Ами виж сега... нали те интересуват как стават нещата на практика.
Ти отиваш в магазина и си купуваш един шампоан да кажем. И понеже искаш да е "качествен" си вземаш по-скъп, който са го рекламирали. Обаче като го вземеш от магазина, то търговеца на дребно го е взел от търг. на едро, който го е взел от склад, който го е взел от вносител, преди това продукта е рекламиран, направен му е и ПРя има и търговска марка. И накрая се стига до завода, който ти е произвел продукта. Ама всички, които изредих преди това за да придвижат продукта от завода до теб си вземат пари и слагат надценки. Затова твоя продукт ,който на завода струва да го произведе примерно 50 стотинки, ти си го вземаш за 5 лева, заради надценките и посредниците.
Идеята на МЛМ-а е да премахне посредниците и да си пазаруваш директно от завода. Така получаваш по-голямо качество а вземаш и бонуси. Което си е супер, лично за мен