Внимание при използване на booking.com

  • 97 679
  • 531
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 914
 
Направих резервация за хотел във Виена и вече два пъти получавам имейл, че според хотела картата е невалидна. А тя не само е валидна, но и има достатъчно наличност. Актуализирах  данните, но си мисля да не би проблемът да е, че резервацията е на мое име, а картата е на съпруга ми? И ако е така, как да постъпя?
Пробвай с друга карта! На мен ми се е случвало същото при резервация на хотел в Италия - картата беше Виза електрон дебитна на Уникредит, след като вкарах данните на друга карта Виза (кредитна) - всичко си беше ОК. Така, че най-вероятно хотела не работи с вида карта, която си използвала.

# 346
  • Стара Загора
  • Мнения: 161
Направих резервация за хотел във Виена и вече два пъти получавам имейл, че според хотела картата е невалидна. А тя не само е валидна, но и има достатъчно наличност. Актуализирах  данните, но си мисля да не би проблемът да е, че резервацията е на мое име, а картата е на съпруга ми? И ако е така, как да постъпя?
Пробвай с друга карта! На мен ми се е случвало същото при резервация на хотел в Италия - картата беше Виза електрон дебитна на Уникредит, след като вкарах данните на друга карта Виза (кредитна) - всичко си беше ОК. Така, че най-вероятно хотела не работи с вида карта, която си използвала.
Благодаря ти, Mariposa maravillosa, но този хотел специално работи дори с карти Маестро - пише го на сайта им. Аз ползвах Виза, защото такава опция ми даде Booking в падащо меню при резервацията. Чудя се дали да не актуализирам с дебитната ми Маестро? Не съм получила имейл от хотела за анулиране.

# 347
  • Стара Загора
  • Мнения: 161
Направих резервация за хотел във Виена и вече два пъти получавам имейл, че според хотела картата е  резервацията . А тя не само е валидна, но и има достатъчно наличност. Актуализирах  данните, но си мисля да не би проблемът да е, че резервацията е на мое име, а картата е на съпруга ми? И ако е така, как да постъпя?
Пробвай с друга карта! На мен ми се е случвало същото при резервация на хотел в Италия - картата беше Виза електрон дебитна на Уникредит, след като вкарах данните на друга карта Виза (кредитна) - всичко си беше ОК. Така, че най-вероятно хотела не работи с вида карта, която си използвала.
Пак да ви питам -  резервацията вече е потвърдена, като картата(кредитна) е таксувана от хотела в деня на резервацията. Това означава ли,че сумата е изтеглена? Резервацията ми е без отказ, а цената е по-висока от потвърдената от Booking с 20 евро ( като за възможна за анулиране).  Има ли проблем?

# 348
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
Направих резервация за хотел във Виена и вече два пъти получавам имейл, че според хотела картата е  резервацията . А тя не само е валидна, но и има достатъчно наличност. Актуализирах  данните, но си мисля да не би проблемът да е, че резервацията е на мое име, а картата е на съпруга ми? И ако е така, как да постъпя?
Пробвай с друга карта! На мен ми се е случвало същото при резервация на хотел в Италия - картата беше Виза електрон дебитна на Уникредит, след като вкарах данните на друга карта Виза (кредитна) - всичко си беше ОК. Така, че най-вероятно хотела не работи с вида карта, която си използвала.
Пак да ви питам -  резервацията вече е потвърдена, като картата(кредитна) е таксувана от хотела в деня на резервацията. Това означава ли,че сумата е изтеглена? Резервацията ми е без отказ, а цената е по-висока от потвърдената от Booking с 20 евро ( като за възможна за анулиране).  Има ли проблем?
Попитай в банката дали имаш блокирани или изтеглени суми. Ако няма явно са те минали по тарифата с възможност за анулация. Ако има са те прецакали от хотела- хем без възможност за анулиране хем по-висока цена. И при двата случая пиши на букинг за несъответствието, веднага отговорят и ще ти върнат разлика в сумата, много са коректни! Peace

# 349
  • Мнения: 635
Имам спешен въпрос имам резервация за хотел в Милано без анулация, но неможем да отидем, поради заболяване , няма ли шанс нещо да се напарви

# 350
  • Мнения: 4 936
Пиши им, че е поради болест, директно на хотела - понякога са разбрани.

# 351
  • Мнения: 6 031
Имам спешен въпрос имам резервация за хотел в Милано без анулация, но неможем да отидем, поради заболяване , няма ли шанс нещо да се напарви

Пиши им, че е поради болест, директно на хотела - понякога са разбрани.

Трудна работа, дано имате късмет.
Комуникирай направо с хотела. Приложи документи и пак очаквай, че може да не стане.
Цените затова са различни.

# 352
  • Мнения: 4 936
Мимии, пиши какво е станало в крайна сметка - хубаво е да имаме обратна връзка

# 353
  • Мнения: 6 031
Мимии, пиши какво е станало в крайна сметка - хубаво е да имаме обратна връзка

Тя kler има проблеми.
Аз винаги съветвам да се правят резервации с право на анулация. 

# 354
  • Мнения: 2 575
При мен имаше подобна случка лятото на 2011. Платена резервация без право на отмяна беше анулирана от хотела, след като на път за Виена катастрофирахме жестоко и останахме в болница в Будапеща. Обадих се директно на хотела в деня, в който трябваше да се настаним, но имахме лош късмет и точно преди Будапеща, на магистралата направихме тежко произшествие. Хората бяха изключително любезни и въобще дори за секунда не стана проблем, че е предплатено и т.н. Дори не поискаха някакви доказателства или документи и т.н.
Предполагам, че зависи от самите хотели - ние имахме късмет!

# 355
  • Мнения: 0
Здравейте ,мили дами Wink
За съжаление не изчетох всички коментари ,които бяха написани ,а само някои отгоре отгоре.Та сега ще ви обясня за този сайт.Може да сте сигурни ,че информацията ми е вярна ,точна  и не работя в тази фирма.
1.Хотелите сами си определят цените.Подписват договор ,според който дължат един не малък процент от определената цена,на която вие резервирате на сайта.Цените в този сайт  и в технте сайтове също трябва или да са еднакви ,но в  никакъв случай по-високи.Правете си вие сметката накрая всъщност след като  платят те на сайта и платят на банката за картата  колко всъщност остава за хотелите.
2.Да ,има некоректни хотели.Под това имам впредвид ,че в описанието пише едно ,а отиваш и получаваш друго, но повечето са коректни ии недоразуменията и недоволствата са ,защото не се чете задълбочено и подробно.
3.Имаше една жена,която каза ,че е искала да си удължи престоя а на рецепция са й казали ,че няма стая ,а в сайта пишело че има.Така тук става въпрос за следното .Според договорите те трябва задължително да имат винаги пусната стая в сайта .Другото е ,че системата им не винаг е точна и понякога въпреки,че си затворил и че не си пуснал налична стая системата дава ,че има свободна.
4.За картите -когато от хотела ви кажат,че картата не работи и е невалидна-бъдете сигурни ,че проблема е във вас,но вие не знаете това.Нищо че на сайта пише кои карти работят.Хотелите нямат вина,че самите банки не ви разрешават на картите такова плащане.
И имаше някои други коментари от соррта че са платили предваително а не са отишли и не са им върнати парите.Правите ли си вие сметката колко губи един примерно малък хотел заради това?
Знам ,че сега ще бъда нападната сигурно,че защитавам сайта и че най-вероятно работя в тази фирма.Но не.Аз не работя в тази фирма,а нещата които ви казвам  ги знам,защото се занимавам с хотелиерски бизнес.

# 356
  • Мнения: 6 031
Здравейте ,мили дами Wink
За съжаление не изчетох всички коментари ,които бяха написани ,а само някои отгоре отгоре.Та сега ще ви обясня за този сайт.Може да сте сигурни ,че информацията ми е вярна ,точна  и не работя в тази фирма.
1.Хотелите сами си определят цените.Подписват договор ,според който дължат един не малък процент от определената цена,на която вие резервирате на сайта.Цените в този сайт  и в технте сайтове също трябва или да са еднакви ,но в  никакъв случай по-високи.Правете си вие сметката накрая всъщност след като  платят те на сайта и платят на банката за картата  колко всъщност остава за хотелите.
2.Да ,има некоректни хотели.Под това имам впредвид ,че в описанието пише едно ,а отиваш и получаваш друго, но повечето са коректни ии недоразуменията и недоволствата са ,защото не се чете задълбочено и подробно.
3.Имаше една жена,която каза ,че е искала да си удължи престоя а на рецепция са й казали ,че няма стая ,а в сайта пишело че има.Така тук става въпрос за следното .Според договорите те трябва задължително да имат винаги пусната стая в сайта .Другото е ,че системата им не винаг е точна и понякога въпреки,че си затворил и че не си пуснал налична стая системата дава ,че има свободна.
4.За картите -когато от хотела ви кажат,че картата не работи и е невалидна-бъдете сигурни ,че проблема е във вас,но вие не знаете това.Нищо че на сайта пише кои карти работят.Хотелите нямат вина,че самите банки не ви разрешават на картите такова плащане.
И имаше някои други коментари от соррта че са платили предваително а не са отишли и не са им върнати парите.Правите ли си вие сметката колко губи един примерно малък хотел заради това?
Знам ,че сега ще бъда нападната сигурно,че защитавам сайта и че най-вероятно работя в тази фирма.Но не.Аз не работя в тази фирма,а нещата които ви казвам  ги знам,защото се занимавам с хотелиерски бизнес.


Не смятам, че някой ще ви нападне заради написаното. Аз лично не прочетох нищо, което не знам.
Това, за връщането на парите е упоменато в условията на резервацията.

На мен не ми харесва единствено това, че са ми блокирали на два пъти пари(за различни хотели) още в момента на резервацият, като тя е била с безплатна анулация. Но... и това го пише в условията. Хотела винаги има право да си вземе парите предварително.

# 357
  • Мнения: 0
Малко е странно да знаете всичко ,което съм написала ако не се занимавате с този бизнес(имам впредвид за съдържанието на договорите).
Ако са ви блокирали пари и сте сигурна ,защото може и само да са направили проверка дали имате налични пари в картата ,което е нещо различно,има си телефон ,на който звъните и се оплаквате.Като цяло хората,които работят там,доста насериозно взимат оплакванията на клиентите.

# 358
  • Мнения: 6 031
Малко е странно да знаете всичко ,което съм написала ако не се занимавате с този бизнес(имам впредвид за съдържанието на договорите).
Ако са ви блокирали пари и сте сигурна ,защото може и само да са направили проверка дали имате налични пари в картата ,което е нещо различно,има си телефон ,на който звъните и се оплаквате.Като цяло хората,които работят там,доста насериозно взимат оплакванията на клиентите.

В тази и други подобни теми, за букинг и т.н.,  е ставало дума за договорите.

Не работя в бранша!
Пътувам за собствено удоволствие. Ползвам често букинг за резервации, така че знам какво съм написала. По телефон не съм звъняла, но сме си общували писмено.

# 359
  • София
  • Мнения: 1 179
Извинете, че нахлувам в темата, но имам въпрос:
Направих резервация на свое име в Чанаккале, Турция чрез Booking, но картата която описах не е моя а на сестра ми. Не са й дръпнали пари, предполагам, че това ще стане там, на място, но ако ми поискат документ за самоличност, ще видят че картата не е моя. за пръв път правя резервация, чрез този сайт и не ми е много ясно, моля за повече обяснение, ако ще имам проблем да си вадя и аз кредитна карта.
Благодаря предварително   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт