Всичко по 5 паунда http://www.everything5pounds.com/

  • 177 552
  • 691
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 6 303
Отчет и от мен
https://www.facebook.com/everything5pounds/photos/a.852590028122 … 981447408/?type=1
Много хубава, тънко трико
https://www.facebook.com/everything5pounds/photos/a.852590028122 … ype=1&theater
също много ми хареса,дано да ми стане, с изрязан етикет, но страничният стои - FF  Tesco
и това яке, много мекичка кожа

https://www.facebook.com/everything5pounds/photos/a.853415644706 … ype=1&theater

# 451
  • Мнения: 94
Здравейте, момичета! Бихте ли ми препоръчали надежден посредник за поръчки? Харесах си някой неща и мисля по този начин да поръчам. Също така ме интересува колко често се правят поръчки? Гледам в сайта от няколко дни и хубавите неща свършват изключително бързо. И също как става плащането - предварително или при получаване на нещата?

# 452
  • Мнения: 5 128
Здравейте, момичета! Бихте ли ми препоръчали надежден посредник за поръчки? Харесах си някой неща и мисля по този начин да поръчам. Също така ме интересува колко често се правят поръчки? Гледам в сайта от няколко дни и хубавите неща свършват изключително бързо. И също как става плащането - предварително или при получаване на нещата?

Поръчвам от това момиче - https://www.facebook.com/neli.stoqnova.779?fref=ts, доволна съм, точна и коректна е. Плащането е при получаване на нещата - с наложен платеж по Еконт.

# 453
  • Мнения: 94
Благодаря, v.r.i. А колко често са поръчките?

# 454
  • Мнения: 5 128
Самият посредник си преценява и съобщава кога ще пуска поръчка. Тази жена конкретно, която ти посочих, пуска всеки ден от различни сайтове.

# 455
  • Мнения: 5
момичета помагайте какво трябва да се направи като получиш такъв имейл

We are aware that you recently attempted to place an order with us which was unsuccessful due to a discrepancy with the payment. This order is currently being held and is in need of your attention.

Please contact us for further information on this order.

Regards,
Everything5pounds.com

пратих им запитване а те ми пращат някакви глупави имейли от този тип
Here at Everything5pounds.com we aim to give you the best customer service and hope to resolve your query within 48 hours. Unfortunately however, sometimes we experience high volumes of emails & phone calls which may extend our average response times. Please bear with us as we are working hard to reduce response time, whilst maintaining the high level of customer support you deserve.We do have information about the more common queries on our website. Please take a moment to check the following links out:Our Terms & Conditions:http://www.everything5pounds.com/terms-conditions-i-1.htmlMost frequently asked questions:http://www.everything5pounds.com/faqs-i-2.htmlShipping & Returns:http://www.everything5pounds.com/shipping-returns-i-3.htmlFancy more info about us?http://www.everything5pounds.com/about-i-5.htmlDon't worry if these don't answer your question, we will respond to your query or request as quick as possible.Thank you very much for your patience.Everything5pounds.comSales
какво да направя за да си получа стоката или е най добре да си върна парите

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 13:50 от virgi.81

# 456
  • Мнения: 2 081

virgi.81  как плати ?

# 457
  • Бургас
  • Мнения: 366
Уффф много са бавни и заблудени в комуникацията  ooooh! Аз чаках, чаках и пуснах диспут направо в пейпал, защото имах дефектен продукт. Исках и да ми възстановят и част от доставката, но не ми се разправяше и чакаше и пожелах възстановяване само на сумата за продукта.

# 458
  • Мнения: 94
Получих тази рокля в черно http://www.everything5pounds.com/embossed-panel-dress-p-42159.html
Хареса ми, добре седи.

# 459
  • Мнения: 2 081
Най-добре през Пейпал да се плаща. Така няма проблеми ,  и има защита . В последната поръчка имах два сгрешени артикула , писах на сайта , но така и не ми отговориха. Отворих диспут в пейпал и ми върнаха парите

# 460
  • Мнения: 5
s visa.обяснете ми как да платя.англичаните казват виза не е потвърдила,виза казва никой не ние питал.пълна каша.  newsm78

# 461
  • Мнения: 5
Най-добре през Пейпал да се плаща. Така няма проблеми ,  и има защита . В последната поръчка имах два сгрешени артикула , писах на сайта , но така и не ми отговориха. Отворих диспут в пейпал и ми върнаха парите
в сайта наистина не отговарят.аз им звънях по тел.

# 462
  • Мнения: 2 081
Най-добре през Пейпал да се плаща. Така няма проблеми ,  и има защита . В последната поръчка имах два сгрешени артикула , писах на сайта , но така и не ми отговориха. Отворих диспут в пейпал и ми върнаха парите
в сайта наистина не отговарят.аз им звънях по тел.

И моите карти са Виза , но са регистрирани в пейпал и така плащам . Директно с карта , не и не съм проблеми до сега  Peace

# 463
  • Мнения: 5
Най-добре през Пейпал да се плаща. Така няма проблеми ,  и има защита . В последната поръчка имах два сгрешени артикула , писах на сайта , но така и не ми отговориха. Отворих диспут в пейпал и ми върнаха парите
в сайта наистина не отговарят.аз им звънях по тел.

И моите карти са Виза , но са регистрирани в пейпал и така плащам . Директно с карта , не и не съм проблеми до сега  Peace
получих отговор от сайта с клизми.останови се че ако пазаруваш директно с карта ти трябва 3D секретен код.в сайта на банките има обяснение как се получава.Благодаря на всички за отговорите дано и аз съм била полезна.

# 464
  • Мнения: 5
Най-добре през Пейпал да се плаща. Така няма проблеми ,  и има защита . В последната поръчка имах два сгрешени артикула , писах на сайта , но така и не ми отговориха. Отворих диспут в пейпал и ми върнаха парите
в сайта наистина не отговарят.аз им звънях по тел.

И моите карти са Виза , но са регистрирани в пейпал и така плащам . Директно с карта , не и не съм проблеми до сега  Peace



защо имам проблем с този сайт.този път платих с виза но през пейпал.на някой случвало ли му се е.пратиха ми емаил от всичко по 5паунда да си извадя 3D код.
If the details confirmed on our payment page (including address,postcode, first name or last name) do not match the details provided by the card provider or 3D security is not present at time of payment, we will refund the payment associated with that order and notify you to contact your bank for any further information regarding the unsuccessful payment.
 
If your card does not have 3d security enabled, we highly recommend that you contact your bank and they will be more than willing to help you set up the 3d security that is associated with your card.
 
We have included links below for the 2 major card providers on our website.
 
3D SECURITY FOR VISA
http://www.visaeurope.com/en/cardholders/verified_by_visa.aspx
 
3D SECURITY FOR MASTERCARD
http://www.mastercard.co.uk/securecode.html
 
With all purchases made online, your bank will be acting on your behalf and remove the funds from your account before notifying the vendor that these funds are available for your purchase.
 
Once all of your details have been confirmed with your bank and they can verify that your card is secure, there should be no further issues with making a payment on our website.
 
We would like to thank you for your interest on our website and would like to take this opportunity to remind you that we are always here to help.

Общи условия

Активация на акаунт