-Това е точно същата служителка ,която ме докара до тук. Това недоумявам и аз. Затова им се предоверих. Дори в едно от посещенията ми я попитах да не би това да е тенденциозно за да ми вземат имота. Въпросът е абсурден сам по себе си,но и това предполагах. Отговорът беше"че банката няма нужда от имоти". Но факта си е факт...
Наричам ги "Тези служители" ,поради това,че според мен "личен банкер" означава такъв , който да защитава правата на клиента при евентуални ситуации. Да разясни и обясни на клиента.
Сега се сещам да добавя,че при срещата организирана от частнатния банкер със инспектор от"Проблемни кредити" същата си намери работа и не присъства на срещата.
-Аз също не мога и досега да го проумея.Не ми каза дори и когато кредитите са станали изискуеми.Нито когато са преминали под юристдикцията на "Проблемни кредити".
Няма обаждане от call центъра. Всъщност имаше 1 и това е в началото на януари. Частният ми банкер ме предупреди ,че ще има такова и ми каза да им кажа,че имам подадена молба за преструктуриране. Това се потвърди и от служителката от "Проблемни кредити"Ситуацията е много странна и абсурдна.
Търсих причините в себе си и затова напоследък моля съпругът ми да комуникира с тях/ служителката от проблемни кредити/.