Обслужващия персонал........

  • 25 342
  • 380
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 2 171
Днес една тъпачка в аптеката не ме обслужи, защото не можа да ми развали 100 лв.  Crossing Arms Докога  ще  е това лошо отношение  към клиента. Мотат  се  5 жени вътре и няма кой да  отиде  да  развали пари  за  да  работят.  Crossing Arms

И как точно прецени, че е тъпа по това, че не е могла да ти развали 100-те лева?
Говорим си тук за културата на обслужващия персонал, но би ми била много интересна една паралелна тема за културата на клиентите Simple Smile

# 361
  • Мнения: 897
Аз пък искам да кажа, че днес на каса в Метро Божурище бях страхотно обслужена от най-усмихнатата лъчезарна жена на света!  Hug Дори и пред нея го казах- денят ми стана по-усмихнат след нейната лъчезарна усмивка.  

# 362
  • Мнения: 9
Аз също искам да се оплача от обслужване и то не съм предполагала от Булсатком.Понеже в края на миналия месец се преместихме в новото ни жилище и се обадих по телефона да си дам заявка за включване на интернет и цифрова телевизия.За интернета дойдоха още на втория ден , но за телевизията се оказа едно чаканееее... звънях 100 пъти да питам кога най-сетне ще имаме телевизия.Ами срока за включване бил 10 дни , после като минаха 10 дни се оказа че смятали 10 работни дни , вече минаха и тези , и след многократно настояване най-после ми насрочиха ден за събота (работен ден), като изрично предупредих , че преди обяд няма никой в къщи, в резултат - ми се обажда монтажиста сутринта и ме пита дали може сега да дойде.Обясних , че след обяд ще има човек у дома (сина ми) , а той ми отговори след вече 20 дневно чакане за включване , че днес всички били записани за следобяд и нямало да успее най- вероятно #Crazy, но щял да се обади...Е обадих се аз отново в офиса им - служителката щяла да провери и да ми се обади - в продължение на час и половина не го направи.Звъннах аз , но тя умишлено вече не си вдигна телефона виждайки номера ми.Не престанах да си търся правата и се обадих в колцентъра, като попитах телефонистката - възможно ли е да се откажа от услугите им , защото се изнервих от чакане цял месец и от поведението им че са сякаш единственият оператор, а тя ми отговори най-спокойно че мога да отида и да си подам заявление за отказване Shocked вместо да се опита да ме задържи , в обяснение на собственото си поведение аз и казах , че не вярвам цял месец служителите дса са били толкова ангажирани , че да не успеят да включат един абонат и то в самия град , а не в някой отдалечен район- а тя ми отговори - МОЖЕТЕ ДА ВЯРВАТЕ В КАКВОТО СИ ИСКАТЕ ГОСПОЖО,  не очаквах такъв отговор , казах само "благодаря , бяхте много изчерпателна" и затоврих. След 10 мин. ми се обадиха от офиса и буквално ми се развикаха " защо съм звъняла на всички телефони , като те ми били казали , че днес ще ме включат" е в крайна сметка ме включиха , като монтажиста беше крайно вулгарен и държеше да покаже , че насила са го изпратили , псуваше докато монтира, не чух извинение , че са ме забавили , докато не приключи и не видя бакшиша , който му оставих , тогава чак му светнаха очите и започна да се извинява и да обвинява колежките му. Какво да кажа - жалки са.

# 363
  • Мнения: 2 200
Цитат
докато не приключи и не видя бакшиша , който му оставих ,

А защо даде бакшиш, логиката не е ли бакшиш да се дава за добре свършена работа?

# 364
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 485
Цитат
докато не приключи и не видя бакшиша , който му оставих ,

А защо даде бакшиш, логиката не е ли бакшиш да се дава за добре свършена работа?

Да бе! Ще чакам аз един месец, ще се занимавам с обаждания и нагли служители, ще му слушам псувните и ще му дам бакшиш  #Crazy #Crazy Ти не си в час, честно! Направо си си плюла на обажданията и нервите, които си потрошила!

# 365
  • Мнения: 1 788
Ах, тези дребни пари...
Не е клиентът този, който трябва да си влачи сейф/каса след себе си, пълен с наръч дребни и точни пари.
Именно магазинът, учреждението и т.н. се предполага, че разполагат с оборотни пари.

# 366
  • Мнения: 116
А до кога клиентите ще гледат на магазините като на място където да влезеш да си развалиш пари?Днес първата жена,която влезе поиска да и разваля 50 лв.Без даже да е клиент.Нямах дребни в повече,но и да имах нямаше да разваля-аз после с какво да работя?

# 367
  • Мнения: 1 788
Нали се сещате, че никой няма да тръгне да разваля пари, просто защото така му се иска - да си ги гледа на дребно...
Обикновено клиентите търсят да развалят пари, точно когато някоя продавачка ги изпрати, защото "няма дребни".
И така верижна реакция до безкрай!

# 368
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 131
Цитат
докато не приключи и не видя бакшиша , който му оставих ,

А защо даде бакшиш, логиката не е ли бакшиш да се дава за добре свършена работа?
Е,таквоз чудо не бях чувала и виждала.  Shocked Бакшиш на монтажиста ?! ooooh!

# 369
  • Мнения: 62
Нали се сещате, че никой няма да тръгне да разваля пари, просто защото така му се иска - да си ги гледа на дребно...
Обикновено клиентите търсят да развалят пари, точно когато някоя продавачка ги изпрати, защото "няма дребни".
И така верижна реакция до безкрай!

Ами да, какво я дъвчета толкова тая тема. Едните с едри, другите с дребни, ей, драма велика!
Чак тъпанарка била жената, че нямала да й развали  ooooh!
Мъка, мъка. МЪКА!

Има толкова по-големи проблеми в тоя сектор, те дребни, та дребни, като се има предвид, че това са си оборти реално и парите се въртят. Не може за всеки да има купчинка дребни монети, за всеки случаи.

По въпроса за нетаджии - Близу са същите олигофрени.
Когато окабелявах новото жилище, запазих си час в офиса им и специално платих всичко предварително там, защото там никой не живее още, няма мебели, нищо, няма и банкомат наблизо, та ако нямам кеш, кво праим? Ще ми се падне някой бг мама съпруг да ме нарича тъпанар щот немам дребни  Laughing
Платих, взех бележката и специално попитах дали ще има нещо допълнително за плащане. Отговор = всичко е платено, очаквайте ни.
Идва кабеларя, режи, мери и накрая - дължите ми 20 лв  Shocked
Ама аз съм платил.
Е да ма тук сложих едни суичове и те са по 5 лв, а аз сложих 4....
Казвам му - имам банкота от 50 лв и от 10 лв. Нямал да ми върне. И седи и ме гледа. Кво, да го оставя в хола ми и да отида да развалям?!
Е побеснях.
Тук може би е момента да вметна, че този етюд се е разигравал и в старото жилище, затова много държах този път да не им плащам нищо на ръка.
Накрая типът си прибра 10 кинта, мърморейки, че щял да ги пише брак тогава.

# 370
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 131
За пръв път чувам кабелджии да взимат пари на ръка при монтажа.Местили сме се 100 пъти,първо бяхме на Евроком,след това стана Близу,но такова нещо наистина не ми се е случвало.  Thinking

# 371
  • Мнения: 30
Нали се сещате, че никой няма да тръгне да разваля пари, просто защото така му се иска - да си ги гледа на дребно...
Обикновено клиентите търсят да развалят пари, точно когато някоя продавачка ги изпрати, защото "няма дребни".
И така верижна реакция до безкрай!
Едно лято работех в малко кафе, точно до клон на банка. Всяка сутрин първите ми клиенти бяха 4-5 от служителките в банката, като обикновено всяка ми даваше по 10 или 20 лв. за едно кафе или мляко с нес. Е, при оборотни 50 лв. аз като им разваля на тях после цял ден какво да правя? Всеки път питах за дребни, ама не, и това всяка сутрин се повтаряше. Е, не съм ги пращала да си развалят, връщах им, а после ходех да си разваля парите при тях в банката. Как пък един път не се сетиха да ми дадат точно, не е като да нямаше къде да си ги развалят...

# 372
  • Мнения: 64


И как точно прецени, че е тъпа по това, че не е могла да ти развали 100-те лева?
Говорим си тук за културата на обслужващия персонал, но би ми била много интересна една паралелна тема за културата на клиентите Simple Smile

   Влезнах поздравих, отговор  не  получих, извинение, че  не  бях  обслужена  също!
Просто  едно  повдигане  на  раменете. Казах ''чао, приятен  ден'',отговор  не  получих.
Е  каква  е според  теб?

Вчера  друг  случай пак  в  аптека, оказа  се,  че  едно  от  лекарствата,които  ми  е  дала  не  е  това  което,аз  искам. Бях  още при  нея  когато  я  помолих  най - любезно   ако  е  възможно да  ми  го  смени,а  тя  започна  да  ме  убеждава,  че  това  е  много  по  добро и  тн. Казах и, че  държа  на  лекарство  което пише  в  рецептата, но  тя  се  запъна  и  не  пожела  да  ми  го  смени. Прибрах  си  рестото и  казах,  че  ще  се  консултирам  с  доктора пожелах  и  приятен  ден,  а  тя  ме  помоли  да  се  върна, да  си  взема  рестото. Много  добре  знаех,  че  съм  си  го  взела, но  го  взех  пак.  :е: Просто и  бях  набрала  много.  

# 373
  • Мнения: 599
Оня ден купувам една лампа за 98лв. Дадох 100лв. и си разглеждах там по щандовете до касата какво има. Мъжът ми беше с мен. Дадоха ни само кас.бележка и аз си помислих, че рестото той го е взел. После в друг магазин ни искаха дребни и му викам дай ония 2 лв. дето ги върнаха от лампата. Той каза - на мен нищо не са ми връщали. Няма да вляза повече при тия. Въобще не ми минава през акъла да си задържа ресто, без клиентът да е показал, че не го иска.

# 374
  • Мнения: 116
Оф,вчера и аз пак имах ядове в обичайната за това аптека.Давам 2лв,лекарството струва 1.32.Тя ме пита имам ли 2 стотинки.Казах "Не,закръглете си го към по-голямата сума."В отговор рестото ми беше буквално хвърлено.Благодарих и си взех само 60-те стотинки,жълтиците и ги оставих.Не ме подразни,че нямала жълти стотинки да ми върне (и без това тях почти винаги ги оставям),а отношението.Всеки път се заричам в тази аптека да не влизам,но като бързам все правя компромис...

Общи условия

Активация на акаунт