От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 105 137
  • 918
  •   1
Отговори
# 660
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Кристис, ако новатя ти карта е 4G,така става като си изхабиш мегабайтите. Реално скоростта пада от 4 на 3G

# 661
  • Мнения: 20 172
Lemy, вярно е! И аз в началото не  можах да повярвам. Майка изобщо не набира, ние я набираме и от Мтел на всеки три месеца получаваше смс да презареди. Тук ми казаха, че след 12 месеца трябва да зареди поне 5 лева, за да е валидна картата.
Ще се разходя и аз до Виваком значи.

# 662
  • Мнения: X
Кристис, ако новатя ти карта е 4G,така става като си изхабиш мегабайтите. Реално скоростта пада от 4 на 3G


Адел, 4g ми е картата, но я имам от септември, а промяната стана на първи април, тази година. Забелязвам ги тези неща, защото често съм на място, където нямам кабелен нет и телефона ми препредава нет и към лаптопите и таблета. Затова и постоянно си измервам скоростта. Всеки месец досега изхабявах моите 3 000 мб. на висока скорост за няколко дни. След това скростта падаше буквално на възможния миминум. Едва отварях страници, за клипове и онлайн гледане беше абсолютно невъзможно. Занулява ми се на 20-то число. На 20-ти март ми се занули, дойде високата скорост, до 25 ти някъде я изхабих и пак падна рязко. Така до 1-ви април, когато изведнъж се оказах с много висока скорост, а трябваше да я получа чак на 20 -ти април. Иначе като си проверявам в менюто, имам 0 мб. на висока скорост. На 20-ти април ми изписа, че са ми отпуснали нови 3000 мб., според тарифния план. Изхабих ги и тях и пак съм на максимална скорост. Това ми е странното. За мен е идеално, разбира се, но се чудя дали не някаква грешка. Пък после да имам и неприятности някакви, въпреки че не съм виновна. Не смея да попитам оператора, да не вземат да се усетят и да ми я ограничат пак Mr. Green

# 663
  • Мнения: 2 820
И аз получих СМС от Боб, че ми спират роуминга от 15 юни. Аз мисля да се обърна към КЗП, защото те реално ме принуждават да минавам към нов план, който не ме устройва, а и на всичкото отгоре ще трябва да им плащам такса за прехвърлянето.

# 664
  • София
  • Мнения: 1 247
И аз получих СМС от Боб, че ми спират роуминга от 15 юни. Аз мисля да се обърна към КЗП, защото те реално ме принуждават да минавам към нов план, който не ме устройва, а и на всичкото отгоре ще трябва да им плащам такса за прехвърлянето.


И на мен ми хрумна идеята да се оплача на КЗП. Не заради парите, а за принципа. Европа измисли как да улесни потребителите, а тук същото това нещо се използва за извиване на ръце.
Не знаех, че има такса за прехвърляне към новия план. Аз им писах и ми отговориха, че само easybob ще има роуминг, пратиха ми линк за плана и за промените, но не споменаха нищо за такса прехвърляне.

# 665
  • Мнения: 506
smart call е в историята. останало е само smart с ужасни тарифи на сайта на Виваком.
freefall е т'ва.

Mtel пак пращат sms, който трябва да откажеш изрично.

Последна редакция: пт, 19 май 2017, 14:44 от svansmods

# 666
  • Мнения: 2 808
И аз получих СМС от Боб, че ми спират роуминга от 15 юни. Аз мисля да се обърна към КЗП, защото те реално ме принуждават да минавам към нов план, който не ме устройва, а и на всичкото отгоре ще трябва да им плащам такса за прехвърлянето.


Големи са рекетьори. Плана е супер неизгоден. Кой ще им се върже? Аз предпочитам да съм без роуминг, но да си остана на същите условия.

# 667
  • Мнения: 1 355
И аз получих СМС от Боб, че ми спират роуминга от 15 юни. Аз мисля да се обърна към КЗП, защото те реално ме принуждават да минавам към нов план, който не ме устройва, а и на всичкото отгоре ще трябва да им плащам такса за прехвърлянето.


Големи са рекетьори. Плана е супер неизгоден. Кой ще им се върже? Аз предпочитам да съм без роуминг, но да си остана на същите условия.
И аз си помислих същото. Като излизам в чужбина ще проучвам възможността да си купя предплатена карта на място. Само да не се окаже в един момент, че ми е по-изгодно да ползвам чужд оператор с роуминг в България Simple Smile

# 668
# 669
  • Мнения: 14 635
В м-тел обслужването от известно време е брутално.Мудно,нелюбезно,направих забележка за протакване и опит да ме заблуди служител.Започна да ми говори на ''ти'' и каза,че нищо няма да му направят.Пуснах жалба,ще видим какво ще отговорят.Много ми се набива на очи,че такова поведение видях в три техни офиса.Изглежда имат картбланш да се държат откровено надменно и неучтиво с клиентите.И друго ми се наби,всичките младежи с бради.Все едно и това е условие да работят там.Пуснах и предизвестие за прекратяване на БЕЗсрочният договор.След 17год. с тях,настъпи време разделно.

# 670
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Забелязването на брадите вече ми бие на диагноза. Това да виждаш заплаха навсякъде е за лечение. Няма такава тенденция. В нашите офиси няма нито един с брада.

# 671
  • Мнения: 2 616
В м-тел обслужването от известно време е брутално.Мудно,нелюбезно,направих забележка за протакване и опит да ме заблуди служител.Започна да ми говори на ''ти'' и каза,че нищо няма да му направят.Пуснах жалба,ще видим какво ще отговорят.Много ми се набива на очи,че такова поведение видях в три техни офиса.Изглежда имат картбланш да се държат откровено надменно и неучтиво с клиентите.И друго ми се наби,всичките младежи с бради.Все едно и това е условие да работят там.Пуснах и предизвестие за прекратяване на БЕЗсрочният договор.След 17год. с тях,настъпи време разделно.

Там е работата, че това е масово явление и нито един от мобилните оператори не осигурява качествено обслужване. Всъщност може би бях най-доволен от Виваком, но се прехвърлих към Мтел, защото съответният план ми се видя по-изгоден, а освен това покритието на Виваком изчезваше на места, където имаше на Мтел, а пък се случва да пътувам из страната. Rolling Eyes

# 672
  • Мнения: 14 635
Набиват ми се на очи до един брадясали служители.Не съм споменала за ''заплаха'' или че се чувствам застрашена от техните служители.Вече на някой ако му се привиждат несъществуващ текст и всякакви интерпретации,да си мисли за лечение.

# 673
  • Мнения: 506
При нас момчета няма така че и бради няма (надяваме се). Което не знам дали прави обслужването добро все пак. Аз не вярвам в customer service у БГ и силно се надявам да не се налага.

# 674
  • София
  • Мнения: 1 247
Боб ми спряха роуминга днес. В Гърция съм. Имах някаква илюзия....
Някой може ли да обясни логиката на спирането на роуминга, че нещо не схващам?
Преди Мтел плащал на чуждите оператори за своите клиенти в чужбина и съответно е взимал пари за чуждите клиенти в България. Сега просто няма да плаща и няма да му плащат. За какво е нужно да се спира услугата? Опитвам се да намеря някаква логика, ако някой може да обясни, ще бъда благодарна.

Общи условия

Активация на акаунт