На море в Тунис 2012

• София
За съжаление вече втори час си дремем на летище софия и чакаме да кацне чартъра от Тунис, след което и ние да излетим. Засега закъснението е само два часа. Чартъра е общ за ТЕЗ тур и Астрал Холидейс. Други туроператори не видях на летището. Това е засега, повече като кацнем довечера в Тунис

• София
Все още сме си на гейт в3 и чакаме АСтрал и Тез тур да платят полета, за да излетим. Обадихме се и на нова тв и тв7 и техни екипи са тук на летището

• София
Много неприятна ситуация. Дано се разреши по-бързо и всички неприятности да останат зад гърба ви. Информацията от сайта на летището е: статуса на полета към 22.55 - "отвеждане".

• София
А това е качено на страницата на нова телевизия:
Над 80 души повече от 6 часа бяха блокирани на Летище София. Хората трябвало да пътуват за Тунис с чартърен полет през българска туристическа фирма. Били качени на автобуса към самолета, престояли натъпкани в него близо час и след като заплашили с бунт, били върнати обратно в салона за пътници.

Не са получили никакво обяснение, нито от летищните власти, нито от туроператора. Никой не отговаря на телефоните на фирмата, които туристите имат.

• София
Ужасно неприятно.Дано почивката ви е хубава оттук нататък. Praynig

Здравейте ние се върнахме от Тунис на 6.09 -полета до Тунис закъсня с 2 ч ,почакахме си на летището .На връщане изживяхме същият ад -трябваше да излетим от столицата Тунис в 13.30 ,а реално това се случи в 15.45ч.Това със закъсненията го приемат за нещо нормално.

• София
eva01 освен проблемите със закъснението, как изкарахте? Доволни ли сте? В кой хотел бяхте?

Ние бяхме в" Делфин ел Хабиб" в Монастир-много мръсно ,и в стаите ,и в ресторанта,и по коридорите на хотела,просто нямам думи да опиша това което видях.Пристигнахме в 6 часа  сутринта в петък , полета беше обявен за 23.30,но както вече писах излетяхме в 01.30.След дълго пътуване с автобус ,бяхме в хотела , но се оказа че стаите ни още не са почистени( при резервация от 30.08, а ние сме там в 6 ч. на 31.08).Но понеже бяхме 20 българи (за късмет),извикахме представителя на Тез Тур и му заявихме че не искаме да останем в този хотел ,след дълги уговорки ни премести в" Худа сканс".Но ние бяхме на 2 дневна екскурзия в Сахара и чак в неделя вечерта към 19 часа спахме на чисти чаршафи,като изключвам тези в другия хотел в пустиня в град Дуз(там беше много хубаво и чисто).Пак че е екскурзия ,че да размие неприятните моменти от първия хотел.

• София
eva01 жалко, че сте имали проблеми. Явно нещата доста са се влошили от 2008г., когато аз бях в Тунис. Наистина и тогава хотелите (дори и 5*) не изглеждаха "лъскави", но това, което чувам сега е доста неприемливо. Жалко, че се подписват договори с подобни хотели и после куп главоболия и за туриста и за туроператора. А аз останах с чудесни впечатления от Тунис...., но май нещата са се променили.

• София
Мисля че всичко, което не зависи от българските туроператори си е ок. Те трябва да осигурят един чартър само и това не могат да направят. И то не защото не могат, а защото гледат на нас туристите като на едни ходещи към тях банкноти, коиго просто трябва да вземат без много емоции и без да им пука много какво се случва. Затова и сключват договори за чартъри с най-изгодното ЗА ТЯХ ПРЕДЛОЖЕНИЕ, а не защото ще е добре за нас, техните клиенти. А на нас ни остава единстнено възможността да ги избягваме винаги, когато има възможност за това. Сигурен, съм че на 90% от участниците в този форум единствено техните родители и дори баби и дядовци са виждали самолет от типа на този с който летяхме. Но на кой му пука от това, че летим с 50-год.самолет.
Колкото до курортите и хотелите в Тунис за избора им ние сме си виновни, че в 21век не полагаме и мин. Усилия да се запознаем с тях, а после виним тур, агенции.
Те не са ни виновни затова, че уж сме в този форум а не сме прочели, ЧЕ НОРМАЛНИТЕ ХОТЕЛИ ПО ЕВРОПЕЙСКИ СТАНДАРТИ СА ЕДИНСТВЕНО В ЯСМИН ХАМАМЕТ, а не в Монастир или Сус.
Нашият хотел е чудесен за парите, които сме платили. Големи стаи, великолепен сервиз, ако си оставяш редовно доларчето и се усмихваш на хората, които работят там, а не преминаваш покрай тях като покрай паметници. Отношението поражда отношение навсякъде по света. Добра храна, ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ЧИСТОТА В ЦЕЛИЯ ХОТЕЛ. Никъде за три дни не видях и една търкаляща се хартийка, навсякъде блести. И това е в хотел, чийто ретинг в Трипадвайсър не е от най високите. 39 място от 240 хотела в Хамамет. Усмихнат и приветлив персонал.
Колкото до екскурзията в Сахара тя бе изключителна. Возихме се на джипове, карахме АТВ в пустинята, яздихме камили, летяхме с делтапланер.
Екскурзовода ни бе един от най-добрите тунизийски екскурзоводи.
Хотела в Тузеур, в който спахме бе 4звезден клуб хотел с големи чисти стаи, отделни тоалетни от банята, дивани във всяка стая и безплатни тоалетни принадлежности в баните.
С две думи засега Тунис надмина очакванията ми. Мисля, че това е една бедна страна с достойни хора, които искат да живеят нормално.

• София
roje22, радвам се да прочета, че все пак нещата не са толкова променени. При моето посещение и аз определено стигнах до извода че Ясмин Хамамет е правилния избор. Харесах и един - два хотела в Сус, но само заради курорта ги пренебрегнах. А екскурзията в пустинята и за мене е едно от най-приятните ми преживявания. Очакваме пътепис със снимков материал.  Laughing

roje  Hug Добре завърнал се, искаме още впечатления  Wink А по нататък и пътепис  Simple Smile много увлекателно пишеш  Peace

Аз за курортите само да вметна аз съм била в курортната зона на Сус - Порт ел Кантауи и много ми хареса като атмосфера и поддръжка има съществена разлика с хотелите в самия Сус. От там и тръгването за пустинята е малко по-късно сравнено с Хамамет (все пак и един спечелен час сън да е ..пак е нещо). А за тази екскурзия какво да кажа, не се ли отиде просто се изпуска страшно много от истинския Тунис и изживяванията, които ти дава са незабравими.

Добре заварила, Аni Hug
Тези дни май ще оправям снимките и клиповете, а след това и ще напиша впечатленията си от пътуването. Simple Smile Всъщност по-голямата част вече качих във ФБ и в YouTube
Но ако трябва да бъда искрен Тунис надмина или поне оправда очакванията ми.
Във форумите прочетох какви ли не страхотии за страната, Mr. Green каква мизерия било/все едно не отивам в Африка, а във Версай/, колко нахални и безочливи били търговците и едва ли не изнудвали туристите/бих се радвал ако в България продавачите владееха няколко езика и съумяваха да те накарат да се чувстваш желан, а не натрапник Wink/ и неща все от този род и може би затова бях подготвен за много по негативни неща. newsm78
А в същото време видях усмихнати, ерудирани хора /екскурзовода ни в пустинята бе тунизиец, изключително начетен, интелигентен и артистичен, който не ни остави да скучаем и за секунда. Наджи, благодаря ти/.
Хотелите, в които бяхме се оказаха повече от прилични, и най-важното чисти.
Храната се оказа много по-добра отколкото очаквахме. Peace
А топлото време, слънцето и морето ни накараха да се чувстваме прекрасно и да съжаляваме, че 7 дни минават толкова бързо.
Сигурно съм безкрайно субективен, имайки предвид слабостта си към арабската култура и държави и затова толкова много ми хареса Тунис, но поне това видяха моите очи и почувства сърцето ми при престоя в тази страна. Simple Smile А и всички знаем простата истина. Че най-важното при едно пътуване е нагласата, с която тръгваме в пътя си

• София
roje22  видях клипчетата в YouTube. Вие сте опитали от всичко! Браво! Страхотна емоция е. Аз бях на сафарито и освен, че прегракнах от викане, се понатъртих тук-там от друсането. Laughing Щом сте любители на екстремни емоции е време да пробвате полет с балон над Кападокия. Очаквам и пътеписа за да се върна пак към чудесните дни прекарани в Тунис.

Ние се върнахме от нашата почивка в Тунис на 04,09,2012 г. - пътувахме с чартър на Он Травел, но през Караджъ Турс. Хотелът ни беше 3 звезди и се казваше Le President. Тунис не ме изненада с абсолютно нищо - все пак това е една арабска държава, не можете да очаквате лукса на Западна Европа (пък и там си има изключения). Нямам абсолютно никакви забележки относно хотела - за трите си звезди беше перфектен - имаше общо четири басейна, като два от тях бяха детски, на самия плаж, като плажът е уникален - чист, водата също беше прекрасна. Това е най-хубавия плаж, който съм виждала като го съпоставям с България, Турция и Гърция. Ако решите да ходите в този хотел обаче, настоявайте оттук да получите потвърждение, че ще бъдете настанени в хотелската част, а не в бунгалата, които са към хотела, тъй като те са доста зле и са за основен ремонт. Хотелът е ок, храната беше в изобилие, всичко беше ок. Към хотела имаше и АкваПарк. Ние също ходихме до Сахара, но екскурзоводът ни, който беше към Он Травел, говореше само на руски, което беше доста неприятно, защото не разбрахме почти нищо. Само това беше някакъв минус, макар че не бих го нарекла минус. Когато тръгвате на почивка в арабския свят, избирайте си висок клас хотел, изберете хубав курорт и бъдете подготвени за мизерията извън хотелите, за да не мърморите после като половината ни група българи. И това, което прочетох по-горе много ми хареса - че Тунис е страна с едни прекрасни хора, които живеят в една не много добра обстановка!