Точно това за запечатаните опаковки ми мина през акъла.
Аз обикновено държа винаги да ми дадат нова неотворена опаковка (откъде да знам дали другото не е било мостра и не са го напипали поне 10 човека преди мен - независимо дали става дума за дреха, козметика или нещо подобно). Особено щом се отнася до скъп продукт. Дори и тогава много често го разопаковам още в магазина и проверявам дали няма някъкъв проблем или дефект, за да ми го подменят. Е, дори и в подобни случаи са ставали цигании - някои не искат да подменят дефектното нещо, защото вече било разпечатано и нямали да могат да го продадат - тогава спретвам една латино драма и викам управителя, като същевременно набирам телефона на потребителя (до директна връзка дори не се стига) и то пред другите клиенти, с което проблемът се разрешава моментално. Зависи обаче от магазина - тези, които си държат на реномето, не биха направили подобно изпълнение .