Петокласници!!! - тема 53

  • 36 700
  • 751
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 30
Здравейте! Hug
Само един бърз запис, че съм по 10-12 часа на работа и време за писане не остава, но поне ви следя! Peace
При нас новият срок не започна обещаващо-с 2-ка по АЕ! ooooh! Вече не знам какво да го правя това дете-и на уроци ходи и пак не се справя Thinking Някой да има идея как да му повлияя като самата аз не знам АЕ, а френски newsm78
Друго няма да коментирам, но за Флаш: Радвам се, че нещата са завършили добре! Hug

Оф, моят син е същата работа-много зле по АЕ.На теста -2,пък след това им дава някакви проекти и им пише- 6.Не е правилно това ,което прави госпожата,вместо да наблегне на нещата ,които не се разбират.Какво да ти кажа и аз се чудя вече какво да го правя.Аз съм учила АЕ в училище ,преди много много години  Simple Smile.Постоянно му обяснявам упражненията,понякога по няколко пъти  ooooh!, но се справя и като имат тест-ДВОЙКА.Мисля,че и на уроци да го запиша резултатът ще е същия както при вас.

# 46
  • Варна
  • Мнения: 6 873
Ох, относно английския и аз смятам, че е много важен учителя. Сиси не е доволна от учителката в училище, твърди, че не преподава добре, нервна е, прави грешки/и не си признава което е ужасно според моята щерка newsm78. Тази година е в нова школа и е възхитена от преподавателката. Бях писала и по-напред, че я записах при учителката която преподаваше преди 10г и на сина ми. Той и досега говори с уважение и я хвали, всъщност, той ме подсети за нея. Та дребната ходи и учи с желание което досега не е имало. Казва, че не иска да свършват заниманията Simple Smile. До миналата година ходеше в друга школа - загуба на време и пари пак според нея. Ама така е- проба-грешка... Аз не мога да помагам защото не съм учила ангийски, баща и няма нито време, нито желание.

# 47
  • Мнения: 233
Моят синковец занесе половината кухня, че щели да правят плодова салата по ДБТ Crazy Засега с английския се справя, но мисля, че има значение, че вече пета година го учи и в училище му е лесно. На класното по математика има да извади четири от осем, нашият дели осем на четири ooooh! Мисля си, че госпожата го е стимулирала с оценката писала му е пет и половина, а има още една такава безумна грешка Rolling Eyes

# 48
  • Варна
  • Мнения: 2 768
на класното по математика петица. Simple Smile
Доволна съм, че решил всички задачи без грешка, с изключение на една, която пък  е изцяло сбъркана. Crazy

# 49
  • Мнения: 2 134
Моят синковец занесе половината кухня, че щели да правят плодова салата по ДБТ Crazy Засега с английския се справя, но мисля, че има значение, че вече пета година го учи и в училище му е лесно. На класното по математика има да извади четири от осем, нашият дели осем на четири ooooh! Мисля си, че госпожата го е стимулирала с оценката писала му е пет и половина, а има още една такава безумна грешка Rolling Eyes
От грешка до грешка има разлика.
Госпожата правилно го е стимулирала знаейки ,че този тип безумни грешки
не са от незнание. Много е важен преподавателят,  както може да срине едно дете,
така може да го издигне и в небесата, да го накара да заобича предмета и
да повярва в себе си.

# 50
  • Някъде в търсене ............
  • Мнения: 920
На класното 4 ка с клизма  Sad Sad Sad
Елементарни грешки при смятане, недоглеждане и т.н...
Малко помощ с една зад, че спорим за решението

 Разстоянието м/у две пристанища  на река е 72 км. Катер изминава разстоянието по течението на реката за 3,6 часа . Ако скоростта на течението е 2км/ч, намерете скоростта на катера в спокойна вода.

# 51
  • София
  • Мнения: 3 824
На класното 4 ка с клизма  Sad Sad Sad
Елементарни грешки при смятане, недоглеждане и т.н...
Малко помощ с една зад, че спорим за решението

 Разстоянието м/у две пристанища  на река е 72 км. Катер изминава разстоянието по течението на реката за 3,6 часа . Ако скоростта на течението е 2км/ч, намерете скоростта на катера в спокойна вода.
По течението катера върви със собствената си скорост + скоростта на течението (V(k)+V(t)) Общата скорост е V(k)+V(t)=72/3,6=20км/ч
Собствената му скорост V(k) е с 2км/ч по-малка, т.е. 18км/ч
Срещу течението щеше да е с 2км/ч по-малка от собствената, 16км/ч

