Обвиняват ни в 7класна мания, само да ни видят на кандидат-студентската кампания

  • 40 740
  • 780
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 133
Благодаря, пределно ясно ми стана!

# 736
  • гр. София
  • Мнения: 4 791
Пак питам- гледа се графата с натрупване, нали?

Да, като прибавяш и бройката от групата в която е вашата оценка.Например - нашата оценка/БЕЛ+МАТ/ е 10,946, т.е. :

10.750 10.999 96 200
11.000 11.249 84 116
11.250 11.499 67 49
11.500 11.749 41  8
11.750 11.999   8  0
12.000 12.000   0  0

Гледаме реда с бала на предния интервал/11,000-11,249/ - там са 116деца, т.к. ние сме съвсем в горната граница на интервала - приемаме, че ще има малко деца в промеждутъка 10,946 - 11,000/аз приемам около 10деца-това е съвсем неточно/Точното е, че преди нас са 116деца, а вероятното 10-20-30.../понеже съм оптимист слагам 10/.Значи ние сме около 126 мчсто по бал!

Дано си ме разбрала, ако ли не -  надявам се и някой друг да обясни...
Аз го разчитам така:
В интервал 10.750 10.999 има 96 деца, но 200 са с по висок бал, така че учениците с бал до 10,750 са 296. Тъй като вашето дете е с бал 10,946, може да се предпологи, че е на 219-220 място в статистиката.

А как разбра, че в интервала от 11,000-11,249 са 84 деца от 200? Изчисляваш ли го някак или това са примерни числа? Ако го изчисляваш - как?

# 737
  • Мнения: 417


За НТБГ се изисква медицинско.

И ние мислим НТБГ да пишем в списъка. Ама бях останала с впечатление, че се изисква медицинско за записване, евентуално когато сме приети там. Значи до петък трябва да минем през личния лекар, да ни напише  Confused
И още да Ви питам - на родителската ни казаха, че за участие във второ класиране нищо не се прави - не се подават заявления за участие и т.н.т. Просто, който не се е записал след първо класиране, участва във второ.
По-напред в темата беше написано, че заявления за второ класиране се подават на мястото, където си приет на първо.  newsm78

Това са два различни сценария. Ако си приет на първо класиране, независимо по кое желание, отиваш и се записваш или подаваш заявление за 2-ро класиране в училището, където си класиран на първо класиране. Не подаваш заявление и нищо не правиш, но участваш във второ класиране единствено, ако въобще не си класиран на първо, което може да стане, ако не си изредил достатъчно желания, за някое от които да ти стигне балът. Аз поне така го разбрах.
[/quote]

Пак не разбрах, защо трябва  да се подават заявления за участие във второ класиране. Това си е един сценарий - не си се класирал или не те удовлетволява първото класиране и участваш във второ.

# 738
  • Мнения: 182
Franceska,
Продължението на "анализа" е да се съпостави със статистиката от 2011

10.500   10.999   198   192
11.000   11.499   140   52
11.500   12.000   52   0

Тук децата в интервала 11,000-12,000 са били 192/по малко, но сравнително близко до тазгодишните 200деца/,  т.е. аз си правя грубата сметка, че минималния бал, с който миналата година за влизали в дадена гимназия, ориентировъчно ще се запази...Това без да ангажирам някого с моите си сметки и при положение, че се запази миналогодишната тенденция в желанията на децата Wink

# 739
  • Пловдив
  • Мнения: 9 736
Ако си класиран на първо, но не подадеш молба за участие във второ и не се запишеш, си губиш мястото и не участваш във второ класиране.
Ако подадеш молба за второ, участваш в класирането, но реално не губиш мястото си от предното класиране, защото балът ще ти стигне пак за същото място.
Ако не си класиран никъде на първо, участваш във второ без да подаваш молба.
Два различни случая са. Такива са правилата.

