Не пазарувайте от Хиполенд

  • 4 568
  • 14
  •   1
Отговори
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 60
Здравейте искам да си изкажа възмущението от хиполенд младост. Купих си количка Бертони от там и точно след два месеца ми се счупи механизма за махане на коша, колелата и започнаха да блокират, не и работи механизма за сгъване и и се изтъркаха грайферите на гумите, да не говориме, че се раздрънка все едно е "отгледала"3-4 бебета.... В гаранцията пише, че мога да избирам между смяна на количката с нова и ремонт е да ама поммошник управителката ми обясни, че текстовете на закона можели да се тълкуват по няколко начина и тя знаела по- добре от мен, защото била 5-та година право. Казаха ми че ще ми дадат оборотна количка като ми гарантираха, че ще има напълно легнало положение на гръбчето ( бебето ми е на 3 месеца). Мъжа ми отиде да я занесе за ремонт и се прибира с лятна количка, на която коша и не ляга напълно и на всичкото отгоре е розова точно като за момченце. Е това е прехваления хиполенд, сега, ако не си намеря количка от някоя приятелка 1 месец трябва да си стоим в къщи с бебето. Надявам се с тази тема да спася някоя майка от моите неволи и да и спестя нервите с киселите "правистки" от хиполенд, които на всичкото отгоре обяснили на мъжа ми, че не е в тях вината, е мен какво ме интересува, че не е тяхна вината до колкото си спомням те ми прибраха парите когато плащахме количката.....

# 1
  • Мнения: X
Оф, много гадно...Дано намерите количка да ползвате, а междувременно опитай да се свържеш с КЗП. Опитай да си потърсиш правата, щом го пише в гаранционната карта, няма какво да ти се прави на голяма правистка тая.
Стискам палци!

# 2
  • Мнения: 677
Да, определено си търси правата. Сега тази която е дадена за ремонт, имат право да я задържат 1 месец/в смисъл да я поправят/. Коагато ти я върнат и пак почне да трака и чука, имаш право пак да я върнеш. И вече можеш да искаш смяна с нова или връщане на парите. Прочети закона за защита на потребителите. Успех.
А тия дето се хвалят продавачки, дето учат не знам си кво и се правят на много важни са ужасни.

# 3
  • Мнения: 327
 Хората са ви предоставили количка. В гаранционната карта едва ли пише, че оборотната трябва да е според пола на бебето и критериите на майката. Съжелявам за случилото ви се. Определено не е приятно, но от марка като Бертони и подобни нищо друго не можете да очаквате. Според КЗП и за 100-тен път можеш да я пращаш на сервиз и пак да не ти върнат парите или заменят с друга количка. Освен в форума да се жалиш друго едва ли ще постигнеш.

# 4
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 60
Аз определено ще подам жалба в потребителите. Дори смятам, че е редно и лично срещу помощник управителката да подам жалба в магазина, но после ще ми е гузно и ще се чудя дали не са я глобили например и дали не съм и оставила децата "гладни" този месец

# 5
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 60
Хората са ви предоставили количка. В гаранционната карта едва ли пише, че оборотната трябва да е според пола на бебето и критериите на майката. Съжелявам за случилото ви се. Определено не е приятно, но от марка като Бертони и подобни нищо друго не можете да очаквате. Според КЗП и за 100-тен път можеш да я пращаш на сервиз и пак да не ти върнат парите или заменят с друга количка. Освен в форума да се жалиш друго едва ли ще постигнеш.
" Хората" взимат достатъчно много  пари за некачествената стока която продават, за да могат да се съобразят, че 3 месечно бебе не може да се вози в седнал кош, това не са мои си критерии, ако беше само цвета нямаше изобщо да си помисля да съм недоволна, дори се бях примирила с това, че няма да ми я сменят. А и смятам че лятна отворена от всякъде количка също не е подходяща за бебе в тези ветрове.

# 6
  • Мнения: 327
 Според мен ще е тотална загуба на време. Нищо няма да направиш. Изпълнили са си своето по договор, като са ти дали оборотна количка, а твоята евентуално ще ремонтират. Ако имаш повече късмет ще я заменят с нова, която ще е същият боклук.