Моят пък изкара едва 4 на класното по български, така че се наложи да си припомня синтактичния разбор Sad

# 52
  • Мнения: 2 196
По-добре четворка навреме, отколкото неграмотни цял живот.
Тъкмо ще видите пропуските и ще ги наваксате. Оценката не е най-важното в случая.
Просто им трябват повече упражнения върху материала, за да могат да го осмислят и прилагат на практика. А в училище, за съжаление, няма как да стане това. Hug

# 53
  • Мнения: 623
По-добре четворка навреме, отколкото неграмотни цял живот.
Тъкмо ще видите пропуските и ще ги навакудно ставасате. Оценката не е най-важното в случая.
Просто им трябват повече упражнения върху материала, за да могат да го осмислят и прилагат на практика. А в училище, за съжаление, няма как да стане това. Hug
За съжаление и в къщи трудно става newsm45

# 54
  • Мнения: 265
Здравейте,момичета!
В чуденка съм по следния въпрос: Прибира се преди няколко дни щерката ,с двойка по Бълг.език,написана за 3 пъти без домашно(тя твърди ,че са два ,но това не ми е чак толкова важно).Вчера като се върна от у-ще,обясява ,че госпожата (същата) и казала ,че нейното дом. е най-добре написано, а имало няколко деца, които за пореден път били също без дом.,но не получили наказателна оценка.(Това също не ми е важно ,но детето явно му е станало кривичко).В този момент получавам проблясък ,че в бележника няма отразено нито веднъж, че е била без необходимото упражнение( тук се опитвам да избегна повторението "без домашно"  Laughing).Та сега се триумя да ходя ли да се разправям (любезно ,разбира се)? Моля за вашия съвет Hug!Как бихте постъпили при тази ситуация?
В началото на уч.година,ни обясняваха как трябва, задължително да подписваме редовно бележниците, защото те били връзката м/у учители и родители(демек комуникация) Thinking.Сега се убеждавам ,че иска подписи класната, защото директора често прави проверки на бележници и дневници.За мен комуникация липсва.
                                                       
Красива Бела ,стимулирането в училище е прекрасно нещо   bouquet. За нещастие ,повечето учители го забравят.Имаме много случаи от минали години ,когато на тестове по английски (най-често ,но не само) ,при превод от български на англ. ,при сгрешена една буква ,не зачитат цялата дума.Още пазя тестовете и мога да ги покажа.И случай, при който два еднакви теста ,с еднакви грешки е оценен с 2 различни оценки(и двата са на дъщерята ,другите деца не знам как са оценявани). И тогава доста се чудих ,дали да ходя да питам какво става ,но за щастие смениха учителката.Често срещаме такива нелепици, успокоявам дъщеря ми, като се старая да не накърня по никакъв начин авторитета на госпожите,но започвам да се чудя ,дали не постъпвам погрешно.В смисъл ,че в детето все пак остава една обида от такива несправедливости (имали сме случаи, при които е обвинена ,че приписва  ooooh! - неправилно,аз съм свидетел, че си написа дом. в къщи, а г-пожата твърдяла ,че го е приписала от някой си).

# 55
  • София
  • Мнения: 3 824
Та сега се триумя да ходя ли да се разправям (любезно ,разбира се)? Моля за вашия съвет Hug!Как бихте постъпили при тази ситуация?
В началото на уч.година,ни обясняваха как трябва, задължително да подписваме редовно бележниците, защото те били връзката м/у учители и родители(демек комуникация) Thinking.Сега се убеждавам ,че иска подписи класната, защото директора често прави проверки на бележници и дневници.За мен комуникация липсва.            
Ами аз не бих отишла да питам, обаче ако имаш възможност и време - иди. Учителите май се отнасят абсолютно несериозно към връзката с родителите - бележника. Тъкмо разглеждах бележникът на сина ми, с идеята да видя по-кои предмети ще има колебаеща се оценка, за да наблегне на тях преди края на срока. И какво установих (не че не го знаех и преди, де) - оценките се нанасят на куп веднъж на 2 месеца, и то от самото дете, при това не по всички предмети. Например по ЧП има само една оценка, а са правили поне 3-4 теста. По математика има само една оценка нанесена в бележника, а там колко контролни са правили....!!! Имаме ел дневник, където е същата работа. Мотаят се там няколко оценки и това е.
Толкова тежка работа ли е да се нанесе една оценка в бележника своевременно? Ако е тест, нека децата да си я напишат, но да е навреме. Даже и да е много тежка задача, не е ли най-важната - ако родителят е в час с общата картинка, вероятността детето да си повиши успеха е по-голяма, а си мисля, че учителите искат да имат знаещи деца.

# 56
  • ГОре на черешата...
  • Мнения: 11 511
Всички оценки се отразявам т бележника на Калоян своевременно. Понякога да, децата записват сами оценката в бележника, но за мен не е проблем - съгласете се, че ако трябва в часа да се напишат 25 оценки ще се загубаят поне 15 мин. Само по физическо бяха нанесени наведнъж, но и това е разбираемо и не ме вълнува.

Марти, а дали е точно така Wink?
И аз не пиша всеки път забележка "Без домашно", защото някои деца трябва да имат поне по 3 бележника за срок ooooh!. А има го и обратното - неподписвани с месеци от родителя бележник! Какво правим тогава? Само едностранна ли е вината за скъсаната връзка родител-ученик?

За оценки на тестове никога не претендирам - щом има грешки, значи нещо куца и трябва да се влезе в релси. И оправданията "Ама и тя/той имаше грешки колкото мен, пък има..." не важат, без да сте видели другите тестове - от грешка - до грешка - Балкан Grinning. И съгласете се, че на едно свито дете може да му се "даде" мъничко, когато е положило усилия и видимо напредва - ако в такъв момент го "порежеш" какъв мислите ще е ефектът?

# 57
  • София
  • Мнения: 3 824
Аз нямам нищо против да си ги пише сам, но да ги има, а то ги няма. Повече от половината му оценки липсват. Не може по математика ЗП + ЗИП + незнам колко теста и конторлни са правили и да има само една оценка в бележника. Това им изглежда несериозно.
mari_eta, липсата на подпис на родителя не е равностойна на липсата на оценката (информация за родителя). Щом оценката е в бележника, значи родилите са  я видели. Родиетлският подпис не е толкова важен според мен. От скоро сме в прогимназията, но ми прави впечатление, че родителя изобщо не е информиран за учебния процес, изискванията, за това как се справя детето. Има много какво да се желае и в тази насока.

Връзката родител-училище не е скъсана. Тя просто липсва, защото отговорните лица не я изискват. Родителите, както и учителите, са хора и е нормално да карат по пътя на най-малкото съпротивление. Щом нищо не ги принуждават да нанасят всички бележки в бележника, защо да го правят. След като не са длъжни да информират родителите под една или друга форма, защо да го правят? Същото важи и за родителите. След като никой не им търси отговорност за това, че не са подписали бележника, защо да подписват навреме?

Последна редакция: сб, 19 яну 2013, 12:42 от Елл

# 58
  • Мнения: 265
Няма нито една забележка в бележника.Не оспорвам двойката, а липса на информация към мен.Ти би ли написала двойка, дори и ученика системно да е без домашно, без да се опиташ да информираш родителите.Съответно би ли приела такава оценка ,написана на твоето дете,по този начин.
Всички оценки се отразявам т бележника на Калоян своевременно. Понякога да, децата записват сами оценката в бележника, но за мен не е проблем - съгласете се, че ако трябва в часа да се напишат 25 оценки ще се загубаят поне 15 мин. Само по физическо бяха нанесени наведнъж, но и това е разбираемо и не ме вълнува.

Марти, а дали е точно така Wink?
И аз не пиша всеки път забележка "Без домашно", защото някои деца трябва да имат поне по 3 бележника за срок ooooh!. А има го и обратното - неподписвани с месеци от родителя бележник! Какво правим тогава? Само едностранна ли е вината за скъсаната връзка родител-ученик?

За оценки на тестове никога не претендирам - щом има грешки, значи нещо куца и трябва да се влезе в релси. И оправданията "Ама и тя/той имаше грешки колкото мен, пък има..." не важат, без да сте видели другите тестове - от грешка - до грешка - Балкан Grinning. И съгласете се, че на едно свито дете може да му се "даде" мъничко, когато е положило усилия и видимо напредва - ако в такъв момент го "порежеш" какъв мислите ще е ефектът?
Ако това последното е към мен - става въпрос за два еднакви теста,на моето човече ,дадени един след друг (вероятно нещо като поправка), грешките абсолютно еднакви, а оценки съответно 5 и 4  Laughing.

# 59
  • Мнения: 265
Имам и един по-важен въпрос.Във вашите училища разрешено ли е да се закусва в сградата на у-щето.В нашето е забранено и се е случвало дъщеря ми да се прибере ,без да е яла нищичко през целия ден.

Общи условия

Активация на акаунт