natalinik предполагам, че трупа пасивен речник. Щом стои да му четеш...АЗ как си мечтая за това. Но тя само ми дърпа книжката и се почва едно бърборене"Това котето. Това плололеца. Това питката. ММММкусноо. Ето лисицата....Небето ..."всичко го изрежда затваря книжката и "готоуо. Бауо" И приключваме с книжката. Кбчета и строители знае тя как се редят на бързо и после идва любимата част събарянето Има едно къща с форми за вгнездяване. Понеже с нея се справя без проблем, че се опитва и да се "шегува". Взема кръгчето и с лукава усмивка се опитва да го пъхне в триъгълника. През цялото време ме гледа и се подсмихва и после крещи " Олеее бъках. Не там. Там тиуъгик"
Lulu25 аз така се радвам на въпросите, защото са интерес. Моята принцеса на вашата възраст игнорираше повечето неща. По спомен. Липсата на мотивация е това, което може да обезкуражи всеки.
Alexal аз почти не успявам да правим нещо с нея. А нашата логопедка нищо не ни дава да правим. Насочва ни..да яучим да оцветява(тя не желае) да разказва по картинка (това не съм успяла да постигна) , пластелин ( и той не е любим). Но те с какво се занимават не знам. Браво на напредъка с гърнето. А в нашата ясла ги слагат регулярно. Но и при нас е имало пропуски. ЯВно си се притесняват децата.