# 7
  • софия
  • Мнения: 2 140
Това,което ти се е случило е наистина много неприятно.Колкото до некачествената стока,не смятам,че персоналът има някаква вина.Аз лично с една количка на Бертони купена точно от този Хиполенд си отгледах и двете деца и проблем не съм имала.

# 8
  • Мнения: X
Според мен пък трябва да се съобразяват каква количка дават, след като е бебе и още не е лято, ще потърсят по- подходяща. Търси си правата от опит глава не боли. Това някой да ти казва "Няма да стане" не е повод да не опиташ. Стискам палци, много хора се опитват да не спазват правила, затова сме на тоя хал.

# 9
  • Мнения: 12
Според мен са реагирали адекватно, като са Ви предоставили количка. Другите магазини надали биха направили и това. Мен от Глобул като ми вземат Айфона за ремонт не ми дават оборотен Айфон ми ми връчиха някакъв на който да се чудя къде е бутона за вдигане... и без никакъв интернет, въпреки, че мие  необходим...

# 10
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
Да дадат оборотно нещо (каквато и да е стоката) е по преценка на сервиза / магазина. Съмнявам се, че Хиполенд са сервиза на Бертони, най-вероятно те просто са я придвижили до оторизиран такъв.

# 11
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 60
Според мен са реагирали адекватно, като са Ви предоставили количка. Другите магазини надали биха направили и това. Мен от Глобул като ми вземат Айфона за ремонт не ми дават оборотен Айфон ми ми връчиха някакъв на който да се чудя къде е бутона за вдигане... и без никакъв интернет, въпреки, че мие  необходим...
Много логика лъха от този пост сравнихме айфона с бебешката количка...... Ти сигурно нямаш деца, но бебе на 3 месеца НЕ може да седи, защото има опасност да му се изкривят костите! Мисля, че има разлика между това да не можеш да видиш кой ти е харесал снимката във фейса и здравето на бебето, сигурна съм, че сега ще напишеш, че губиш хиляди левове на ден, заради липсата на интернет, но такива съм ги слушала милион и едно! Боже нямала интернет мъкаааааааааааааааааааааааааааааа

# 12
  • Мнения: 62
Изключително неприятна ситуация !
Истината е,че те са изпълнили задължението си по договор.Но е много важно да се уточни,че ако количката стигне 3 пъти в сервиза имаш право да поискаш замяна,а те нямат право да ти откажат.Има горещ телефон в защита на потребителите  0700 111 22 .Обади се утре и обясни точно казуса.Страшно са отзивчиви и ще ти дадат най-точна информация.
Успех!

# 13
  • София
  • Мнения: 759
Според мен са реагирали адекватно, като са Ви предоставили количка. Другите магазини надали биха направили и това. Мен от Глобул като ми вземат Айфона за ремонт не ми дават оборотен Айфон ми ми връчиха някакъв на който да се чудя къде е бутона за вдигане... и без никакъв интернет, въпреки, че мие  необходим...
Много логика лъха от този пост сравнихме айфона с бебешката количка...... Ти сигурно нямаш деца, но бебе на 3 месеца НЕ може да седи, защото има опасност да му се изкривят костите! Мисля, че има разлика между това да не можеш да видиш кой ти е харесал снимката във фейса и здравето на бебето, сигурна съм, че сега ще напишеш, че губиш хиляди левове на ден, заради липсата на интернет, но такива съм ги слушала милион и едно! Боже нямала интернет мъкаааааааааааааааааааааааааааааа

Не мисля, че този пост е с цел сравняване на айфон с количка, по-скоро е свързан с това, че са реагирали адекватно от магазина, че са предоставили оборотна количка. По принцип никъде в закона не пише, че трябва да го направят - има законов срок за изпълнение на рекламацията. Защото и единствената в квартирата ти отоплителна печка да оставиш с рекламация в гаранционния срок, когато политиката на магазина е да не дава оборотна, ами повярвай ми, макар, че не съм бебе, нито аз нито приятеля ми, еми не е приятно. Друг е въпроса, че са ви подвели, че става за новородено - трябвало е да ви кажат, че не може да бъде ползвана от толкова малко бебче.

# 14

Общи условия

Активация на акаунт