеки един въпрос  Mr. Green/ и умишлено не им давала въпросите, защото ги носели на курсовете и преподавателите там си правели наготово тестовете...  Crazy
Нямам търпение да му се види вече краят, така ми писна от безумия.


А с това съм напълно съгласна:
Цитат
Заради което например аз съм поддръжник на идеята,   оценки от 7 клас да не влизат в бала. Но едва ли ще стане скоро.. Самите изпитни оценки са си достатъчни за балообразуване и класиране.  Така би се елиминирал моментът с подарените шестици на места и с изстраданите петици на други, зад които реално стоят повече знания.

# 724
  • Мнения: 688
Въпреки че не сме от тези с подарени 6-ци, все пак смея да твърдя че изпитите са задължителен но не абсолютно достатъчен критерии за знанията. Има деца, които поради притеснение, болест или друга причина на самите изпити се справят далеч по-зле от действителното им ниво на знания. Може би затова съществува и оценката от бала, но с по-малка тежест. Грешката според мен е в учителите оценяващи учениците субективно, ръководещи се от симпатии, познанства и куп други, но пък имайки се предвид че сме хора, емоционалното състояние и при учителите не би могло да се елиминира.
Всичко е късмет, дори на интервю за работа пак го има емоционалния фактор и харизмата на кандидата, уви.

# 725
  • Мнения: 489
Назад в темата стана въпрос за пушенето, живея до МГ във Варна, не мога да мина от облаци дим покрай училището, пушат като комини и то да не казвам почти всяко второ дете, излизат и в малките междучасия и дърпат тютюна като изтървани Sad

# 726
  • София
  • Мнения: 18 051
То не е само до симпатии, става дума и за критерии, силно занижени или прекалено завишени.  Peace Има огромна разлика между това какво изискват от едни деца за 6, а какво от други другаде.. Въпросът  е принципен, аз не следва да се оплаквам, ако изхождам от частния ни случай, тъй като децата ми имат шестици. Peace

А и не дай си  боже детето да се разболее или панира по някаква причина на изпита, то  това ще доведе  така или иначе до краен  нисък резултат, без значение дали ще  има в бала му  годишни оценки или не.  Говорим обаче за случаи  при равно справяне на деца с що годе еднакви възможности  за около 5. И двете на изпита  ако имат това  ориентиривъчно  5, но едното има 6 за годината, а другото 5, това е космическа една единица разлика в бала, в която ще се вместят   не едно или две деца , а стотици кандидати.. Не е честно, но то в живота с много неща е така.. Peace

# 727
  • Мнения: 297
Говорим обаче за случаи  при равно справяне на деца с що годе еднакви възможности  за около 5. И двете на изпита  ако имат това  ориентиривъчно  5, но едното има 6 за годината, а другото 5, това е космическа една единица разлика в бала, в която ще се вместят   не едно или две деца , а стотици кандидати..
Тук съм абсолютно съгласна..това е нещото което най много ме притеснява, защото ние с учителката по БЕЛ явно няма да се преборим. Надявам се въпреки нея да успеем все пак!

# 728
  • София
  • Мнения: 1 942
Хайде, заповядайте в НОВАТА ТЕМА

Общи условия

Активация на акаунт