Столче за кола 9-36 кг ?

  • 37 621
  • 160
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 370
Здравейте момичета.Най-вероятно е пускана такава тема, но не я намерих.Моля препоръчайте ми столче за кола в категорията 9-36 кг. Цената да е до 150 лв.Просто разглеждам моделите, но опита е по-важен за мен.Очаквам мнения и препоръки Simple Smile

# 1
# 2
  • София
  • Мнения: 1 370
Благодаря за предложението.И аз го гледах, но предпочитам да е от тези, които са с отделяща се седалка Simple Smile

# 3
  • Мнения: 5 255
Предвид възрастта на детето вземете с 5 точков колан  Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 1 370
Да това го имам впредвид, но има комбинирани и ми се иска да разбера дали са хубави и кои точно.

# 5
  • София
  • Мнения: 86
Ние взехме Чиполино , от 9-36кг за 119лв, а сега май има промоция в хиполенд.

# 6
  • Мнения: 1 650
хубавите са над 150 лв. Примерно Prime Miglia на Inglesina. Пак че не питаш за легнало положение и други такива..

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 479
Все още сме далече от нужната култура по отношение на обезопасяването на децата в автомобила.
Голяма част от родителите не ползват обезопасителни средства за децата си, което намирам за безотговорно.
Прави ми впечатление също, че голяма част от тях отделят повече средства за детска количка, отколкото за обезопасително средство за автомобил.
Аз смятам, че би следвало да е обратно:

1во защото детската количка се ползва по кратко време (2 до 3 години) за разлика от столовете за кола.
При столовете за кола времето за ползване е в зависимост от групата, напр. за групи 0/1 и 1 срока за ползване е 3-4 год.,
за група 2/3 - 7 години, единствено за група 0+ срока е по - къс и е 1 година).

2ро, но не не последно място е, че за разлика от детската количка от детските обезопасителни седалки за автомобили се очаква да спасят живота на детето в случай на злополука.
Ако детската количката е неудобна, то това би разбрала само майката и живота и здравето на детето не биха били застрашени по никакъв начин, по друг начин стоят нещата при столовете за автомобили, от тях зависи точно живота и здравето на детето при злополука.

Та това което исках да кажа е, че ако се налага да правим компромис с нещо то да не нещо друго (дори детската количка), но да не е столът за кола.

За статистиката: само през 2009 г. в България при ПТП са загинали 30 деца на възраст до 14 год., за същия период са ранени 757 деца на същата възраст.

Преди да направите изборът си е хубаво да прочетете тези 2 статии:

https://sites.google.com/site/besafebg/home/detski-stolove-za-ko … okata-na-dvizenie

https://sites.google.com/site/besafebg/detski-stol-za-kola---ist … idove-osobennosti

# 8
  • Мнения: 1 174
Благодаря за предложението.И аз го гледах, но предпочитам да е от тези, които са с отделяща се седалка Simple Smile

Днес точно гледах такова с отделяща се седалка. Със сигурност беше в тази група, като тегло, на Кам, като марка, но закопчаването беше диагонално или както му се казва - само през рамото и директно към коланите на купето на колата. Беше намалено на 139 или нещо подобно от 140-150лв. стара цена.
В Хиполенд, Варна е столчето, но предполагам, че и из другите градове ще го има. Simple Smile

# 9
  • Мнения: 2 256
Ние си взехме столче  9-36 кг от АИКО,беше намалено защото е мостра за 109 лева.Мекичка седалка ( казвам го защото на Чиполино са ужасно корави),с 5-точков колан,с поставка за чашка отстрани.Немско е,но точно каква му е марката не мога да кажа.Има си всички необходими документи и сертификати.Имаше и столчета на Грако 18-36 кг за по 80 лв,страхотни бяха!Само че ние сме малки за тях.
Там между другото има доста детски неща ,които бяха намалени.И всички са немски доколкото видях.

# 10
  • София
  • Мнения: 135
моето лично мнение е - тц, тц, тц.... казвам го от опит - купихме такова за голямата ми дъщеря когато кошницата умаля.
Нашето е на САМ - преди 3 години струваше 360лв и още си държи цената , така че е не е да е лошо качество, но.....
1. тези столове нямат позиции на облегалката - главата на детето клюма като заспи, а малките деца спят по време на път
2. самите столове са по-ниски от тези 9-18 кг, детето по трудно гледа през прозореца или дори никак , т.е. не иска да стои в стола
3. каквато и да е тапицерията на стола няма как да не се скапе за годините ползване за които се предвижда(около 10 години Dizzy Face)
4. за качествен стол 9-18 и добра седалка след това ще дадеш пак толкова пари.
Сега водена от този опит за малката ми дъщеря купих 9-18 кг. Съжалям че тогава нямаше кой да ми каже тези неща....

# 11
  • Варна
  • Мнения: 1 479
Освен всичко останало, столовете от смесена група 1/2/3 са с много по - ниски показатели като безопасност.
Да не говорим, че при повечето (ако не всички) след 15 или 22 кг. се отстранява облегалката, което пък лишава детето от странична защита.
Повтарял съм го много пъти, ще го кажа и сега.
Безопасността на стола за кола е най - важното му качество.
Единствения артикул за деца с който не бива да се прави компромис е столът за кола, тъй като компромис с безопасността на детето е компромис с живота и здравето му.

# 12
  • Мнения: 0
Здравейте и от мен на нас ни подариха столче за кола на кръщенето марката точно не мога да ви кажа,защото е в колата-9-36кг. и не се разделя за по-голямо дете да става и сам доволна,а сина ми има само подложка мисля че тъка се казва и струва 16лв.Според мен е по-важно детето да е стабилно хванато отколкото да пестим пари

# 13
  • Мнения: 0
ето това е на сина ми,който е на почти 5г.   http://www.stefi.biz/index.php?action=show_desc&product_id=645

# 14
  • Варна
  • Мнения: 1 479

Това е бустър.
Показателите за безопасност на този тип столове е изключително нисък (да не кажа никакъв).
Служат по - скоро да повдигнат детето, отколкото да го обезопасят.
Причината за това е:

- липса на възможност за закрепяне (дори когато детето е на него фиксирано с авт. колан, стола е нестабилен и има възможност при злополука да подведе детето).
- липса на странична защита (осигурява се от облегалката и подглавника), между 30 и 40 % от злополуките с последствия са при страничен удар.
- подлакътниците които маршрутизират авт. колан го маршрутизират неправилно, авт. колан трябва да преминава в горната част на таза, а когато се ползват седалки с подлакътници авт. колан се маршрутизира в долната част на таза или по - скоро върху краката.

Предвид липсата на горните възможности тези бустъри се ползват все по - рядко и предполагам, че скоро ще отпаднат като вариант в този си вид.

Последна редакция: вт, 01 юни 2010, 09:46 от Магазин РОШКО

Общи условия

Активация на акаунт