Blue air

  • 53 462
  • 320
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: X
Не е забранено багажът да е под седалката пред вас. Ако има място в багажното е желателно да е там, но се допуска да бъде и ПОД седалката. Затова доста компании пишат в общите си изисквания освен конкретни размери на ръчния багаж и условието да може да се побира под седалка. Стандартно моята дамска чанат е под седалката и никой не ми прави забележка. Единствено е забранено ако местата са ви до аварийни изходи.

# 286
  • Мнения: 5
Да наясно съм, че под седалката е ок, но в този случай говоря, че се пъхаше багаж хаотично под седалките и тъй като и там нямаше възможност вече ни накараха да слагаме и между краката си. И по-късно като ставах се убедих,че поне половината пасажери бяха така, включително и от едната страна на авариините изходи. Кофти е при полет 2ч.и 30мин.

# 287
  • Мнения: 964
Абсолютно никой явно не го интересува колко ръчен багаж имаш, защото на борда се стигна до абсурда да не могат да съберат багажа в отделенията над главите ни и да ни карат да си тикаме раници, чанти, куфари в краката, коего да не говорим че е и забранено.
Не е забранено.

# 288
# 289
# 290
  • Варна
  • Мнения: 282
Купих си билети от намалението, но да предупредя ползвателите на карти от Пощенска банка, че не могат да правят плащания на сайта. Блокиран е с оглед сигурност. Може да вдигнат забраната само в работно време. Едва успях.

# 291
  • Мнения: 134
Здравейте, темата май не е много активна, но все пак ще си задам въпроса. Синът ми има закупени билети отиване и връщане, но май в едната посока /отиване/ няма да му е удобна датата.  Мислехме да сменим датата, но с таксата за промяна 40 евро и доплащането на билета, цената му направо става космическа. Може ли да използваме билета само в едната посока, проблем ли ще е? Явно по-евтино ще е ако купим билет от друга компания.

# 292
  • Русе
  • Мнения: 7 801
Аз съм летяла с двупосочен само в едната посока. Още съм жива и пак летя с тях Simple Smile

# 293
  • Мнения: 134
Ели, благодаря за бързия отговор. Трябва ли да ги информираме предварително за това, че ще се ползва билета само в едната посока? Май задавам глупав въпрос, но досега не съм се сблъсквала с подобен проблем

# 294
  • Мнения: 65
Ели, благодаря за бързия отговор. Трябва ли да ги информираме предварително за това, че ще се ползва билета само в едната посока? Май задавам глупав въпрос, но досега не съм се сблъсквала с подобен проблем
нее нужно да даваш на никой и никъде обяснения .... излишно , просто правиш едната посока и за другата не мислиш ....

# 295
  • Мнения: 65
виж се промени нещо точно по този полет, анулиране , промяна на часа всичко се случва  и ще имате шанса да си върните парите , като самите те ви предложат вариянта да се съгласите или да канселирате резервацията безплатно и с въстановяване на сумата , така че виж и това би се случило ....  1 на 1000

# 296
  • Русе
  • Мнения: 7 801
Не съм ги информирала за намеренията си.

# 297
  • Мнения: 134
Благодаря за отговорите! И аз мислех, че не трябва да ги информираме за нищо, ама нали досега не се е случвало ...... А за отмяна и т.н. ще видим, има още време до полета.

# 298
  • Мнения: 206
Здравейте, утре пътувам от Букурещ за Милано с Блу Еър и не мога да направя онлайн чекин. Изписва ми се следното: ValidateNullBooking
Някой може ли да помогне? Не си вдигат телефона, във фейсбук също никой не отговаря...
Ако направим чекин на летището ще има ли допълнителни такси?
Благодаря предварително!

# 299
  • Мнения: 65
Разчитам го като непотвърдена резервация, пишете как се е развил случая .... интересно ми е .

Общи условия

Активация на акаунт