Отговори
# 15
  • Мнения: 38
Дааа, голямо удобство е , че услугите идват по един кабел  Peace
А преди тази скорост и аз бях на 30 и си беше повече от идеален нета. Самата оферта за оптичния ме грабна  и ценово и скоростно  Laughing
Цифровата им е супер, има и заредени филми софтуерно в самия приемник, които се обновяват непрекъснато и каналите са доволно. Ползвам пълния пакет и даже са ми множко каналите. Само се чудя защо нямат ТЛС след като имам всички дискавърита, но ще го преживея  Rolling Eyes

# 16
  • Варна
  • Мнения: 2 036
А имат ли HD канали?

# 17
  • Мнения: 38
Ами мисля, че имат ХД пакет, който отделно плащаш. Аз имам няколко спортни канали ХД, но незнам как се появиха...нямах ги до преди Европейското  Whistling

# 18
  • София
  • Мнения: 3 581
Доволна съм от Булсатком за тв, но интернета ни е към Спектрум нет и доста прекъсва. Като изтече договора може да ги сменим с нета на Булсат. Ако има отзиви за него, ще следя темата Peace

# 19
  • Мнения: 12
Ами мисля, че имат ХД пакет, който отделно плащаш. Аз имам няколко спортни канали ХД, но незнам как се появиха...нямах ги до преди Европейското  Whistling



Имат ХД! Аз лично намерих истината за мен- нет1, но пък и мегалан си ги бива от думите на мои познати, а сега гледам и вашите коментари Simple Smile

# 20
  • Мнения: 12
Забелязала съм, че доста хора не одобряват мегалан, защото са с мтел, но според мен не е съвсем така обвързано Simple Smile

# 21
  • Мнения: 97
телевизията ни е на Булсатком, нета - местен лан доставчик - доволни сме засега и от двете услуги.
но да кажа опита ми с Близу. години наред бяхме техен абонат в стария ни апартамент. когато стана ясно че скоро ще се местим, мъжа ми като отишъл да плаща, му предложили нова оферта, по-изгодна и нов договор. той им казал, ок, обаче ние се местим в Княжево, можете ли там да ни прокарате кабели. те уж проверили адреса и казали, няма проблем. подписва той новия договор за една ли, за 2 години ли беше и всичко е ок. идва време да се местим, звъним им, елате да преместите абоната - ок, тая седмица, другата седмица, не знам какво още беше. ние междувременно се преместваме и сме без телевизия и нет сума време. а договора си тече, плащаме си таксата и така. по някое време, след като сме им звъняли не знам колко пъти, ни се казва, че всъщност нямат мрежа на това място и не могат да ни преместят. ние казваме, тогава ни прекратете договора незабавно, а те: не може, пуснете си предизвестие  #Crazy
ей тука вече чашата преля. значи ние плащаме 2 ли, 3 ли месеца без да ползваме услугите им, защото ни мотаят ще ни преместят ли и кога, и накрая да им платим още 1 месец докато трае предизвестието  #2gunfire
то не бяха разправии с не-знам-какви служители и мениджъри, то не бяха жалби до тях и до Комисията за защита на потребителите, скъсаха ми нервите. в крайна сметка уж ни прекратиха договора, после почнаха да ни звънят от фирма за събиране на дългове, че им дължим 700 лв, за какво не разбрах. айде пак разправии......абе въобщеее БЛИЗУ ли - не ща да ги чуя!!!! #Cussing out
отделно от това, много преди да се разделим с тях, ми беше дотегнало вечно нещо да не работи, я нета, я телевизията и постоянно бях на телефона с тях, направо ми беше дошло до гуша да се разправям.
така че БЛИЗУ - не, в никакъв случай!
в крайна сметка се оказа че в блока има абонати на Близу, само че в първия вход, а ние сме в последния. явно обаче са решили, че е неизгодно за един абонат да прекарат кабелите до нас.

# 22
  • Мнения: 12
телевизията ни е на Булсатком, нета - местен лан доставчик - доволни сме засега и от двете услуги.
но да кажа опита ми с Близу. години наред бяхме техен абонат в стария ни апартамент. когато стана ясно че скоро ще се местим, мъжа ми като отишъл да плаща, му предложили нова оферта, по-изгодна и нов договор. той им казал, ок, обаче ние се местим в Княжево, можете ли там да ни прокарате кабели. те уж проверили адреса и казали, няма проблем. подписва той новия договор за една ли, за 2 години ли беше и всичко е ок. идва време да се местим, звъним им, елате да преместите абоната - ок, тая седмица, другата седмица, не знам какво още беше. ние междувременно се преместваме и сме без телевизия и нет сума време. а договора си тече, плащаме си таксата и така. по някое време, след като сме им звъняли не знам колко пъти, ни се казва, че всъщност нямат мрежа на това място и не могат да ни преместят. ние казваме, тогава ни прекратете договора незабавно, а те: не може, пуснете си предизвестие  #Crazy
ей тука вече чашата преля. значи ние плащаме 2 ли, 3 ли месеца без да ползваме услугите им, защото ни мотаят ще ни преместят ли и кога, и накрая да им платим още 1 месец докато трае предизвестието  #2gunfire
то не бяха разправии с не-знам-какви служители и мениджъри, то не бяха жалби до тях и до Комисията за защита на потребителите, скъсаха ми нервите. в крайна сметка уж ни прекратиха договора, после почнаха да ни звънят от фирма за събиране на дългове, че им дължим 700 лв, за какво не разбрах. айде пак разправии......абе въобщеее БЛИЗУ ли - не ща да ги чуя!!!! #Cussing out
отделно от това, много преди да се разделим с тях, ми беше дотегнало вечно нещо да не работи, я нета, я телевизията и постоянно бях на телефона с тях, направо ми беше дошло до гуша да се разправям.
така че БЛИЗУ - не, в никакъв случай!
в крайна сметка се оказа че в блока има абонати на Близу, само че в първия вход, а ние сме в последния. явно обаче са решили, че е неизгодно за един абонат да прекарат кабелите до нас.


Ето, колко много хора се оплакват от близу и въпреки всичко, хората продължават да ги използват.От момента, в който успях да се откажа от тях - защото то никак не е лесно, се почувствах като освободена от тежко бреме. Нито са евтини, нито са изгодни, нито предлагат качество, тогава кажете ми, защо толкова хора в БГ ги предпочитат ? newsm78

# 23
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Явно защото е трудно да се "разведеш" с тях. Аз днес го направих с Виваком. Беше въпрос а 5 мин да прекратя отношенията си с тях. Миналата година повече от 2 месеца се мъчих да им стана клиент.
От вчера съм на нет и ТВ от Мтел. Отзиви ще дам след месец-два.  Simple Smile

# 24
  • Мнения: 12
О, "разводът" беше мъчителен ! Но поне се отървах Simple Smile Успех с мтел и нет 1, аз мисля, че няма да имаш проблеми с тях Simple Smile Все пак съм минала по този път Simple Smile

# 25
  • Мнения: 688
записвам се да следя темичката,че и ние обмисляме смяна

# 26
  • Мнения: 18 014
Ние сме на телевизия Булсатком, много съм доволна, нета ни е на БТК, но ми излиза доста солено.
Обмислям да минем и на нет на Булсатком.
Помня обаче, че преди време четох и нещо не ми допадна....ще потърся какво е и ще питам пак, че нищо не ми говорят тези думички  Embarassed

http://kvasilev.com/life/bulsatkom/

Моля, преведете ми на български  Mr. Green

# 27
  • Мнения: 38
Ние сме на телевизия Булсатком, много съм доволна, нета ни е на БТК, но ми излиза доста солено.
Обмислям да минем и на нет на Булсатком.
Помня обаче, че преди време четох и нещо не ми допадна....ще потърся какво е и ще питам пак, че нищо не ми говорят тези думички  Embarassed

http://kvasilev.com/life/bulsatkom/

Моля, преведете ми на български  Mr. Green

Превод: Не се връзвай с Булсат. Това, че си доволна от Телевизията, не означава, че и нета ще е със същото качество. Освен ако сигнала не идва по един и същи кабел. Заложи на интернет компания ако искаш качествен нет. Булсат нямат собствена мрежа- те изкупуват малки доставчици и точно за това качеството на услугата е различна на различните места  Peace

# 28
  • Мнения: 12
записвам се да следя темичката,че и ние обмисляме смяна


А, вие, на кой сте вмомента ?  newsm78

# 29
  • ВТ
  • Мнения: 8
Явно защото е трудно да се "разведеш" с тях. Аз днес го направих с Виваком. Беше въпрос а 5 мин да прекратя отношенията си с тях. Миналата година повече от 2 месеца се мъчих да им стана клиент.
От вчера съм на нет и ТВ от Мтел. Отзиви ще дам след месец-два.  Simple Smile
И kak e нет и ТВ от Мтел?

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт