Ето и пример:
Аз харесвам кафе Лаваца.Купувам го отдавна,още преди да видя реклама за него.
Но,ако трябва дамата от рекламата да ме навие да си купя, дето мяучи като дрогирана и всеки момент очаквам да се свлече под масата и да се удави,посмъртно няма да ме накарат да си го купя.Или кафемашината, защото така и не съм я гледала като хората ,та всъщност не знам кое от двете е цел на рекламата.
Или ,както по-назад писах ,снощи специално гледах,рекламата за парфюм е на Армани.
Предполагам е хубав,не съм ползвала ,но ако разчитат на рекламата (една кака подпира стената и мъж я пита за кода й за достъп за съблазняване,ами....не ме провокират да си го купя ,за да видя дали наистина е добър.
Има хубави продукти,поднесени по ужасен начин.
Т.е.,не продукта е калпав, а рекламата му.