# 740
  • Мнения: 182
Пак питам- гледа се графата с натрупване, нали?

Да, като прибавяш и бройката от групата в която е вашата оценка.Например - нашата оценка/БЕЛ+МАТ/ е 10,946, т.е. :

10.750 10.999 96 200
11.000 11.249 84 116
11.250 11.499 67 49
11.500 11.749 41  8
11.750 11.999   8  0
12.000 12.000   0  0

Гледаме реда с бала на предния интервал/11,000-11,249/ - там са 116деца, т.к. ние сме съвсем в горната граница на интервала - приемаме, че ще има малко деца в промеждутъка 10,946 - 11,000/аз приемам около 10деца-това е съвсем неточно/Точното е, че преди нас са 116деца, а вероятното 10-20-30.../понеже съм оптимист слагам 10/.Значи ние сме около 126 мчсто по бал!

Дано си ме разбрала, ако ли не -  надявам се и някой друг да обясни...
Аз го разчитам така:
В интервал 10.750 10.999 има 96 деца, но 200 са с по висок бал, така че учениците с бал до 10,750 са 296. Тъй като вашето дете е с бал 10,946, може да се предпологи, че е на 219-220 място в статистиката.

А как разбра, че в интервала от 11,000-11,249 са 84 деца от 200? Изчисляваш ли го някак или това са примерни числа? Ако го изчисляваш - как?

Това си го пише:

11.000 11.249 84 116

# 741
  • Мнения: 182
Ако си класиран на първо, но не подадеш молба за участие във второ и не се запишеш, си губиш мястото и не участваш във второ класиране.
Ако подадеш молба за второ, участваш в класирането, но реално не губиш мястото си от предното класиране, защото балът ще ти стигне пак за същото място.
Ако не си класиран никъде на първо, участваш във второ без да подаваш молба.
Два различни случая са. Такива са правилата.

Точно!

# 742
  • Мнения: 21
Пак питам- гледа се графата с натрупване, нали?

Да, като прибавяш и бройката от групата в която е вашата оценка.Например - нашата оценка/БЕЛ+МАТ/ е 10,946, т.е. :

10.750 10.999 96 200
11.000 11.249 84 116
11.250 11.499 67 49
11.500 11.749 41  8
11.750 11.999   8  0
12.000 12.000   0  0

Гледаме реда с бала на предния интервал/11,000-11,249/ - там са 116деца, т.к. ние сме съвсем в горната граница на интервала - приемаме, че ще има малко деца в промеждутъка 10,946 - 11,000/аз приемам около 10деца-това е съвсем неточно/Точното е, че преди нас са 116деца, а вероятното 10-20-30.../понеже съм оптимист слагам 10/.Значи ние сме около 126 мчсто по бал!

Дано си ме разбрала, ако ли не -  надявам се и някой друг да обясни...
Аз го разчитам така:
В интервал 10.750 10.999 има 96 деца, но 200 са с по висок бал, така че учениците с бал до 10,750 са 296. Тъй като вашето дете е с бал 10,946, може да се предпологи, че е на 219-220 място в статистиката.

А как разбра, че в интервала от 11,000-11,249 са 84 деца от 200? Изчисляваш ли го някак или това са примерни числа? Ако го изчисляваш - как?

Това си го пише:

11.000 11.249 84 116
Първата графа е броя на децата със съответния бал. Те са преброени на база показаните резултати от тестовете. Втората графа е с натрупване.

# 743
  • Попово
  • Мнения: 329
Пак питам- гледа се графата с натрупване, нали?

Да, като прибавяш и бройката от групата в която е вашата оценка.Например - нашата оценка/БЕЛ+МАТ/ е 10,946, т.е. :

10.750 10.999 96 200
11.000 11.249 84 116
11.250 11.499 67 49
11.500 11.749 41  8
11.750 11.999   8  0
12.000 12.000   0  0

Гледаме реда с бала на предния интервал/11,000-11,249/ - там са 116деца, но с натрупването тр. да се гледа горният ред - т.е.200деца със сигурност са преди нас/0+8+41+67+84/ и трябва да прибавим някаква бройка и от нашия интервал - т..к. ние сме съвсем в горната граница на интервала - приемаме, че ще има малко деца в промеждутъка 10,946 - 11,000/аз приемам около 10деца-това е съвсем неточно/Точното е, че преди нас са 200деца, а вероятното 10-20-30.../понеже съм оптимист слагам 10/.Значи ние сме около 210 място по бал!

Дано си ме разбрала, ако ли не -  надявам се и някой друг да обясни...

Прекрасно си го обяснила.  bouquet Дори и аз успях да го разбера, а до момента нямах никаква идея как да си служа със статистиката. Дори успях да изчисля, че детето ми е някъде на 110-120 място (дано да е правилно) за Варна, с бал 11,241. Ако греша поправи ме, моля те, за да не изпадна в заблуждение.
Благодаря много, dim_rosi.

# 744
  • София
  • Мнения: 1 654
И РИО и МОН са в матрицата ooooh!

# 745
  • Мнения: 8
Здравейте на всички Simple Smile
От доста време ви чета и искам да благодаря за полезната информация, която споделяте тук Simple Smile
Предварително ви се извинявам за дългия пост който се каня да изпиша.
По принцип нямам време да пиша по форумите, но реших, че мога евентуално да съм полезна с информация, тъй като  преди време някой попита за други  оценени работи с по 99 и 99,5 точки, а нашият случай е същия. Детето ми има 99 на математиката и не, че при нас е толкова голям проблем това дали ще го приемат във въпросната паралелка, а по- скоро явно успешно съм предала на децата си нетърпимостта към несправедливостите, та синът ми страшно се изненада от тези точки, а и от обръщането им в оценка /при положение, че по време на изпита е бил готов с решенията и три проверки доста преди разрешеното време за предаване/ и реши заедно с едно приятелче което пък е с 99,5 да отидат да си видят работите. В 18- то много любезните квесторки още като разбраха, че са от СМГ се сетиха за какво става въпрос, явно не бяхме първите. Интересното беше, че занемяха когато трябваше да обяснят на децата защо са оценени различно, при положение, че работите им са абсолютно еднакви, а и на всичкото от горе всички задачи им бяха чекнати за верни и от двамата проверители, нищо освен написаните точки не даваше индикация за допуснати грешки и неточности. Опитаха се да обяснят, че било нещо с 24-та задача, но накрая излезе, така че и по математика оценяването е субективно и че освен знания ти трябва и доста късмет, защото видиш ли явно имало много с 6-ци и в един момент трябвало да намаляват точките, а иначе имало много деца, които са решили по същия начин задачите ама си имали 100т. На децата не им се вярваше, а на въпроса им за прехвърлянето им на точките в оценки милите дами оправдаха министерството, като казаха, че още нищо не им били казали, а те си били напаснали някак си оценките.... Е тури му пепел, поне да имаха свястно обяснение....

Благодаря на човека изнесъл тук информацията с оценки. Статистиката сама си я направих за няколко минути, дори децата могат да сторят това, що за безумие е да изнервят всички с това протакане и безхаберие нима си мислят, че всички са токова глупави и овчедушни, че да им търпят безумията и нищо да не правят. Не мога да разбера, как нашите велики управници смятат, че ще има добро бъдеще за тази държава като се опитват всячески да изгонят всичко останало кадърно. Не може непрестанно да се тръби колко много се прави за интеграцията, колко трябва да сме толерантни, какви програми се усвояват за деца в неравностойно положение /не ме разбирайте грешно, не съм против тези неща/, а в същото време да има такова отношение към борещите се, трудещите се, можещите. Какво толкова били някакви си там стотни....Имало слухове, ми като няма официална информация, която трябваше да изнесат още преди изпитите, а те не го правят дори и след това. Слушах интервютата на министъра онзи ден и на зам. министърката днес и съм потресена за пореден път от безочието, дебелокожието и тоталната липса на професионализъм и въобще на някаква идея за какво са на тези високи постове. Те може да не чуват какво ги питат хората и журналистите /които, между другото в голямата си част са също толкова некомпетентни и не заинтересувани с изключение на случаите, когато не ги вълнува лично тях проблема/, но ние чуваме какво отговарят и докато си мислят, че  ни замазват очите с някакви си общи приказки, то през това време  цветът на нацията ни тотално ще изтече извън България.  И ако, когато аз трябваше да взимам решение къде да завърша образованието си бях категорична, че ще остана тук, сега вече не мога да посъветвам същото децата си и не знам дали те биха го искали.
Резултатът от цялото безхаберие с оценяването, с превръщането на точките  в оценки, с липсата на допълнителен изпит за СМГ, с това че в СМГ няма друга алтернатива освен 1 немска паралелка и няколко английски /които са загуба на време за повечето деца, които вече доста добре са научили английски/ е, че синът ми, който от 1-ви клас знаеше,че иска да учи математика /от всички училища, в които го бяха приели избра това с математиката/, в 4-ти клас сам реши, че иска да учи в СМГ и без уроци и курсове го приеха, сега вече не е сигурен, че иска да продължи там.

Отново ме извинете за дългия пост.

Пожелавам на всички родители и деца сили да продължават да се борят и да успеят да сбъднат всичките си желания Simple Smile

# 746
  • Мнения: 182
Пак питам- гледа се графата с натрупване, нали?

Да, като прибавяш и бройката от групата в която е вашата оценка.Например - нашата оценка/БЕЛ+МАТ/ е 10,946, т.е. :

10.750 10.999 96 200
11.000 11.249 84 116
11.250 11.499 67 49
11.500 11.749 41  8
11.750 11.999   8  0
12.000 12.000   0  0

Гледаме реда с бала на предния интервал/11,000-11,249/ - там са 116деца, но с натрупването тр. да се гледа горният ред - т.е.200деца със сигурност са преди нас/0+8+41+67+84/ и трябва да прибавим някаква бройка и от нашия интервал - т..к. ние сме съвсем в горната граница на интервала - приемаме, че ще има малко деца в промеждутъка 10,946 - 11,000/аз приемам около 10деца-това е съвсем неточно/Точното е, че преди нас са 200деца, а вероятното 10-20-30.../понеже съм оптимист слагам 10/.Значи ние сме около 210 място по бал!

Дано си ме разбрала, ако ли не -  надявам се и някой друг да обясни...

Прекрасно си го обяснила.  bouquet Дори и аз успях да го разбера, а до момента нямах никаква идея как да си служа със статистиката. Дори успях да изчисля, че детето ми е някъде на 110-120 място (дано да е правилно) за Варна, с бал 11,241. Ако греша поправи ме, моля те, за да не изпадна в заблуждение.
Благодаря много, dim_rosi.

Да, детето е на 116 място/+ някоя и друга брйка, успяла да се шмугне между вас и 11,249.Незнам за къде се борите, но с този бал сте или за 1ЕГ или за Инф.т. в МГ и за двете смятам, че сте успели.

# 747
  • Мнения: 69
Не изпитвам нетърпение честно казано, а огорчение. Сякаш в тази кампания МОМН не е институция партньор, а някакъв страничен ехиден наблюдател. Не го одушевявам естествено, но си има министър и зам.-министър, които неглижират основните участници в кампанията - децата. Родителите са изградени личности и могат да си сдържат и подтискат емоциите, но децата са нещо крехко.
[/quote]
Чета и не мога да повярвам - зам.министърката и експертите се подиграха с децата тази година с  измислена формула, а никой не реагира.
Каква статистика очаквате, като изходната база данни не е вярна.
Формулата била линейна функция - и какво от това.
Ако ще да е решение на троен интеграл да е - да бъде за всички.
Май PICA не трябва да оценява учениците, а методолозите в министерството.
Нямам думи за поведението на министъра-египтолог.

# 748
  • пловдив/дряново
  • Мнения: 74
??? на първо класиране съм приета от 3-то ми желание, подавам заявление в училището където съм приета и участвам във второ класиране,запазвали ми се мястото от първо класиране ????

# 749
  • Мнения: 1 879
И РИО и МОН са в матрицата ooooh!

Не, те СА матрицата Mr. Green

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт