iTV проблем - СПЕШНО!

  • 63 876
  • 227
  •   1
Отговори
# 15
  • UK/София
  • Мнения: 7 681
Биляна  ooooh! как така ще им плащаш два пъти за една услуга Shocked.

 А какво да направя????Много ми се иска да мога да реагирам, но от тук ми е трудно.Ако се включи още някой, който е платил и сега пак трябва да плаща, може и да се зароди някоя идея за реакция.
 Но ме съмнява, нали се водят фалирали......

# 16
  • Мнения: 796
Дано някой, който е наясно се включи и да каже какво се прави в такава ситуация. Сигурно има много хора, които са предплатили за повече време...Аз сега разбирам, че са фалирали и то няколко пъти ooooh! При фалит нали новата фирма поема пасивите и активите Rolling Eyes. А депозитите ни?!.... къде са те при положение, че явно са ги купили още преди 3 месеца. Не би ли трябвало да са при Сателайт БГ ?! Вече съвсем се обърках... Close

"50-те хиляди абонати на Ай Ти Ви вече са прехвърлени към "Сателайт БГ". Новият сателитен оператор обещава до три месеца да предложи допълнителни екстри към сателитната телевизия като HD програми, ексклузивно съдържание, платени канали. За старите абонати бонусите ще са безплатни".
Бонусите са да останем без телевизия за неопределен период от време и то по празниците #Cussing out

И ето какво намерих във един форум писано от представител н фирмата

"И тук пак искам да подчертая, че Сателайт БГ не е купувала „Интерактивни Технологии“ АД!
Сателайт БГ е нова фирма, която е купила „оборудване на старо“ и то не от „Интерактивни Технологии“, а от най-големия и кредитор „Уникредит Булбанк“.

Абонати на Сателайт БГ са само тези, които са подписали Заявка за тестова услуга на орбитална позиция 23.5Е!!!

Ако някой гледа Сателайт БГ на АСТРА 23.5Е, без да е подписвал заявка, то е защото най-вероятно временно е минал метър до спиране на картите на ITV/TotalTV.


А с колцентъра не може да се свържете, защото е прегрял! "

 Shocked


Последна редакция: ср, 02 мар 2011, 11:21 от loca

# 17
  • Italia
  • Мнения: 1 059
Момичета, спокойно, не се налага да плащате отново - за периода, който сте платили ще можете да гледате (при все, че техниката ви го позволява). Е, може да не можете да гледате всички програми от платения пакет, но няма да ви карат да плащате отново. Аз се обаждах на 28.02 и даже ми предложиха да ми пратят друг приемник (Еcholite не могат да се пренастроят), за да си ползвам остатъка от платения период. Не ми отговориха обаче, как ще ми завъртят чинията, щом приемника ми го пращат по пощата Grinning
Очакват през март да подпишат договори с телевизиите, за в момента услугата е "тестова" и в договора пише, че не гарантират всички канали от пакета, както и непрекъснатост на услугата. Аз си врътнах чинията директно на 39Е. Април месец сателайт обещават хубави цени, HD и още няколко звезди ми свалиха - не, благодаря

# 18
  • Мнения: 660
Ужас! Момичета, като ви чета и изпадам в паника. И ние не сме в България и ми е интересно като сме предплатили до края на годината, как ще си вземем новата карта, ако има такава... ooooh!

Някой да знае честотите на настройки на новия сателит за територията на Белгия?! Наистина телефона им не отговаря и няма никаква информация по въпроса... Sad

# 19
  • Мнения: 796
Ами не е баш така, защото аз си предплатих преди няколко дена към ITV,  сега  гледам в e-pay чака ново задължение към Сателайт  за същия месец Sick

От служител на фирмата

"Щом договорът Ви е с ИТВ, ИТ или Тотал ТВ, значи не сте наш абонат!
Както и абонатите на Булсатком, Виваком, Близу и т.н., не са наши абонати."


От това следва, че аз не съм техен абонат и ако искам да стана трябва да си платя отново и да ползвам тяхната тестова програма. Тези още нямат сайт, нямат телефони за контакт, нито пък някой ще дойде да ми настрои честотите. Да не говорим, че устройството ми може и да не става вече. И как може да се подпише договор с тях, като човек не може да свърже по никакъв начин ?

# 20
  • Мнения: 660
От това следва, че аз не съм техен абонат и ако искам да стана трябва да си платя отново и да ползвам тяхната тестова програма. Тези още нямат сайт, нямат телефони за контакт, нито пък някой ще дойде да ми настрои честотите. Да не говорим, че устройството ми може и да не става вече. И как може да се подпише договор с тях, като човек не може да свърже по никакъв начин ?


Е, хубава работа! Значи да предплатя пак за година напред, ама на друга фирма?!?! Тези са полудели тотално. #Cussing out

# 21
  • UK/София
  • Мнения: 7 681
Момичета, спокойно, не се налага да плащате отново - за периода, който сте платили ще можете да гледате (при все, че техниката ви го позволява). Е, може да не можете да гледате всички програми от платения пакет, но няма да ви карат да плащате отново. Аз се обаждах на 28.02 и даже ми предложиха да ми пратят друг приемник (Еcholite не могат да се пренастроят), за да си ползвам остатъка от платения период. Не ми отговориха обаче, как ще ми завъртят чинията, щом приемника ми го пращат по пощата Grinning
Очакват през март да подпишат договори с телевизиите, за в момента услугата е "тестова" и в договора пише, че не гарантират всички канали от пакета, както и непрекъснатост на услугата. Аз си врътнах чинията директно на 39Е. Април месец сателайт обещават хубави цени, HD и още няколко звезди ми свалиха - не, благодаря

 Ти в Словакия ли си?Защото преди малко четвърти оператор ми потвърди, че трябва да платим, парите ни са останали в другата фирма и не могат да ги вземат.Нашият приемник е на Филипс, но пък дистанционното е развалено.
 И как така едни абонати трябва да платят повторно, а други не?Да не е това бонусът за който пишат в сайта си. Simple Smile

# 22
  • UK/София
  • Мнения: 7 681

Е, хубава работа! Значи да предплатя пак за година напред, ама на друга фирма?!?! Тези са полудели тотално. #Cussing out

   Да, аз съм на същото мнение.Настройките би трябвало да са едни и същи.Ако искаш мога да ти ги сканирам и изпратя.
 Вкараха ни в страхотно приключение.

