Маркетинг или МИО

  • 6 147
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4
Маркетингът навсякъде обхваща общите теории , като включва и икономика. МИО най-често през първите 2 години от образованието е в един поток с маркетингът. Но освен на общата ик теория има и засилено изучаване на езици. SEO ( така наречената оптимизация ) не се учи никъде като специалност и е "дигитален маркетинг". Маркетингът , който се изучава е теоретичен. Дори и да има застъпани един два предмета, които да включват някакви базови познания с word , excel i power point,  те са абсолютно недостатъчни. Вмомента пазарът за маркетолози е предимно и само за дигитални такива. Скоро бях попаднала на някаква статийка , където бяха обяснили подробно , какво е оптимизацията. https://www.facebook.com/notes/seo-pie/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D1%80 … C/593225294191413
Идеята е следната , физическите магазини и услуги , не се нуждаят от хора , които да им определят цените или дистрибуцията. Повечето са си изградили една практика и си бутат по нея ( само наемат работници , които да им я бутат ). Но с услугите и магазините онлайн ситуацията не е такава.
Извод : Гладът е в маркетинга , ама не баш в този маркетинг , който се изучава.

# 16
  • Мнения: 12 473
Тук съм напълно съгласна с Мамасита. Peace
Маркетинг - всеки втори.
И не разчитай на дипломата, а на акъла и адаптивността си.

# 17
  • Мнения: 5 647
Преди да се насочиш към която и да е специалност, хубаво помисли какво те влече, с какво ти се занимава и какво ти се работи, защото едната диплома не значи нищо сама по себе си. Пазарът е пълен с хора средна ръка, завършили нещо, просто ей така, които работят без хъс и желание.
Ако трябваше да избирам какво да уча, нямаше да е нито една от изброените специалности, просто защото не са ми интересни.

# 18
  • София
  • Мнения: 1 328
Момичето, задало въпроса през 2013 г., може би отдавна  е завършила  магистратура /някъде/  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт