Идеи за предстоящото лято...

Тази година бойкотирам морето и сме набелязали следния маршрут/ за около седмица-две  зависи от времето, отпуските и детето  Grinning/:
1.  Кръстова гора и Чудните мостове/Смолян/
2. Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Широка Лъка/Девин-Триград/
3. Перперикон, Татул, Пещера Утробата, Каменните гъби, Каменната сватба/Кърджали/
4. Златоград
5. Гърция/Ксанти, Кавала, ако остане време и Тасос/

6. Разширена опция-Солун
7. Сандански, Мелник

Чудна програма Simple Smile
Наистина е чудна  Simple Smile. Ние миналата година бяхме по част от тези места (но предвиденото от нас време (3 дни) се оказа напълно недостатъчно). Тази година пак се заглеждам по Родопите и най-вероятно ще пропуснем морето.

Имаш ли представа дали от Доспат до Кръстова гора може да се отиде за 1 ден?
Пътят е труден, с много завои и отнема много време. Ние пътувахме от Девин до Кръстова гора и ни отне около 3 часа (не помня съвсем точно, но горе-долу). Минахме през Широка Лъка (там имаше кратка пауза) и Пампорово . Помня, че беше много уморително. От Кръстова гора отидохме на Златоград - пристигнахме в 19:00ч. при положение, че от Девин тръгнахме в 11:00. Което означава, че Девин-Кръстова гора-Златоград ни е отнело 8 часа (това с включено време за престой и разглеждане). А Доспат е още по-далече, което означава още повече време. Ако сте с малко дете не препоръчвам.

• София
Чудна темичка   bouquet

Ние също обожаваме да пътуваме, преди 3 г. в разгара на лятото обиколихме Перперикон, Татул, Пещера Утробата, Каменните гъби, Каменната сватба, но се сетихме 3 дни преди да тръгнем да резервираме спане, никъде нямаше свободни места, и да дам като резервен вариант http://www.konak.bg в Момчилград, ако случайно някой закъса като нас  Peace

Който реши да ходи до Ягодинската пещера, няма да съжалява, ако се качи с джип до връх Св. Илия в с. Ягодина, на мен лично ми хареса дори по-вече от пещерата, няма такава гледка  Laughing

Ние сме готови с майските празници- в почивните дни около 1-ви май сме планирали обиколка по екопътеките - Хотница, Емен и Крушуна. Резервирах нощувки в една къща за гости в Търново, препоръчана от познати. А в дните около 24-ти май (вече традиционно) ще ходим в Синеморец.  Hug
madlen_81 , стахотна идея ми даде за някое следващо пътуване.  bouquet

• Пловдив
Ulia, може ли да дадеш координати на къщата (може и на лични)?

Разбира се!
Писах ти вече. Hug

• Пловдив / София
На мен много ми се ходи на Крушунските водопади... С оглед на малкия човек, имате ли предложения за нощувка в региона?

Значи и преди съм го писала и препоръчвала.
Хотел Перфекто в Левски. Градчето е на 10-на км. от водопадите. Не е от най-лицеприятните. Левски, имам предвид. Няма там какво да се види. Но хотелът е прекрасен. С чудесно обслужване. Към него има бар и ресторант-пицария. Цените са нормални.

Ulia, и аз на опашката за координати на къщата Peace

1.  Кръстова гора и Чудните мостове/Смолян/
2. Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Широка Лъка/Девин-Триград/
4. Златоград
5. Гърция/Ксанти, Кавала, ако остане време и Тасос/

6. Разширена опция-Солун
7. Сандански, Мелник
 Чудна програма Simple Smile
Идеално си го измислила! Всичко това, без Гърция, съм го видяла - прекрасно е!

Ulia, намини около Аполония палас през май, ако можеш и сподели как е обстановката там. Simple Smile

Непременно! Wink
Това не е ли хотелът точно зад Белла Виста или се бъркам нещо? newsm78

Да, над плажа Бутамята, на високото.
То едва ли ще работи, когато отидете, но моля те, хвърли един поглед, ей тъй, да си начешем крастата за някаква таз годишна информация.  Grinning
Приятно изкарване по Търновския и Ловешкия край!
И да пуснеш снимки!!!

• Варна
Да се включа в темата с едно предложение, тъй като видях доста коментари на темата водопади - Къпиновският манастир (или КАпиновски, така и не разбрах кое е вярното). Много интересно място!

Ние по Великден ще ходим към Крушунските водопади. Fam, благодаря за идеята за хотела!

• Пловдив
Оправили ли са го Ка(ъ)пиновския? Последно като ходихме преди години беше в окаяно състояние, с много лош път до там и с някакви странни субекти, работещи в двора му (решихме, че има наркоманска комуна).
Ние стратираме с обиколка в района утре, ще дам отзиви към края на седмицата. Пожелайте ни повече слънце  Grinning

• София

Последните две години ходим там само двамата с мъжа ми  за по няколко дни по време на морската ни почивка. През август има много руснаци и деца. Мен лично ме дразнят тълпи деца без надзор, които освен в детския басейн беснеят и в този за възрастни. Някак си не ми се вписва в понятието за спокойствие, но моето дете е от сравнително кротките и може и да не съм свикнала на такива бесове  Laughing. Това беше първата година. В новата сграда (те са две като кооперации с общ двор с басеин, комплекс от затворен тип) стаите бяха на 6. Чистотата беше на ниво, изглед към морето, тихо и спокойно (освен ако не си с изглед към басейна), чисто нови и хубави мебели, а стаята беше всъщност спалня и хол, доста големи. Другата сграда е по-стара и обзавеждането не беше толкова луксозно, но прилично (това ти го казвам като човек, който не спи в хотелски чаршафи  Laughing). Друго си е от терасата да виждаш само морето и изгрева  Wink
Към хотела има детски кът - външен и вътрешен, но почти не съм виждала там деца. Предполагам и анимация за децата има. За разлика от съседния хотел (Бела виста май беше), в Аполония не правят програми, детски дискотеки и т.н. Кой каквото търси де!
Втория път бяхме първите дни на септември и имаше само българи (заради това, че всички видове стаи и апартаменти бяха на една цена), които почти не видяхме (поне на басейна беше тихо и кротко), защото никой не слизаше да се храни долу в заведението. Което пък ни осигури вечеря насаме край басейна, звезди, вино и обслужване само за нас.  Simple Smile Цените бяха напълно прилични. Аз им се чудя защо изобщо работеха, като обслужваха само една маса. Оказа се че хората си пристигали в хотела с кафемашини, фритюрници и т.н.
От хотела слизаш директно на плаж Бутамята, а от там по диви пътечки се стига и до изолирани плажчета. Гледките са невероятни. Един изгрев от терасата:

30/93 Summer days by mariana.konstantinova (mylili), on Flickr

Огромно благодаря!
Ние сме 12 дни- половината август и половината септември. Точно детски анимации не обичаме, както и инклузиви. Децата не обичат точно такива мероприятия. Предпочитат да си се забавляват двамата в басейна или по плажа. Най- много да се включи големият в някоя водна топка.
Обожаваме такива плажове- малки и без навалици.
Чуден изглед! Heart Eyes

Чак фритюрници не ми се връзват с почивката  Laughing, но всеки- както си го харесва. Важно е да не пречи на околния свят.