LG пералня - никога повече

  • 39 324
  • 35
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Преди две седмици купих пералня LG F12B8QD1. A+++ енергиен клас; 6 Motion технология... всичко супер, точно. Работи перфектно, супер тиха... без забележки.

ОБАЧЕ!

След второто пране още, забелязах, че дрехите ми като че ли са пораздърпани - имам предвид появата на мъхчета по материите. Започнах да търся причината за този ефект и забелязах такъв дефект в пералнята, за какъвто никога нямаше да се сетя да проверя Shocked. Дупките на барабана са така изрязани, че закачат Shocked И то не всички от тях; повечето. Моля?! Нова пералня, от ценови клас 600+ лв има барабан, който закача дрехите Shocked

Отидох в Техномаркет на цариградско, от където я купих. Обясних всичко подробно и поисках да сменя пералнята - Отговор: НЕ МОЖЕ Shocked newsm78 В магазина нищо не можели да направят. Да се обърна към сервиз.

Обадих се на отдела по поддръжка в LG на номер 0 700 1 5454. От там ми обясниха, че може да се смени пералнята, но трябва първо дефекта да се констатира от сервиз. Дадоха ми телефон на сервиз. Обадих се. Оказа се, че това е К&К Сервиз. Дойде техник, установи дефекта и каза, че ще сменят барабана. Моля?! Shocked newsm78

Обадих се отново в LG, обясних че не искам нова-ремонтирана пералня, а искам нова пералня. Не може - те не можели да вземат такова решение. Сервиза решавал какво да се направи Shocked Какви са LG, щом не могат да вземат решение?! Те били само call център. Ясно - не носим отговорност.

Така... Сега съм безкрайно ядосан на себе си, че избрах LG Confused. Чакам си новия барабан и същевременно се чудя как да пусна пералнята от терасата, без да повредя плочките на тротоара. Нямам с какво да пера, но съм безкрайно щастлив, че нямам друг уред вкъщи с марката LG.

Съвет от мен: при покупка на пералня, проверявайте барабана отвътре има ли какво да повреди дрехите ви. Проверявайте всяка отделна дупка, защото може да проверите някоя, която си е наред, а има още много Laughing

# 1
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
доста неадекватно...
аз се съмнявам барабана да е дефектен, но пиши след смяната му.

за 600 кинта, каквото и да вземеш, все ще е подобно на LGто. а марката си е много читава. Simple Smile

# 2
  • Мнения: 112
Марката е добра, но нали казват за техниката всичко е на късмет.И май са прави.Сега така ги правят нещата, сякаш  не държат  на името си... Факт е, че от уредите ми  , купени с транспортни дефекти и втора ръка нищо не се е повредило  в рамките на 7-12 години вече.Докато  новите се издъниха. Дано  ти се получат  нещата със замяната!

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 1 593
По магазините , в Лидъл съм виждала , се продават едни мрежи за бельо и чорапи които се слагат в пералнята . Пробвай в тях да сложиш и дрехите си , докато ти монтират новия барабан. Моята пералня е Електролукс с 5 години гаранция . На третото пускане и изгоря няква ел платка, при което чаках 2 седмици да я сменят. Оттогава не е имало проблем ,но и аз бях много ядосана когато на третия ден ми се развали и от Техномаркет не ми я смениха с нова, а изпратиха човек от сервиза.

# 4
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 295
Марката е добра, но нали казват за техниката всичко е на късмет.

Съвсем вярно. Наскоро купих таблет. Хубава марка, скъпа машинка. На втората седмица замина за сервиза, където смениха камерата  Confused Дано поне само това да му е нататък, че и без това направих покупката на своя глава, мъжът ми не беше много съгласен  Mr. Green

# 5
  • София
  • Мнения: 44 115
Ние от 8 години сме с LG пералня, никакви грижи, според мен си е просто дефектен барабана и със смяната ще ти се реши проблема. И някак ми е съвсем нормално, че не искат да ти сменят цялата пералня, след като могат да отстранят дефектната част.

# 6
  • Мнения: 2 480
Нищо свястно от тази марка не е попадало пред очите ми за доста години. От Самсунг, Нео и ВЕКО-също.

Чудя се как толкова народ се убеди, че били читави марки. Кой и как успя да ги излъже?

# 7
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
вл, уважаваме се, но не е така, както го казваш  Simple Smile

авторът, какво стана?

# 8
  • София
  • Мнения: 44 115
vl - с ползването на уредите се е убедил народа.

# 9
  • Мнения: 4 785
Късмет, дето се казва... Ние имаме хладилник LG и сме супер доволни. Оу, да и един телефон, на 5-6 години, няма по-здраво "същество", просто не знаете какво е преживял. Имах приятелка със същия, мнооого отдавна сдаде багажа, почти веднага след като го купи  Confused

Късмет казвам, защото например аз имам лаптоп Тошиба на 5-6 години. Преди 2 седмици.. изпуши, просто видях дим и я отписах. А бях супер доволна, този лаптоп колко работа е видял. Но в сервиза казаха, явно е време за нов. Обаче отворили го, оказа се нещо елементарно, оправиха го и самия човек беше супер учуден в какво състояние е - перфектно, според думите му, а и отговаря по х-ки и дизайн на всички съвременни лаптопи (ама знам аз какво да си купувам  Mr. Green). От друга страна наш приятел със същата Тошиба, ама на 2 години я мрази повече от всичко - то не горя, не се чупиха какви ли не части по нея... ужас. Друг пак с Тошиба на 2 години я благославя ката мен - късмет.

Или пък миналата седмица прахосмукачката ми Самсунг, започна да пуши, ама пуши ви казвам, едва се виждаше в стаята!!! Еми, едва ли всички уреди Самсунг са боклуци, а се случи само 4 месеца след гаранцията  Laughing

# 10
  • София
  • Мнения: 44 115
Доза късмет винаги има Simple Smile И при скъпите и при по-евтините техники.

# 11
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Доза късмет винаги има Simple Smile И при скъпите и при по-евтините техники.

да, така е.

ЗАТОВА:
Евтиното е гаранция за ниско качество, но скъпото не е гаранция за високо.

# 12
  • Мнения: 135
Аз имам пералня от 1200лв - LG от три години.Доволна сьм ,пере хибаво но много вибрира като зентруфугира .Не мога да е спра.Когато работи винаги трябва да сам до нея .Което за мен е голямо неудобство. Утре пак сте идва сервиза.

# 13
  • Мнения: 4 785
Аз имам пералня от 1200лв - LG от три години.Доволна сьм ,пере хибаво но много вибрира като зентруфугира .Не мога да е спра.Когато работи винаги трябва да сам до нея .Което за мен е голямо неудобство. Утре пак сте идва сервиза.

Надявам се сте махнали болтовете на барабана отзад, защото ние не бяхме и първия път обикаляхме с нея из апартамента. Само ще кажа, че никъде в книжката не пишеше, че трябва да се махнат, нито пък че ги има, а ние пък не бяхме инсталирали пералня до онзи момент  ooooh! Добре, че майка ми ни светна, защото иначе я държахме  Crazy

# 14
  • Мнения: 24
Марката е супер, аз си взех миналата година пералня LG от същия енергиен клас и съм много доволна. Преди време си взехме плазмен телевизор и записвачка, пак тази марка-нямам забележки. Но нали знаете-жена, кола и техника на късмет  Mr. Green
Отделен въпрос са Технополис-голяма мизерия са, за тях няма закони над техните.

Общи условия

Активация на акаунт