Решенията на тези задачи вертикално ги наричат решение с опашка. Та г-жата така ги иска, за да научат алгоритъма, а предполагам и да спре масовото преписване в класа на готовите отговори от съседчето( и използване на калкулатори).Това го разбирам. Поставя условие и го изисква. Доядя ме всъщност следното: за първата задача дребната специално е питала г-жата, дали може без опашка, защото се делят наум. Отговорът е бил: ако смяташ, че може, решавай без опашка. И тя решила без. И други деца чули "разрешението" и те така решили без и после г-жата казва, че Деяна ги е подвела. Недоразумение явно. Та си правя извода, че разрешение за" без опашка" не е имало, но това е казано по начин"казвам ти дъще, сещай се снахо'. А детето е разбрало буквално.
Та проблем няма, ама явно много ни е дошло с дребните детайли(в случая важни). .
Да не ви обяснявам в първи и втори клас, как правеха контролни по математика. След като решат задачите, трябваше да оцветяват листа с моливи, да го превърнат в картинка. Съответно всички бързат като невидели, защото похвалите накрая бяха за тези, които са оцветили добре, нищо че задачите са с грешки. Толкова пъти съм се карала на детето, да си провери задачите след като ги реши и отговорър винаги беше-няма време, кога ще оцветявам.