Да похвалим или да не го правим ?

  • 3 103
  • 44
  •   1
Отговори
# 15
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 392
Похвалата задължава.
Направи го.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 762
Джул, благодаря за темата. Бях забравила, а сега веднага сядам да пиша и да похваля банковия клон с който работим  Peace
Като се замисля има много хора и фирми, които искам да похваля. Лесно е да се оплакваме и да мрънкаме, ха сега да видим можем ли да хвалиме  Wink
Чудесна тема, благодаря ти още веднъж  Hug

# 17
  • Мнения: X
Правила съм го.
Преди няколко години посред нощ ни спря тока.След обаждането ни,за по-малко от 10 минути имаше екип на адреса.Въпреки студа и вятъра,валеше и сняг,не си тръгнаха ,докато не откриха повредата ,а тя се оказа през няколко къщи от нашата.
На другия ден пуснах благодарствен имейл на сайта им.
Направих го ,защото никога преди това никой ,за нищо ,не се е отзовавал толкова бързо и адекватно.
И пак за тока....Миналия месец бяха объркани показанията ни на елетромера,не беше отчетен правилно ,и в резултат -250 лв ток за август.   Shocked
След имейл от моя страна с обяснение на случая,след 2 часа получих обратен -с извинение, сторнирана стара фактура и ново преизчисление на сметката.
А на другия ден смениха и електромера ,макар че ,според мен той си работеше добре.
И пак благодарих с имейл за бързото и коректно отношение.
Това пък направо не го очаквах....имайки предвид,как те разтакават до откат по инстанции и институции,на мен ми оправиха бъркотията за два часа,без дори да се налага да ходя до там.

Не е реклама,нито познавам някой там,нито работя там.

# 18
  • някъде
  • Мнения: 979
Джулееее,как ще е лошо бе мила!Напротив!Мислила съм го много пъти,но нищо не съм правила EmbarassedАаа, излъгах.Веднъж ми трябваше точно определена стока от магазин в София,коийто си има и онлайн доставка само за София.Но все пак писах на управителя и човека ми я прати HugДори ми предложи дао си избера още неща от сайта.Писах му имейл.Надявам се,че съм го зарадвала поне малко.
Та в  тоя ред си мисля,че може би е хубаво да стане част от добрите ни практики да изпращаме картичка или имейл на някой,който е заслужил.

# 19
  • Мнения: 274
За стока и услуга - не съм, но за отношение - да. Загубих си мобилния в МОЛ-а в Бургас, в един от големите магазини /аз съм от Варна/, по време на командировка. Вече го бях прежалила, когато ме издириха чрез номера на СВЕКИ, който бил в набирани номера. Звъннали на нея, тя на мен на служебния....и отидох да си го взема. Естествено, с голямо удоволствие написах благодарност към целия екип на магазина в тяхната книга за похвали и оплаквания /всеки магазин  би трябвало да си има такава/.
И за мен всяка изказана дума похвала или благодарност е много по-мотивираща да работя добре от друг тип стимули, примерно премия. Не че се скъсват да дават такива, де.... Simple Smile

# 20
  • Мнения: 5 710
Разбира се, че трябва да им пишеш!
Преди много години баба ми след една постановка се прибраха в някакво извисено духовно състояние, тя седна и написа едно писмо на Георги Георгиев-Гец, в което събра целия си възторг.
След няколко месеца за Нова Година получи писмо от Гец в една картичка. Не помня точно какво пишеше, някакви благодарности предполагам, но .. толкова беше хубаво! Всмисъл, размяната на някакви положителни емоции, признанието, че нечий труд и талант те е направил щастлив...
Пиши смело!

# 21
  • Мнения: 43
Често съм ползвала услуги на електронни магазини (за лични и служебни нужди) и не пропускам да благодаря при бърза, коректна и точна доставка. Твърдо ЗА похвалите съм!

# 22
  • Мнения: 3 405
но .. толкова беше хубаво! Всмисъл, размяната на някакви положителни емоции, признанието, че нечий труд и талант те е направил щастлив...

Хубаво е, наистина! Simple Smile

# 23
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 192
Да похвалим, да похвалим!
 Hug
Много обичам да хваля.

# 24
  • София
  • Мнения: 2 623
Благодаря и се радвам, че толкова много хора сме на едно мнение  Hug
Наистина, благодарността е мотивираща и усмихваща, а надявам се и
заразна  Wink

# 25
  • Мнения: X
Страхотно е да те похвалят за добре свършена работа - не че сам не знаеш, че си се постарал, но друго си е да видиш, че трудът е оценен и от отсрещната страна... Аз хваля когато мога. След последния ремонт вкъщи разпратих колкото оплаквания, толкова и благодарствени писма  Blush

# 26
  • Мнения: X
Ами сигурно си трябва. Защото аз не мога да се сетя за нито една българска фирма, която да не се е издънила с качеството. В момента, в който се появи поне една такава, то ще е достойно за отбелязване. От друга страна не се знае дали няма да му отпуснат и те края, щом видят, че са толкова харесвани...
Понякога много ме сърбят ръцете да пиша в онези книги за похвали, препоръки и оплаквания, които ми се струва, че общо взето стоят за парлама, но все нещо не се решавам. Пък и с този грозен почерк...

# 27
  • Мнения: 419
Да се похвали, да. Тъкмо ме подсети с тази тема да напиша едно хубаво писмо, че се каня от известно време и все отлагам.

# 28
  • Мнения: 9 990
Защо пък не?
Аз съм писала оплаквателни мейли, няма да е лошо някой да пише и похвални.
Има и едни телефончета на опаковката също - за похвали и оплаквания.

Да.Това е работеща практика.Навсякъде.Ако е в писмена форма, тече кореспонденция, дава се фийдбек.Прост пример е с един мобилен оператор, момчето от съпорта бе в час и помогна, за разлика от друг негов колега.Специалната похвала на дежурния ръководител се е отразила по един или друг начин.

# 29
  • Мнения: 2 052
Похвала - да, но стегнато и без излишен патос. И това си иска моженето.

Общи условия

Активация на акаунт