Вече се чувствам по-голям - ВТОРОКЛАСНИК съм засмян

  • 37 283
  • 754
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 18 679
Ох, в голяма казуистика изпаднахме вече Laughing
Добре, да го кажем така - ако не си научиш песничките, разбирам лошата оценка, но ако просто си пееш фалшиво - защо, защо трябва да се комплексира една малко дете? Ми в неговите уши то си звучи прекрасно! Ето това трябва да се поощрява!
Това с "реалните" и "нереални" оценки при толкова малки деца е пълен абсурд, моля ви се  ooooh! Така и не се настрои нашата образователна система към стимулиране на творчеството, идеите, различността. Едно си знае баба, едно си бае - вземи тука тоя учебник, чети, помни, повтаряй като папагал. Не ми харесва. Аз съм обучавана така, такава и професия си избрах - зубренето ми върши перфектна работа. Дори и да съм имала някакви творчески таланти, качествено са задушени още в зародиш Laughing Дано с децата ми не се случи същото Rolling Eyes Не че държа да стават художници, но творческият подход е полезен във всяка сфера на живота по-натам.

# 601
  • Варна
  • Мнения: 4 295
А иначе има училища по света, където например е въведено от първи клас задължително обучение по музика - свирене на инструмент. Децата имат възможност да избират един от три популярни инструмента според любопитството: пиано, китара, цигулка например. След което започват да се учат да свирят с учители, които са музиканти (а не класната), та чак пушек се вдига. Целта не е да станат музиканти, а да се отворят към музиката, да се научат да я разбират (а не само да им минава през ушите) и най-вече да изградят стойностна музикална култура. Говоря не за специализирани училища, а за съвсем редови. По същия начин и с физическото, което се предлага във вид на спорт измежду няколко дисциплини (не нормативи). Та мисълта ми беше, че "второстепенните" предмети могат да бъдат и мноооого полезни. Peace

Еххх,че хубаво звучи! Аз не отричам полезността им,но не и в този им вид. NaughtyИ после ще меля на детето,че си разваля красотата в бележника,да бе да! Tired

# 602
  • Мнения: 46 591
Да, но идеята е била да се знае текста, а не дали пеят вярно или фалшиво.  

Ясно. Питам, защото при нас не пишат оценки, явно различните учителки процедират различно, въпреки че са в едно училище...

# 603
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 6 509
Ох, в голяма казуистика изпаднахме вече Laughing
Добре, да го кажем така - ако не си научиш песничките, разбирам лошата оценка, но ако просто си пееш фалшиво - защо, защо трябва да се комплексира една малко дете? Ми в неговите уши то си звучи прекрасно! Ето това трябва да се поощрява!
...
Абсолютно! Моят мъж и до днес се смее на споменът, как е пеел в училищния хор, защото бил висок и представителен-обаче пеел ужасно! Госпожата му казвала: Ти момченце ще стоиш отзад, ще се усмихваш и ще си отваряш устата но в никакъв случай няма да пееш! Joy
За щастие детето пее вярно, но пък в спорта не бих казала, че е от първите и не приветствам покриването на нормативи. Тя е с алергична астма и едно бягане миналата седмица и беше направило чудничък пристъп Confused

# 604
  • Мнения: 2 755
Аз бях с дежурната петица по физическо. Ами - не от всеки става спортист. Да не говорим за нещата
Аз пък бях отличничка по физическо, пеене, рисуване, трудово обучение и музика. И много ме беше яд, когато и на онези, които пееха фалшиво и рисуваха грозно им пишеха, колкото на мен.  Mr. Green А най-много ме беше яд, когато носех 6-ци в къщи, а майка ми казваше -" Пак ли по физическо, пеене, трудово или рисуване" Ами да, биваше ме по тези предмети, ама математиката......ужас. Сега пък, синът ми харесва математиката.  Mr. Green Ха сега кажете, че крушата не пада по-далеч от дървото.  Laughing
...Но никак не е лошо да се водят децата по галерии, концерти и театрални представления. И само да ги научат да мълчат на тези места пак ще е от полза...  Laughing
...и да не пипат експонатите, ако може... Wink Laughing

# 605
  • Варна
  • Мнения: 4 295
За щастие детето пее вярно, но пък в спорта не бих казала, че е от първите и не приветствам покриването на нормативи. Тя е с алергична астма и едно бягане миналата седмица и беше направило чудничък пристъп Confused

А ако пееше фалшиво и не можеше за 2 дни да научи 3 стихотворения щеше да си против Музиката ли? LaughingТова е реторичен въпрос.Просто от собствената камбанария почти винаги се разсъждава.
Моя също е с астма и добре ми напомни да му взема бележка и да не участва в такъв вид изпитания. Peace

# 606
  • Мнения: 6 155
Ясно. Питам, защото при нас не пишат оценки, явно различните учителки процедират различно, въпреки че са в едно училище...


Явно, да. Нашата си пише и оценки и забележки Whistling Оценки имат вече  5-6 по различни предмети.
 
Рисуване, физ., музика, БТ, според мен трябва да са "зачита се" или не.

# 607
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Вижте сега.Според мен математиката пък в 7ми клас изисква също по-специален талант у дЯтето за да има 6ца на матурата.Ама като няма-нямаааа,ще си берем гайлето и толкоз. Mr. Green

# 608
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 6 509
...

А ако пееше фалшиво и не можеше за 2 дни да научи 3 стихотворения щеше да си против Музиката ли? Laughing...

Не, разбира се-просто отбелязвам. Аз и сега не съм против физическото-ето, мога да и взема бележка от ЛЛ да я освободя по физическо, но смятам, че ползите са повече от негативите.
А колкото до музиката-не може да се повлияе на вярното пеене, но с упорство може да научи детето 3 стихотворения  за 2 дни.

# 609
  • Мнения: 46 591
Аз пък мисля, че съботите и неделите са за почивка  Mr. Green

# 610
  • Варна
  • Мнения: 4 295
...

А ако пееше фалшиво и не можеше за 2 дни да научи 3 стихотворения щеше да си против Музиката ли? Laughing...

Не, разбира се-просто отбелязвам. Аз и сега не съм против физическото-ето, мога да и взема бележка от ЛЛ да я освободя по физическо, но смятам, че ползите са повече от негативите.
А колкото до музиката-не може да се повлияе на вярното пеене, но с упорство може да научи детето 3 стихотворения  за 2 дни.


И аз да отбележа тогава,че в 6ти,7ми клас дават на децата да научат "Хайдути" или "На прощаване" на за ден,не за два,а за цяла седмица.Та 3 песни са си баш колк,ото са тези споменати дълги.И въпроса не е в3ката или нестаранието и нежеланието на детето да се поозори,а в учителката,която малко не мисли според мен. Peace

# 611
  • Мнения: 581
Здравейте на всички!
И аз съм против оценяването  и особенно оценяване  по точковата система. Например от 33 до 36 точки 6. Например един  безгрешен тест  по Околен свят се оценя за 6 и един тест, на който детето е направило само една грешка - написало е, че националния празник е на 1 юни пак се оценява с шестица. И какво излиза детето може да има грешки и пак да му пишат шестица.
 По физическо и аз не бях от отличниците, даже  имах и двойка, защото отказах да скоча със салто от коня в 9 клас и да правя салта на земята.

# 612
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 933
Я, да разчупя полемиката с откъс от урок в уч.тетрадка на моята хубостница. Mr. Green В една от задачките се иска от децата да напишат абревиатурите, които са виждали и запомнили. И познайте моята с какво започва? Пирогов, естествено. Crazy Да се смееш ли, да плачеш ли, но силно стискам палци тази година да пропуснем посещение на мястото с въпросната абревиатура. Crazy

# 613
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Хаха, Лу, то това ви е най-посещаваното място, как няма да го запомни! Joy Joy Joy

Сега се сетих, че в 4-ти клас и аз имах веднъж 3-ка по музика - трябваше да научим химна на Кирил и Методий, аз знаех само първия куплет. Crazy

# 614
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 933
Чоко, мен в началото така ме досмеша, та сума ти време не можех да обясня на детето, че то всъщност не е абревиатура, а име на човек.  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт