Интернет - банкиране

  • 2 384
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 169
Здравейте,
Наскоро подадох заявление за тази услуга. Получих си служебните потребителски имена и пароли. Системата не ме допуска. Незнаех, че е толкова сложно. Моля ви, ако ползвате тази услуга да ми кажете как да вляза в системата?

# 1
  • София
  • Мнения: 16 035
Всяка банка си има нейна Система. При така изложения проблем без име на банка няма как да те упътим. Според мене обади се на тел. номера на банката докато си пред комп. и директно въвеждайте данните със тяхната служителка. Доколкото знам кол.центровете на банките работят денонощно.
Не е сложно, само в началото е малко тромаво. После ще ти е лесно като песен.

# 2
  • Мнения: 169
За Общиснката банка става въпрос.

# 3
  • Мнения: X
Никой не може да ти помогне освен съответният отдел на банката.

# 4
  • Мнения: 4 916
Може още да не е активирано.
Досега да беше звъннала в банката.

# 5
  • Мнения: 169
Неудобно ми е толкова късно. Пък утре едва ли някой би отговорил, като ще е празничен ден и затова реших да питам тук ...

# 6
  • Мнения: 6 323
Системата не ме допуска.

Дава съобщение за грешна парола или нещо друго?
Не работя с тази банка, но обикновено за онлайн банкиране се изисква или изтегляне на сертификат, и/или разрешаване на activeX и т.н.

Прегледайте подробно указанията - https://mwb.municipalbank.bg/CSWebBankASP/pdf/Help.bg-BG.pdf

# 7
  • Мнения: 169
На мен ми изписва грешка още при самото отваряне на сайта за интернет банкирането. Четох и допуснах техния сайт в надеждните сайтове за моя компютър и пак не става, нивото го направин на най-ниското, инсталирах си някаква програма каприкорт и пак не става, незнам кое не правя как трябва.

# 8
  • Мнения: 169
Сега пък изобщо не иска да ми го отвори този сайт.  Sick ooooh!

# 9
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Общинска банка дават сертификат. Ти изпълни ли точно инструкциите по инсталиране? Освен това трябва само с ИЕ да се работи.
При мен се отваря и с Хром, но все пак банкирането ми е през ИЕ.

# 10
  • Мнения: 169
Сега са ми тоговорили от банката, че поради приключване на счетоводната година, услугата е недостъпна за момента. Така, че явно след празниците, ако не успея отново да вляза ще им пиша или звъня отново. За момента нищо не може да се направи. Поне инсталирах разни неща на компютъра пък да видим.  Wink
Мног ови благодаря за насоките!  bouquet
Весело посрещане на новата година!

# 11
  • In my tropical dream
  • Мнения: 250
А какво пречи да оставят това съобщение на страницата, вместо да оставят клиентите си да се чудят какво става и да се ядосват. Толкова ли е сложно?

Общи условия

Активация на акаунт