От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 11

  • 54 551
  • 776
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 5 173
А следващият курс кога се очаква да пристигне в Пловдив? Ориентировъчно, разбира се.

# 61
  • Мнения: 8 242
Цитат
Мале, ако чакам по 1 месец за поръчка да ми пристигне  Crazy Аз на 10тия ден вече нервнича ако не раздават  Laughing

duhi_puhi    кой превозвач ползваш/ако е удобно да кажеш/? Аз също не обичам да ми се бавят поръчките, но толкова време #Crazy
UKtoBG ползвам Simple Smile Имат реални 3 камиона седмично и реално раздват 6-8 дни след тръгване на курса от Англия.
Затова казвам, че обикновено всичко ми пристига за около 10-12 дни макс.

# 62
  • Мнения: 1 340
Жалко, че нямат в нашия град.

# 63
  • Мнения: 722

Уффф, ама то голям стрес в очакване на техните курсове #2gunfire Даже не съм изчела внимателно, че става дума за курс 11.  Ако някой е получил курс 12 да издаде, че последното инфо е, че ще обединят двата курса и така ще раздават  Tired



Да, точно така- курс 11. За курс 12- нямам си най-малка представа. Аз имам пратка в курс 13.
Къде пише, че курс 12 е обединен (и с кой)?

А само при мен ли не се отваря сайта им? - http://www.deliverytobg.com/

Последна редакция: пн, 02 сеп 2013, 17:04 от sissipisi

# 64
  • Мнения: 0
Здравейте, реших да ползвам kdshopping като поседник, но не разбрах съвсем едно нещо. На сайта пише:
След като попълните формата за заявка трябва да я изпратите на електронната ни поща тук: kdshoppinguk@mail.bg

Т.е. поръчката става по имейл, а не от самия сайт, защото аз се регистрирах и никъде няма в менютата да поръчаш. След като става по email , после как ще си следя пратката от сайта, след като не съм ползвала него фактически. Rolling Eyes

Ще бъда благодарна, ако някой изясни малко Simple Smile

# 65
  • Пловдив
  • Мнения: 4 528
Здравейте, реших да ползвам kdshopping като поседник, но не разбрах съвсем едно нещо. На сайта пише:
След като попълните формата за заявка трябва да я изпратите на електронната ни поща тук: kdshoppinguk@mail.bg

Т.е. поръчката става по имейл, а не от самия сайт, защото аз се регистрирах и никъде няма в менютата да поръчаш. След като става по email , после как ще си следя пратката от сайта, след като не съм ползвала него фактически. Rolling Eyes

Ще бъда благодарна, ако някой изясни малко Simple Smile

При КД няма проследяване на поръчките, уведомяват когато са вече получени при тях в Пловдив.

# 66
  • Мнения: 8 242
Здравейте, реших да ползвам kdshopping като поседник, но не разбрах съвсем едно нещо. На сайта пише:
След като попълните формата за заявка трябва да я изпратите на електронната ни поща тук: kdshoppinguk@mail.bg

Т.е. поръчката става по имейл, а не от самия сайт, защото аз се регистрирах и никъде няма в менютата да поръчаш. След като става по email , после как ще си следя пратката от сайта, след като не съм ползвала него фактически. Rolling Eyes

Ще бъда благодарна, ако някой изясни малко Simple Smile

При КД няма проследяване на поръчките, уведомяват когато са вече получени при тях в Пловдив.
Различно е ако искаш да ги ползваш като посредник или като превозвач.
Ще си плащаш сама и ще ги ползваш за транспорт... или ще плащат те?
Ако ги ползваш като превозвач само ще те уведомят щом пратката ти е в БГ.
Ако ги ползваш като посредник - тогава трябва да пращаш заявки по пощата...

# 67
  • Мнения: 0
като посредник ще ги ползвам Simple Smile Благодаря
Малко ме смущава, че искат 100% авансово, някой досега имал ли  е проблеми, защоот така просто да си размним имейли и аз да преведа пари на сметка и да си чакам, малко...

# 68
  • Пловдив
  • Мнения: 4 528
За каквото и да се ползват КД няма проследимост на пратките. Wink
Няма проблем с авансовия превод, все пак те трябва да платят поръчката,нали..Ако боравят със собствени средства за всяка поръчка тежко ще им дойде Simple Smile На мен са ми правили няколко поръчки така, всичко си беше точно.

# 69
  • Мнения: 0
Хм добре, поръчах си, но ми пратиха само това като имейл:

Здравейте,ще Ви информираме когато пратката Ви пристигне.
Приятна вечер!
БЛАГОДАРИМ ВИ,ЧЕ ИЗПОЛЗВАХТЕ  УСЛУГИТЕ НА KDSHOPPIHGUK

Това не би трябвало да означава, че поръчката е завършена, защото няма дължима сума, нито номер на сметка., нали? Трябва и друг да ми пратят?

# 70
  • Ruse, Bulgaria
  • Мнения: 34

Уффф, ама то голям стрес в очакване на техните курсове #2gunfire Даже не съм изчела внимателно, че става дума за курс 11.  Ако някой е получил курс 12 да издаде, че последното инфо е, че ще обединят двата курса и така ще раздават  Tired



Да, точно така- курс 11. За курс 12- нямам си най-малка представа. Аз имам пратка в курс 13.
Къде пише, че курс 12 е обединен (и с кой)?

А само при мен ли не се отваря сайта им? - http://www.deliverytobg.com/

Съобщение от Deliverytobg във фейсбук:

"Имаме проблем със сайта ,програмиста работи по него.Информация за раздаване ще публикуваме тук във фейсбук и ще получите имейли .Курс 13 е вече в България и се обработва.Графика на курсовете за септември е същия , всяка сряда."

Най-накрая яснота...Чакам първата си поръчка с тях в курс 13...

# 71
  • Мнения: 63
ох и аз имам две пратки със DeliverytoBg - друг път си ползвах КД, сега реших тези , ама вече цял месец си чакам..имам само мейл да ги чакам с курс 12...ама сайта им не работи, никаква инф-я няма..тъпоо, дано всичко е наред и да пристигнат!  Praynig повече няма изобщо да експериментирам с нови превозвачи.. Naughty

# 72
  • Мнения: 722
Е, реално курс 13 си пристигна добре- за 1 седмица си е съвсем нормално. Мен лично ме притесняваше проблема със сайта им, забавянето на отговора от тяхна страна (писах им следобяд на 2.09, отговориха ми днес около обяд) и телефонните разговори с... как да ги нарека... хората, отговарящи за раздаването на пратките. Какви ли не мисли минават на човек при такава липса на ясна информация.
Аз бих има дала още един шанс, но ще изчакам няколко курса, за да си пооправят схемата.

# 73
  • Мнения: 221
И аз със питане за KD shoping.Преди като съм  ги изпозлвала за превозвач, не е имало такова нещо, да се регистрирам задължително в сайта и да пиша на продавача това:

МОЛЯ ИЗПРАЩАЙТЕ ТОВА СЪОБЩЕНИЕ ДО ПРОДАВАЧИТЕ, ЗА ДА БЪДАТ ПРАТКИТЕ ВИ БЕЗПРОБЛЕМНО И УСПЕШНО ДОСТАВЯНИ:
Please deliver ALL parcels to OXAGON’s loading area at the back of premises.
Working hours:
Mon-Fri
09:00 – 18:00h
Please enquire at reception for directions

Това второто задължително ли е?

# 74
  • Мнения: 108
Здравейте,
Майка ми се интересува как става по - бързо получаването на стоките от кд: от офиса във Варна или през Еконт? Интересува се, защото времето за получаване във Варна идва страшно неудобно и се замисляме дали няма да е по - добре направо да ни пратят нещата?  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт