Защо Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките?

  • 65 506
  • 270
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 10 547
Миналата година за близо два месеца от БП задържа и до днес по необясним от тяхна страна начин трицифрена сума, пратена от мен с пощенски запис. Обяснението беше, че се е изгубил в разпределителния им център, но от него твърдяха, че не е напускал клона, от който е пуснат. Интересно, бяха изгубени два записа- моят и на една друга клиентка, пуснати последни за деня, на стойност над 400 лв. Сумите не се губят, вярно е, но разправията беше голяма и неколкомесечна, както споменах, а на всичкото отгоре касаеше и отсрещната страна, която трябваше да получи парите и, от която се изискваше да докаже с документ от клона, където се очаквало плащането, че парите не са пристигнали.......

# 61
  • Мнения: 0

На мен също не ми се спори, но леко се ядосвам когато прочета, че в БП "всички са глупави, само се краде,  #2gunfire , ние им плащаме заплатите, по цял ден пушат, мързи ги" и т.н. Има всякакви личности и чешити, но аз лично познавам много свестни и съвестни хора, които си вършат добре работата. Чувала съм и за подобни като тази от Продавалника и тяхното обяснение "за тази заплата, пък и като има как ..." наистина не го приемам за нармално.
Положението във фирмата - финансово, управленски, материално и синдикално е много зле според мен, но принципал е държавата и затова питайте "шефа". А за приватизацията и аз съм "ЗА".
Доколкото разбрах темата е пусната от недоволна клиентка, но съм пропуснала момента, че се очаква всички мнения да са   #2gunfire   newsm78   Thinking  Twisted Evil 

# 62
  • Мнения: 3 634
Ако имах талант да пиша, всички ве щяхте много да се смеете на опита ми да пусна рекламация днес. Само ще кажа, че рекламация можело да приеме само началничката на пощата, която отишла да изхвърли боклука и с това започна 90-минутното ми приключение днес.  Tired

# 63
  • Мнения: 599
Октоподке, на мен само това ми трябваше:  "която отишла да изхвърли боклука и с това започна 90-минутното ми приключение днес."   Joy Joy Joy

Давай, разказвай, моля те Praynig

# 64
  • Мнения: 0
Ужас, 90 мин. и то само за подаване на рекламацията. Тя началничката да не го е изхвърляла боклука в Суходол?
Хич не ми е смешно, но ще ми бъде интересно да прочета за приключението ти. Хората във фронт-офисите (по нашенски - пощенските станции) са лицето на фирмата и труда на останалите понякога се обезмисля заради такива "чистници". "Мисия невъзможна" е когато обяснявам да някой познат колко се старая да съм добра в работата си, а в пощата го посреща кисела стринка.

# 65
  • Мнения: 3 634
Всичко започна оттам, че се опитах да изпратя малък колет (600гр.) до САЩ. На вторият месец отидох в пощенския клон  и ги попитах кога пратката ми се очаква да пристигне все пак. Учтиво ми написаха един телефон и ми казаха да се разкарам, те такива справки по тракинг номер не правели,  имало си сайт за тези неща. Когато се обадих на номера още по-учтиво ми обясниха, че няма причина да си търся пратката. Тя е в чувал "някой си" и е заминала от страната на втория ден след подаването. Ангажимента на БП е само по приемането на пратките, не и по доставянето им. Попитах ги каква е вероятността свободно да се рее из Космоса тогава, а те ми отговориха да проверя с въпросния тракинг номер. Аз това го бях правила няколко пъти, но все ми излиза информация в кой чувал е и нищо повече. Няма като при куриерите например списък с офисите, през които е минала пратката. Споделих ви няколко страници по-напред, че ме пратиха да пускам рекламация.

След като изчаках началничката на клона да изхвърли боклука, получих обстойна информация как тази пред мен е само по заместване и бланките за рекламации никой не знае къде са. Не искам ли да се откажа от рекламаията и да дойда в друг ден? Към 25-тата минута от престоя ми, все пак намериха бланки. Те бяха в толкова лошо състояние, че беше абсолютно невъзможно да се разчетат графите. Началничката на клона пък си беше забравила очилата и така с много взиране и интуиция успяха да ми попълнят рекламацията. Получих серия укори как не знам кой номер е пощенската станция и разни други техни си терминологии, без които не е ясно как всички ние съществуваме. После се обадиха на някакво светило, което потвърди, че пратката ми е заминала още в края на януари в онзи чувал и отново подробно ми обясниха как не е тяхна работа дали и кога ще пристигне в САЩ.

След като постоях в клона около час, ме посъветваха да отида с разписката до безистена от другата страна на улицата и да платя за копие на документа защото на тях им трябвало, но те копирна машина нямали при тях. Разкрещях се и тогава две служителки започнаха да се уговарят да си правят компания, за да отидат до безистена и след още 10 минути се върнаха с копието, което всъщност на тях им трябваше. После ми казаха, че не съм им оказала никакво съдействие по подаването на рекламацията и те ми свършили цялата работа. Аз им пожелах земята да се отвори и да ги погълне и с такива любезности се разделихме с обещанието, че най-рано след месец (а по-добре два) може и да получа отговор на рекламацията. Увериха ме, че моята приятелка ще трябва да подпише клетвена декларация, че пратка не е получавала, а местните служби ще разследват какво се е случило с чувала и кораба, на който пътувал чувала. Какво ще кажете?  Crazy

# 66
  • София
  • Мнения: 5 884
Е, ти наистина ли смяташ, че БП са ангажирани с доставянето на пратката ти в САЩ? Thinking

# 67
  • Мнения: 4 300
Е кой да е ангажиран, все пак на тях им я предала? Това, че те в последствие имат отношения с други куриери си е тяхна работа, все пак те са агентът, те са получили плащане, те отговарят пред клиента.
Моят ( косвен ) опит с изгубена пратка- от майка ми към мен- завърши с плащане от страна на Пощите. Аз писах по назад, майка ми изпрати книги и дребни неща, тук се оказа, че пакетът е откраднат от пощенската количка ( получих писмо от местната полиция). Това стана ясно преди да изтече срока, след който имаш право на рекламация.
Та изчака майка ми да изтече този срок, подала рекламация в пощата и след около месец ако не се лъжа й възстановили парите- стойността, която е декларирала за пратката, мисля, че около 50 лв. Тъпото е обаче, че не възстановяват стойността на услугата, не знам дали само в този конкретен случай или по принцип.

# 68
  • София
  • Мнения: 5 884
Много ясно, да си търси обезщетението и пратката, ама от възмутените коментари в темата оставам с впечатлението, че хората си представят как Пенчо Пощальона лично ще им превози с кораб и връчи колетчето. Има си международни спогодби за тия услуги и да, щом е излязла от страната пратката, реално БП нямат пряка вина. Айде, да имаш да получаваш и да е влязла в страната - разбирам.

# 69
  • Мнения: 4 300
 БП не носят лично международните пратки, но те са отговорни за тях. Изпълнител- подизпълнител- отговорността я търсиш от първия, а той на свой ред после си я търси регресно от следващия ( без ти по никакъв начин да си въвлечен в това).
Тук въобще не иде реч за вина, а за задължения и отговорности.

# 70
  • София
  • Мнения: 5 884
И да ви кажа, понеже поръчвам от два немски сайта, нали Дойче пост са собственост на DHL и пощенските пратки те ги носят в България. Ами мога да заявя, че тия са пълни комедианти, пътува ми от Германия повече от 2 седмици, смешници, с керван ли ги транспортират тия пратки? Да не говорим, че последната ми дойде повредена, а те ми заявиха, че не носели отговорност за пратки от Немските пощи и трябваше да ги вдигна на Ура! по случая, да видиш как ми звъннаха 3 пъти за един час да се обясняват. Добре че не ми се занимаваше със снимки, безкрайни телефонни разговори и кореспонденция, реших да не си развалям повече настроението и да си поема аз ремонта на стоката.
А от Роял мейл и Френските пощи ми идват нещата в пощенския клон за 4 - 5 дни и досега винаги са били невредими.

# 71
  • Мнения: 599
Ot DHL нещата ми идват за 4-5 дни от Англия. Не един, не 2, не 3 пъти. Винаги са били точни.
В БП единствено документи пращах преди и то с препоръчани писма, ама тия лелки там са все сърдити, с раб.време от 7,30, отивам в 8, няма на никое гише човек. Чакам да се появи някоя, тя пък докато извика другата, оная пък като войде ме поглежда злобно, че още не си е изпила кафето, пък аз я карам и работа да върши на всичкото отгоре Crazy Въобще - пълна трагедия са тия. И са страшно некомпетентни - при проблем някакъв, въобще не знаят какво да правят, какви документи да попълват. На такива скандали съм ставала свидетел ooooh! точно от клиенти, чакали с месеци да им се разрешат проблемите с пратките.

# 72
  • София
  • Мнения: 117
Бях свидетел на следния куриоз - един човек праща колетче за чужбина, служителката го пита какво има вътре и той отговаря: тест за наркотици. Леле като скочи оная жена, направи го на нищо... чак полиция искаше да извика, дойде шефката , и тя поде същата песен. Абе изкараха го едва ли не дилър Shocked Аз ги питах ако има тест за бременност това означава ли, че с колета праща ембриони!?
Е нищо не помогна, човечеца си тръгна засрамен и унизен  Mr. Green

# 73
  • Мнения: 3 634
ама от възмутените коментари в темата оставам с впечатлението, че хората си представят как Пенчо Пощальона лично ще им превози с кораб и връчи колетчето.

Ами подобри си четенето и интерпретиране на текст. Никъде не съм казала такова нещо.

# 74
  • Мнения: 0
Ясно е, че това, което е станало в пощата е тъпо. Даже ни ме се коментира простотията. Обаче защо трябва да сравняваме куриерските фирми с доставянето на препоръчани пратки на БП? Това са две различни услуги и ако сравняваме, то нека бъде равностойно - куриерски доставки на фирма Х и куриерски доставки на БП.
Октопод с рокля, ако пакетът ти е бил с номер за проследяване, но без предимство-нищо чудно да пристигне за 2 месеца, но за 4??? Егати бавния кораб.  Thinking А на сайта на БП има подробно инфо за куриерските им  услуги за страната, Европа, САЩ и т.н. и тези пратки наистина могат да се проследят от-до.

Общи условия

Активация на акаунт