СЕДМИ клас - първи срок - 2 тема

  • 37 308
  • 746
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 5 132
Правилото е до край Simple Smile

# 46
  • Мнения: 1 007
Много благодаря. Ценя мнението. Според вас трябва ли материала да се взима предварително. Защото моят син допълнително в школата върви с темповете на училищния материал. Чета, че други школи са по напред. Та се чудя дали да не взема няколко 2- 3 теми напред от учебника за да е по ефективно.

Не, не и пак не, и отново не!!!  Simple Smile Тази грешка я правих аз като ученичка и изобщо не я препоръчвам. Имате късмет, че в школата не избързват - докато това е така, ще ви е полезна.

Цитат
И аз пак да питам. Посъветвайте ме каква стратегия да имате при решаването на задачи от сборника по математика. Купила съм на Коала -Пенка Рангелова и колектив, на издателство Архимед и издателство Анубис.
Ама моят син решава само от сборника на Пенка Рангелова. Решава всичко наред от тема а до В.
А от другите не.  Вие как процедирате?

Задачите от всички сборници наведнъж са много и не стига физически времето за всички. Мисля, че стратегията ви е правилна - от един сборник всички задачи, после от другите - за допълване, ако остане време.

# 47
  • Мнения: 179
Благодаря много.  bouquet

# 48
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 676
Благодаря за темата  bouquet
Аз не помагам на децата по принцип. Ако обаче се появи нещо супер трудно, аз съм първи жокер, тате е втори, като по-силен и по-спокоен, пък и по-трудно откриваем, понеже се прибира късно.  Laughing

# 49
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
Правилото е до край Simple Smile

До край, ама като се стигне до отговора, реално има пак накъде да се продължи (да се отворят скобите и да се умножават едно по друго и т.н.), обаче пък се стига до първоначалния вид. На моя син му е трудно да схване къде точно да спре Laughing

Иначе мноооого благодаря за трикчетата... ще трябва да се поупражнявам аз малко, че да мога да му обясня точно за какво иде реч Embarassed

# 50
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 374
И хайде сега, който умее така хубаво да ги обяснява, да вземе да направи едно клипче с обяснението, като в онзи сайт, който бяхте пуснали наскоро Laughing

Оказа се, че моят син чрез клипчета разбира сравнително лесно (вероятно защото много други неща учи по този начин - разни тактики и техники за игрите си, пауърпойнт-трикчета и прочее) - но за жалост в сайта има твърде малко от математическите уроци и сега и двамата страдаме Mr. Green

# 51
  • Майничка
  • Мнения: 12 595
Благодаря на Мамич за темата и на девойките за "домашната"! Hug
На мен поне ми е интересна. Laughing

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78

Последна редакция: пт, 19 окт 2012, 12:13 от gargamela

# 52
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Хоп и аз в новата тема!
 Маме страхотно оформление Hug

Моя седмокласник учи сам. .......помагам само когато изяви желание.  Всяка година прави много силен старт и към нова година оплесква работата. Дано тази не е така.

# 53
  • София
  • Мнения: 18 069

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78

Toчно толкова Grinning Този пример има два начина за разлагане - единият е с  представянето на 6mn=7mn-mn, последващо групиране и изваждане на общ множител. Вторият е  допълване до точен квадрат и последващо ползване на формулата за разлика на квадрати.


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.

# 54
  • Мнения: 1 007

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78

Toчно толкова Grinning Този пример има два начина за разлагане - единият е с  представянето на 6mn=7mn-mn, последващо групиране и изваждане на общ множител. Вторият е  допълване до точен квадрат и последващо ползване на формулата за разлика на квадрати.


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.


Това беше драма и на дъщеря ми миналата година - не знаеше кога да спре  Laughing

# 55
  • Мнения: 24 467
Цитат на:  link=topic=684024.msg23296039#msg23296039 date=1350637539


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.


Моят го проигра този вариант с връщането в изходна позиция. Беше болен и си взе материала вкъщи. Попадна на точно този проблем, та на това акцентирахме- да гледа условието, а не да играе с формулите и, в крайна сметка, пак да стигне до условието.   Laughing

# 56
  • София
  • Мнения: 108
Запис в новата тема и от мен. Simple Smile

# 57
  • Мнения: 6 573
И аз да се запиша и да благодаря на Мамето за хубавата тема!  bouquet Сега се връщам да прочета назад. Wink

# 58
  • София
  • Мнения: 1 508
И аз при вас, да не ви изпусна като миналата тема, все не ми стига време за форума, после имам да наваксвам по седмица и повече.

Благодаря за хубавата тема, ще се постарая да бъда малко по-редовна   bouquet

При нас ученето върви с пълна пара, всяка седмица тестове по математика, а днес се регистрирала във фейсбука и нацвъкала цяла страница с харесвания, все на някакви теми от ucha.se, много ученолюбиво излезнало това дете бе  Joy

В началото на годината ме "зарадва" с двойка на входящото по история, ама като се знам себе си, хич не се и учудвам. Обаче покрай моя университет се оказа, че колкото и да съм била зле с историята навремето, нещо все пак ми е останало в главата (ми 'кво да се прави, добри учители имахме), а доста неща, които учим, малко или много са свързани с историята, и сега, учейки заедно с младото поколение, преподавателите все мен ме питат кога се е случило това или онова
 Sunglasses
По другите предмети нямаме кой знае какви проблеми, основните предмети вървят много добре, а най-най-много ме изненада приятно с 2 шестици подред по физика (там също ме нямаше никаква навремето). Доволна съм, че сама си организира рационално ученето, въпреки че за първи път в живота й мен ме няма по цял ден. Не че преди е разчитала на мене, но ми беше много по-спокойно преди, когато знаех, че винаги мога да й напомня за нещо, ако случайно го пропусне.

# 59
  • Мнения: 4 936
Уффф, да се оплача: не мога да го науча да подрежда задачите си!
Особено на геометричните ме влудява!
Аз го карам да записва:
Дадено:....
Търси се...
После да изписва формулите, които ще се използват и едва тогава да започва с пресмятанията.
Всичко това - едно под друго вляво, а от дясната страна - чертжче.

Едиствено му позволявам като записва 'дадено' да променя мерните единици, ако са различни.

Но срещам страшен отпор! Никой не го бил учил така да подрежда, нито в у-ще, нито в школата!

При вас как седи въпроса с прегледността?

Общи условия

Активация на акаунт