# 23
  • Мнения: 660
Е, хубава работа! Значи да предплатя пак за година напред, ама на друга фирма?!?! Тези са полудели тотално. #Cussing out
Да, аз съм на същото мнение.Настройките би трябвало да са едни и същи.Ако искаш мога да ти ги сканирам и изпратя.
 Вкараха ни в страхотно приключение.

Ако не те притеснявам излишно.... макар че, сме с приемник на Еcholite и не знам дали изобщо ще стане.
Направо ми иде да ги гръмна наред - ще пиша до Комисията на потребителите...не може да ни правят на маймуни. Naughty

# 24
  • Мнения: 796
Тук има повече инфо по темата - страшно мазало е станало!

Пълна подигравка с хората.  Sick На всичкото отгоре уж "представител на фирмата" ме изумява с наглостта и цинизма си ooooh!

http://dtv-bg.myserver.bg/showthread.php?t=14425&page=9

Последна редакция: ср, 02 мар 2011, 12:21 от loca

# 25
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Ако си бил абонат на iTV или Тотал Тв не ставаш автоматично абонат на Сателайт. Само ако искаш и ако подпишеш. Аз например не искам. Писах им имейл и това ми отговориха. Договорите би трябвало да се смятат за автоматично прекратени щом фирмата не съществува. Сега чакам да отговорят какво правя с оборудването. Според договора трябва да го върна. Обаче не знам къде.  newsm78

# 26
  • UK/София
  • Мнения: 7 681
Ако си бил абонат на iTV или Тотал Тв не ставаш автоматично абонат на Сателайт. Само ако искаш и ако подпишеш. Аз например не искам. Писах им имейл и това ми отговориха.

 Странно, на мен пък ми казаха, че им ставаме автоматично абонати.Някой не си е научил урока.Аз им писха вчера, но нямам отговор, явно не им изнасят въпросите им.

# 27
  • Italia
  • Мнения: 1 059
В Словакия съм, платено ми е до 06.03 включително, и то само защото януари месец, като ходих да плащам ме предупредиха от офиса, че в такава посока се развиват нещата. На мен от кол-центъра ми казаха, че абонамента ми е валиден до 06.03 включително, затова си мислех, че и другите предплатили са така, съжалявам, ако съм подвела някого.

Явно от кол-центъра не са си водили записки по време на обучението и сега всеки интерпретира както му падне...

Tony_st, от Eхолайта можеш да ползваш само батериите от дистанционното. Тъй като е операторски приемник е тотално орязан и няма начин за препрограмиране

# 28
  • Мнения: 140
Ние сме в София,бяхме записали ден за нови настройки,но се оказа,че не става,при новото завъртане на антената не успяват да хванат сигнал.Иначе съм платила до 25 март,но ми казаха,че пари не връщат.Преди това доста ни прецакаха и с НВО,уж щяха да платят компенсации,но няма нищо такова.Аз се свързвах с този телефон 0888409458,пробвайте дано да имате повече късмет.

# 29
  • Мнения: 124
Момичета, спокойно, не се налага да плащате отново - за периода, който сте платили ще можете да гледате (при все, че техниката ви го позволява). Е, може да не можете да гледате всички програми от платения пакет, но няма да ви карат да плащате отново. Аз се обаждах на 28.02 и даже ми предложиха да ми пратят друг приемник (Еcholite не могат да се пренастроят), за да си ползвам остатъка от платения период. Не ми отговориха обаче, как ще ми завъртят чинията, щом приемника ми го пращат по пощата Grinning
Очакват през март да подпишат договори с телевизиите, за в момента услугата е "тестова" и в договора пише, че не гарантират всички канали от пакета, както и непрекъснатост на услугата. Аз си врътнах чинията директно на 39Е. Април месец сателайт обещават хубави цени, HD и още няколко звезди ми свалиха - не, благодаря
Хей, за нас нямаше такова предложение, вярно че не съм предплатила, но толкова труд и нерви ми костваше да си пусна тв ( не съм в Бг) и сега изведнъж- "Приемника ви е стар, нищо не мога да направя по въпроса". Баща ми е ходил да ги пита  дали не може да вземе нов приемник да им остави пари и понеже ще идват за една седмица ще вземе стария и ще им го занесе. Не можело!!! #Crazy не ги интересувало, вече съм нямала договор към тях!!! Е да ама аз от къде да съм сигурна на такива устни уговорки и дали след 6 месеца няма да си поискат парите с някакви тъпи оправдания- както имах подобни случаи с Мтел със спрян отдавна телефон.  Просто не мога да се стърпя да не кажа- Българска работа!!! #2gunfire
Забравих да кажа, че на баща ми му обяснили какво се е случило с компанията- какво се купило, какво продало и му казали- "за сега ще пробваме пък ще видим дали ще се задържим"! Така че е ясно положението- ако и те пробват като предишните 2 фирми по- добре да си нямаме работа с тях! Всяко зло за добро!

Общи условия

Активация на акаунт