Рекламация в Технополис

  • 42 227
  • 31
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 57
За тези само КЗП.

Пускате си жалба през сайта и чакате да ви се обадят. Ако не сте сигурни как стоят нещата и имате ли право първо звъните на 0700... (има го на сайта)

При мен след втори протокол за брак от сервиза ми "върнаха парите" - издадоха ваучери за покупка на същата стойност. И задължително трябва да ви впишат в книгата с рекламациите, ако не са си за жалба.

# 31
  • Мнения: 0
На 20.03.2013 г. си купих телефон Iphone на стойност 1400 лв. от прословутата фирма Технополис - от Видин съм. Още същата вечер телефонът прояви дефект - появи му се жълто петно на дисплея и на следващия ден отидохме в Технополис за рекламация. Служителят, който ни обслужваше, беше изключително некомпетентен, показах му проблема, той говори с шефовете си по телефона и ми каза, че взимат телефона да го пращат на поправка, за да му сменят дисплея. Попитах го за колко време ще стане готов, при което той ми каза месец и нещо. Моята първа реакция беше "Месец и нещо?! Не съм Ви дала вчера 1500 лв., за да Ви чакам 1 месец, извинявайте много." От горе на всичко, вече си бях направила картата НАНО сим, което ми струваше 20 лв. и нямам в какъв телефон да я сложа. Карах се с него, по-скоро той стоеше, а аз му крещях и го попитах, дали не може телефонът да бъде заменен с нов и той с цялото си НАХАЛСТВО ми каза, че не предлагат такава услуга. Взех гаранционната карта и му показах с точни думи беше написано, че предлагат замяна или поправка в срок от 30 дни, ако ли не - връщат парите. Изчакахме управителя, оказа се свестен човек, разбра проблема ми и ме увери, че още утре го изпращат в сервиза им в София да го прегледат и чакат само да им изпратят разрешение за замяна. Хубаво. Чакахме, минаха 10 дни, нищо. В събота ходихме до магазина да видим какво е положението - казаха, че в понеделник ще имам телефон, те ще ми се обадят да отида да го взема. Е, обадиха ми се колкото и предишния път. Чаках, чаках и във вторник им звънях по телефона, казах им, че са мошеници, че гледат само да си продадат стоката и после не ги интересува клиента. Пак получих обещание за обаждане. Днес отидох до Технополис ОТНОВО. Получили отказ от замяна на телефона от сервиза, защото липсвали болчета от платката на телефона.  ooooh! Писах в сайта на КЗП, ако и тогава не стане нищо, ще се свържа с надежден адвокат. Няма да се откажа, докато не получа телефон.  #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт