ДСК са идиоти

  • 8 005
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 0
Да, имам личен банкер.

-Това е точно същата служителка ,която ме докара до тук. Това недоумявам и аз. Затова им се предоверих. Дори в едно от посещенията ми я попитах да не би това да е тенденциозно за да ми вземат имота. Въпросът е абсурден сам по себе си,но и това предполагах. Отговорът беше"че банката няма нужда от имоти". Но факта си е факт...
Наричам ги "Тези служители" ,поради това,че според мен "личен банкер" означава такъв , който да  защитава правата на клиента при евентуални ситуации. Да разясни и обясни на клиента.
Сега се сещам да добавя,че при срещата организирана от частнатния банкер със инспектор от"Проблемни кредити" същата си намери работа и не присъства на срещата.

-Аз също не мога и досега да го проумея.Не ми каза дори и когато кредитите са станали изискуеми.Нито когато са преминали под юристдикцията на "Проблемни кредити".
Няма обаждане от call центъра. Всъщност имаше 1 и това е в началото на януари. Частният ми банкер ме предупреди ,че ще има такова и ми каза да им кажа,че имам подадена молба за преструктуриране. Това се потвърди и от служителката от "Проблемни кредити"Ситуацията е много странна и абсурдна.
Търсих причините в себе си и затова напоследък моля съпругът ми да комуникира с тях/ служителката от проблемни кредити/.

# 16
  • Мнения: 0
Пак питам:
- имаш ли личен банкер, а не "тези служители"? Той каква роля има в ситуацията?
- струва ми се абсурдно банков служител, па било и най некомпетентния, да дава съвети с месеци "не погасявайте".

# 17
  • Мнения: 0
мили хора аз също съм не само недоволна от ДСК,но и категорично съм решена да отнеса въпроса в прокуратурата.За да ни чуят по-добре да се обединим и с общи усилия да накажем ДСК с безхаберното и безотговорно отношение към нас клиентите.

# 18
  • Мнения: 0
който желае от тук недоволстващите да ми пише на felini5555@abv.bg

Общи условия

Активация на акаунт