ЧЕТВЪРТОкласници на добър час през новата учебна година!

  • 44 225
  • 746
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 6 133
Уравнения от типа  А.х+Б=В  решаваха още миналата година. Само не мога да си спомня дали бяха в учебника или в някое допълнително помагало.
jd, че има начин да се обясни - има, но в училище ли са им го обяснили или ти свърши тази работа?

# 691
  • София
  • Мнения: 39 827
И аз мисля, че Дияна не е решавала уравнения от вида "A.x + Б = В + х".

Преди малко се обади по телефона, че иска да поиграе малко навън. Греело слънце и не било толкова студено. У нас е кучешки студ. Без да сме включили нищо започна да гърми бушона. Явно хладилника, та го спряхме за почистване.
После решихме да пуснем духалка, която се оказа изгоряла. Та днес мъжа ми ще купува нова.

# 692
  • Варна
  • Мнения: 2 051
И аз мисля, че Дияна не е решавала уравнения от вида "A.x + Б = В + х".


Нашите ги решаваха  миналата година - пак от същото помагало на Слово, но в 3 клас имаше подобни зад. Peace

# 693
  • Варна
  • Мнения: 2 768
Времето се оправи при нас.Дъжда спря, а вятъра поотслабна.
Ученика пише домашни. Mr. Green

# 694
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 378
Не знам какво са учили в училище или кога. Понякога правя справка, когато не съм сигурна, преди да му дам нови задачи. Но наистина подобен тип задачи се среща от миналата година. За мен това са си разсъждения на база събиране и изваждане. Никъде не споменавам прехвърляне от другата страна и смяна на знака - това, тези термини точно, не знам дали са учили. Просто съставям уравнение. Уча го, че ако не му прилича на нещо познато, то да опитва да го запише по всички възможни начини, докато не се получи нещо, което да няма начин да не са решавали. Така де, въртя, суча, но да се доближа до нещо простичко и лесно. Сигурна съм, че и цитираното уравнение, в което смяташ, че трябва да се прехвърли 4х може да се запише от самото начало по друг начин или да се състави друго уравнение. Може ли да дадеш условието на задачата?  Praynig

# 695
# 696
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 378
За тази задача, според сина ми, решението е подобно даденото от Елл по-напред и дори си нарисува картинка. Но в обратен ред - за да има една празна клонка, три врабчета трябва да отидат при другите - значи имаме 3 клонки с по 4 врабчета. Самотното ще кацне на друга клонка, при други три и така ще станат четири клонки с по 4 врабчета. Значи врабчетата са 4.4 = 16, а клонките са 4 пълни и една празна - 5. Може би това е едно от верните решения от гледна точка на един четвъртокласник. Не сме записвали уравнение за нея.
Но в задачите от състезанията наистина се среща този тип задачи - с х от двете страни на равенството. А там са само по-различни задачи, базирани на изучавания до момента материал.

# 697
  • София
  • Мнения: 6 133
Детето не е съставяло уравнения, майка му не успя да я реши по друг начин.  Joy

# 698
  • Мнения: 265
И в Бургас времето се пооправи sun.  Грейна слънчице, и вятърът утихна. Меко е  Nature Partly Sunny

# 699
  • София
  • Мнения: 39 827
Моята щерка днес ми връчи бележника си за подпис. Смея се "двойка ли?", тя ми казва "Не, 3-ка". Има 3 по ЧО на входящото ниво. Иде ми... да не казвам какво.

# 700
  • Мнения: 2 156
Boten Mary,виждам поста ти, че е писан по никое време,
толкова ли изживя това вх.ниво?! Я по-спокойно го давай !
Колко безсънни нощи тепърва предстоят, но пожелавам
на всички мами да са от щастие .
Ура ! Идва есента !/.... след зимата,както каза Емил Чолаков/

# 701
  • Мнения: 180
красива белла , едва ли е заради оценката. Съдя по себе си. Всеки "краде" личното си време когато може  Simple Smile . Аз например си ставам редовно в тия часове...ходя до wc, хапвам сладко ...то това като ритуал направо  Crazy  изпишвам малката, че иначе се напикава и ако съм се разсънила много и не ми се спи...сядам малко пред компютъра.

# 702
  • София
  • Мнения: 3 612
Росен върна входящите само по математика-5 и1/2 и по БЕЛ-6 с максимален брой точки.Трябваше да си направят поправка на сгрешените задачи и да ги върнат с нея.
В петък организират екскурзия до В.Търново-до Царевец и Арбанаси,но аз няма да го пускам,т.к ходихме там лятото на връщане от морето,а и 40лв само за пътя и входните такси, без храна, ми се стори прекалено.
Сега не стига,че са с нова класна и с нови учители по всичко,а и тя отсъства вече 2 седмици и са всеки ден с различен учител ooooh! Тази година как ще протече-не знам,но не тръгва много добре.На него обаче му е интересно с различните учители  Rolling Eyes

# 703
  • Мнения: 2 156
Лиани, и аз мисля, че цената на училищните екскурзии е завишена.
Другото, което повече ме дразни е неправилният избор на маршрут и време.
На 31.Х. ще ходят до Рилския манастир - 23лв., тя ще бъде като бонус за РД,
който не иска да посреща под никаква форма.Избрал си е подарък - лаптоп,
не се вълнува от купони, събирания и др. дори за екскурзията каза
"не искам, нали събираме пари за лаптоп"!

# 704
  • Мнения: 265
И аз мисля, че са скъпи училищните екскурзии. Но от друга страна пък... Thinking пътни, такси за музеи, застраховки, пътните на класната, на мед. сестрата... Mr. Green . Нашите ще ходят на 26 или 27.10. - зависи от времето. Плиска, Преслав - 30лв. - без включена храна. Много беее Whistling. Ама от 25 деца в класа, 24 ще ходят. Та ще го пуснем (случайно има финансова възможност Twisted Evil)

На входните нива се е представил добре. Е, има още какво да се желае, но няма да драматизирам Mr. Green. Друго , обаче ми направи впечатление Thinking. В предното училище, в което беше до III клас, на тестовете само една червена точка да имаше и крайната оценка падаше автоматично с 0.20. Много майки дори протестираха "Каква е тая система на оценяване",  'щото детето било решило 60% от теста, пък имало 3-ка. Та предната ни класна се наложи да напише на дъската на една РС при колко грешки - колко се отнема и каква оценка се получава. И че това оценяване не си го измисля тя, а има дадена схема. А сега - в IV клас и в друго у-ще (в нашия случай) , примерно по математика има една изчислителна грешка (решил задачата вярно, смятал, смятал и накрая последната цифра - объркана) - текстова задача. Да, принципа на решаване е верен, ама в крайна сметка отговора - не.  Вместо 234, получил 244. А математиката е точна наука Naughty или получаваш верен отговор, или не. И има 6-ца. Струва ми се, че в старото у-ще би имал 5.50 или 6- . Как мислите , различен ли е критерия за оценяване въпреки всичко? Thinking newsm78

Последна редакция: ср, 19 окт 2011, 13:07 от didida

Общи условия

Активация на акаунт